Formule 1 Scorito
Het is inderdaad rustig in dit topic. Voor 2mio verschil vind ik de keuze Verstappen - Perez nog steeds niet interessant, vnl omdat ik in andere categorieën niet zoveel keuzestress heb. In de B vind ik Alonso niet meer waard dan de Mercedessen en van Ferrari blijf ik de komende races nog af. In de C en D hoop ik erop dat McLaren er meer race ipv een kwalificatiewagen van maakt. Daar zet ik op in. Ik heb wel een beter gevoel bij mijn Mercedes keuze een categorie hoger. Bij Alpine heb ik door budgettekort wel voor Gasly in plaats van Ocon moeten kiezen. Die laatste had ik liever gehad. In de E durf ik nog niet voor NdV te gaan, maar ik zou het wel leuk vinden als dat achteraf de verkeerde keuze blijkt.
Je weet nooit hoe het loopt, maar zoals het er nu uitziet gaan de dure startplaatsen “gewoon” naar Verstappen, en de twee Mercedes coureurs. Lekker safe (en saai misschien), maar tot nu toe werkt het prima.
Wat zijn jouw plannen voor de komende 5 races @Koen077?
Over die Haas kwalificatietopper: hij heeft mij de afgelopen maanden een paar keer flink in de luren gelegd. Dan gaf ik hem na een prima kwalificatie een te hoge plek op de grid. Ik heb hem er daarom nu maar uitgelaten, want anders trap ik er zo weer in. Geen Haas in mijn team deze keer, wel een Alfa Romeo (Bottas).
Niks is zeker. Mercedes haar updates werkten in Barcelona. maar dit weekend komen meer teams met updates. De vrije trainingen zeggen niet zoveel. Vandaag gaan we meer zien. Maar als het regent dan is alles weer anders. Ik zou zeker geen team samenstellen op basis van dit weekend. Toch jammer dat je soort van verplichte keuzes moet doen. Zou liever wat meer vrijheid hebben.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.