MEGAFLITS Giro 2023

1 2 3 4 5 6 »
jefgodfather

Ik wil iedereen bedanken om mee te spelen en vooral wil ik Rahimns bedanken om enkele dagen voor me in te vallen
Hopelijk zijn jullie allemaal weer op post voor de Megaflits Tour die start op 1 juli !

Poeksel

Was weer spannend om te volgen, en een vergelijkbare ontknopig als de echte Giro. Gefeliciteerd Sep0r!

En jefgodfather bedankt voor de organisatie.

Ab Normaal

Jef, bedankt voor de perfecte organisatie. Ondanks dat ik deze editie voor saus heb meegedaan met mijn zeer middelmatige team heb ik toch genoten van al je updates.
Sammy, jij weet als geen ander hoe Geraint Thomas zich gisteren voelde. Mijn gedachten zijn bij jou.

En Sep0r, van harte gefeliciteerd met je glorieuze overwinning. Die zag ik niet aankomen!

BrackenRidgeCycling

Bedankt voor de organisatie Koen, Sep0r gefeliciteerd met je overwinning.
Zelf ergens onderaan geeindigt, na het uitvallen van Remco was het wel over voor mij.
Op naar de tour weer!

arjenzvob

Leuk. 15e stek. De eindafrekeningen waren me gunstig gezind.
Bedankt Koen! Gefeliciteerd @Sep0r

Op naar de tour!

VincentK

Leuk spel! Bedankt voor de organisatie, JefGodfather. Wd.

Sep0r Gefeliciteerd!

Gedeeld vierde van de vijftig is mijn beste wielerflits resultaat tot nu toe, dus laat die tour maar komen!

Arry1338

Bedankt voor de organisatie! Tussen plek 6 en 10 is waar ik blijkbaar thuis hoor in de spellen deze Giro. Ook hier tevreden!

sep0r

Bedankt allemaal voor de felicitaties! Ik had het zelf niet verwacht na de eerste 2 weken, maar uiteindelijk viel alles toch in zijn plooi. Eindelijk kan ik mijn naam op de erelijst zetten.
Bedankt Jefgodfather voor de organisatie en Rahimns voor het invallen.

Wielervolger

Bedankt voor de organisatie en gefeliciteerd aan de winnaar!

Zelf wel heel tevreden met de 3e plaats. Ik heb maar last-minute beslist om mee te doen met het spel en ben maar een minuut of 10 bezig geweest met de opbouw van mijn team :p

Mithrandir

Gefeliciteerd Sepur.
Zelf lang bovenin meegedaan.
Uiteindelijk 17e, na het uitvallen van REV was ik kansloos.
Jefgodfather bedankt voor de organisatie.
Over een paar weken in de tour ben ik er graag weer bij.

Xander24

Sep0r, gefeliciteerd, goed gedaan en wat ook goed is gedaan is de organisatie van dit spel, jefgodfather bedankt alle updates en de totale organisatie, ik doe graag weer mee met de tour, even een tactiek bepalen want nu was hiet niet veel soeps, desondanks met plezier meegedaan!!

SvenVDB

Knap werk weer Koen! Ik heb lang bovenaan gestaan, maar uiteindelijk nog diep weggezakt. Het gokje op Remco was het toch wel waard! Op naar de tour.

Fins Els Collons

Bedankt voor de organisatie Jegodfather. Weer geleerd. Op naar de volgende!

Bode80

Bedankt Koen!

Ik zat in hetzelfde schuitje als Sven. Het ging goed tot de echte bergetappes in de laatste week. Jammer dat het experiment met Remco niet gelukt is.

1 2 3 4 5 6 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.