Nieuwe schoenen

VinceKline

Ik ben aan het kijken voor nieuwe schoenen. Mijn Sidi schoenen zijn nu echt wel redelijk versleten (al doen ze het natuurlijk nog wel) en zoek dus nieuwe. Maar, bij de Decathlon is niets. Bij mijn fietsenmaker is er niets. Nu zag ik bij Math Salden interessante schoenen van Shimano. Ik heb zelf qua normale schoenen maat 46, mijn Sidi's zijn maat 47. Wat voor maat zou ik dan beter halen voor Shimano schoenen, ook 47 of juist nog een maatje groter? Oh, het moet trouwens wel in een keer raak zijn omdat mijn moeder mijn schoenen dan mee kan nemen naar Spanje, waar ik woon. Alvast dank voor jullie ideeen :-)

pirazzi

Is er bij de Decathlon niets in jou maat of ben je kieskeurig? Mathieu van der Poel kon nog fietsen met een kapotte schoen en werd wereldkampioen.

Laatst gewijzigd
VinceKline

Bij de Decathlon hebben ze doorgaans niet groter dan maat 46 (dat is echt te klein voor mij) en hier in Spanje is dan ook nog eens alles eigenlijk voor MTB pedalen. Ze hebben hier geen schoenen voor LOOK-KEO :-( Goed, ik heb dus eigenlijk wel nieuwe schoenen gevonden, maar ik weet alleen niet zeker of ik maat 47 of 48 nodig heb, en aangezien ik ze niet kan passen vraag ik me af of er iemand wellicht weet of Shimano schoenen net zo vallen als Sidi's of dat ze zelfs nog kleiner uitvallen. Wie leeft op grote voet heeft doorgaans een probleem (in mijn geval dus letterlijk grote voet...)

xistnc

Mantel.es, Futurumshop.es?

VinceKline

Dankjewel @Xistnc. Maar die websites bestaan niet ;-) Ik denk dat ik ze maar in maat 48 koop. Blijkbaar scheelt het 1 hele centimeter tussen 46.5 en maat 48. Dus met maat 48 zal het hooguit ietsje te groot zijn. De schoenen die ik op het oog heb lijken sowieso iets dunner te zijn dan mijn huidige Sidi's. Dus ik denk dat het wel goed komt met maat 48. Zo niet, gaat die weer met mijn moeder mee terug naar Nederland en dan ruilen met een eventuele maat 49 (maar dat zal denk ik niet nodig zijn) :-)

belinda

It is an exceptional website. Your essay was beautifully written. This is an exceptional document in my opinion retro bowl.

wintercurrants

In Spanje is eigenlijk alles voor MTB-pedalen, en Decathlon heeft vaak geen maten groter dan maat 46, die voor mij echt te klein is. penalty kick online

lawinfowebs

if you know something about divorce lawyers ashburn va

SprintMaster

@redactie: vorig bericht is SPAM maar kan ik niet melden.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.