Megaflits La Vuelta 2023

1 2 3 4 5 6 »
VincentK

'@JefGodfarher, dank weer voor de organisatie!

En gefeliciteerd @ BrackenRidgeCycling. Je hebt met een straat lengte voor gewonnen. Wd.

Laatst gewijzigd
jefgodfather

Dit zijn de 30 best scorende renners van deze Megaflits Vuelta 2023
Plaats NAAM VOORNAAM PUNTEN ALGEMEEN
1 Evenepoel Remco 6832
2 Vingegaard Rasmussen Jonas 6242
3 Kuss Sepp 5202
4 Roglic Primoz 5060
5 Ayuso Pesquera Juan 4722
6 Groves Kaden 4330
7 Kron Andreas Lorentz 2800
8 Ganna Filippo 2720
9 Uijtdebroeks Cian 2320
10 Soler Giminez Marc 2300
11 Almeida Joao Pedro Gonçalves 2290
12 Landa Meana Mikel 2200
13 Mas Nicolau Enric 2190
14 Poels Wout 1926
15 Bardet Romain 1916
16 Buitrago Sanchez Santiago 1880
17 Vlasov Alexandr 1794
18 Kämna Lennard 1622
19 Molano Benavides Juan Sebastian 1500
20 Van Den Berg Marijn 1400
21 Storer Michael 1390
22 Theuns Edward 1322
23 Costa Rui Alberto Faria 1210
24 Van Eetvelt Lennert 1210
25 Dainese Alberto 1200
26 Martinez Lenny 1100
27 Rubio Reyes Einer Augusto 994
28 Van Gestel Dries 920
29 Garcia Cortina Ivan 900
30 Caruso Damiano 894

jefgodfather

Ik wil iedereen bedanken om mee te spelen met het Jaarspel, Voorjaar, Giro, Tour en Vuelta. Volgend jaar weer een nieuwe editie van Megaflits zeker ?

Ab Normaal

Jef, enorm bedankt voor de geweldige organisatie. Jammer, ik had deze graag willen winnen maar had buiten BrackenRidgeCycling gerekend.
Van harte BRC!

SvenVDB

Proficiat BRC! Koen bedankt voor het harde werk!

esims2.0

Jefgodfather, ik kom hier en daar op kleine verschillen en ik denk dat dit ligt aan een verkeerde renner in het bergklassement. Zo kom ik voor BrackenRidgeCycling op 1200 + 520 + 160 + 140 = 2020 in plaats van 2024.

Edit: ik heb PCS aangehouden en daar worden Castroviejo en Grégoire van plaats gewisseld met pijltjes. Echter op de officiële website is dit niet gebeurd.

Edit 2: Gefeliciteerd BrackenRidgeCycling met de winst en Jefgodfather bedankt voor de organisatie.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Gefeliciteerd BRC. Eindklassement weegt zwaar. Daardoor slechts 12e na lang meegedaan te hebben voor de winst. Jammer!
Bedankt Jef!

Arry1338

Allereerst bedankt voor de organisatie Jef, het wordt zeer gewaardeerd!

BrackenRidgeCycling slaat ook hier zijn slag. Lullig dat hij in mijn spel juist Jef uit de top 10 knikkert ;)

Uijtdebroeks, Roglic, Evenepoel en Soler combinatie maakt het verschil. Mooie keuze en verdiend gewonnen!

Zelf best tevreden met mijn 7e plek. Ik deed leuk mee ;)

jappe666

Bedankt voor de organisatie en proficiat aan de winnaars! Veel ruimte voor verbetering in deze Vuelta. Volgend jaar beter!

BrackenRidgeCycling

Toch de winst gepakt, ik had het niet verwacht zonder vingegaard, gelukkig genoeg punten gepakt in de andere klassementen.

Bedankt voor de organisatie Koen!

pirazzi

Gefeliciteerd BRC!
Mooi gedaan Koen!
Tot volgend jaar als er dan genoeg deelnemers zijn.

Tom Cockpid

Gefeliciteerd BrackenRidge! Mooi team zeg.

Hartelijk dank Jef voor wederom een strakke organisatie.

Met de INEOS'sen Thomas en Arensman het schip in gegaan. Matige eindscore. Troost: met de Megaflits World Tour 2023 wel goed gescoord denk ik (Roglic, Mas, Uijtdebroeks, Groves, Van Eetvelt, Martinez).

Fins Els Collons

Gefeliciteerd BRC!
Jef , bedankt voor de organisatie!

Gerrit Glomser

Gefeliciteerd BRC!
Jef , bedankt voor de organisatie!

En toch bijna gelukt om laatste te worden. Dan maar volgend jaar een nieuwe poging wagen zonder er duidelijk voor te gaan...

Xander24

JefGodfather, super dank voor de organisatie, veel werk lijkt me en ik kan dit bijzonder waarderen. En natuurlijk een felicitatie voor de 3 podium splers BRC, Ab N en Pasta, goed gedaan. En dan nu het zwarte gat in en hopelijk tot volgend jaar haha

sep0r

Koen hartelijk bedankt voor de organisatie!
@BrackenRidgeCycling: proficiat met de overwinning!

Tot de volgende Megaflits :-)

Bode80

Van harte BRC!
Bedankt weer voor de organisatie Jef!
Ik ben in de grijze middenmoot beland met een 11e plaats.

Limal

Felicitaties BRC en dank voor de zoals steeds vlotte organisatie Koen!

Weer een grijze editie voor mezelf. De grootste fout was het verkiezen van Garcia Cortina boven Groves (die sinds de Giro niets meer had laten zien) en dat scheelt meteen een pak punten. Les geleerd: beter een onzekere topsprinter dan een zekere B-sprinter.

1 2 3 4 5 6 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.