Held van de maand stemmen
Valpartij? Precies waarom ik een bloedhekel aan de Barenden heb. Zo slecht geïnformeerd, maar wel op alle gebieden een mening hebben. Ze weten niets van sport behalve een heel klein beetje van voetbal en dan vooral Ajax. Vooral pa Barend. Daar is echt nog nooit een journalistiek relevante vraag uitgekomen. De José Been avant la lettre, als in snel even voor de uitzending researchen want ik weet er zelf niets vanaf. Ver-schrik-ke-lijk.
Het blad Helden is ook precies zoals zij er in staan: fans. Maar journalisten? Welnee. Mensen die graag tegen geluk en succes aanschurken. Gieren die cirkelen boven het kadaver dat winnen heet. Bah.
Maar ontopic: Steven!! Haha sorry ;)
'@klootje kriekeljon
Volledig mee eens. Alles overdrijven, bijna Amerikaans. Ik vind het fantastisch dat Steven drie dagen in het blauw heeft kunnen rijden en ook dicht bij het winnen van die blauwe trui was. Dat is toch al heldhaftig genoeg? Van die drie dagen hoef dan echt niet te gaan zeggen dat het bijna een week was. Dat doet afbreuk aan die drie dagen, alsof die drie dagen niet goed genoeg waren en dus aangedikt moeten worden...
Ontopic: Kruijswijk zonder enige twijfel!
Het is bijna een belediging als Kruiswijk het NIET wordt voor de Nederlandse sportprestaties.
Volleybal derde worden op een oefentoernooi. Een hele prestatie hoor maar zullen we dat wel in perspectief zien. Volgens mij heeft Kruiswijk heel veel mensen uit Nederland weer laten genieten van de sport en dan niet alleen de wielerfanaten die op deze site komen maar ook degene die alleen de beelden van de Tour de France zien bij Nederlands succes. Dat is gewoon een topprestatie en daarom de held van de maand
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.