Wk darts

Thombonator

Goedenavond,

Dit jaar hoop ik voor de tweede keer naar het wk darts te gaan. In tegenstelling tot vorig jaar ben ik dit jaar pdc annual member en heb ik toegang tot eerste verkoopmoment.
Ik ben morgen op kantoor en zal in mijn pauze even gaan zitten voor aanschaf tickets. Ik vroeg me alleen af hoe de betaling plaatsvindt zodat ik niet voor verrassingen sta. Gaat dit via creditcard of gaat dit via een andere betaalmethode? Graag hoor ik van iemand met ervaring.
Gr thom

zeewolde

Twee jaar geleden had ik tickets. Betaling verliep toen via credit card. Dat zal wel niet veranderd zijn, denk ik.

Thombonator

Helaas ondanks lidmaatschap pdc naast tickets gegrepen voor tafelplekken, mocht iemand nog kaarten hebben dan graag een dm.

Aerts

Wees blij, je ziet het in je eigen kroeg toch beter dan daar. Bovendien zijn de Nederlandse darters toch niet sympathiek.

wintercurrants

Helaas kon ik, zelfs met mijn PDC-lidmaatschap, geen kaartjes voor tafelplaatsen bemachtigen. Stuur mij een DM als je nog kaartjes hebt. funny shooter 2

SvenVDB

Het WK darts was voor de Belgen alvast eentje om snel te vergeten. Iedereen uitgeschakeld nog voor de derde ronde van start gaat. Jammer!

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.