Tourzomer.nl's Vuelta 2023

Dirk

Hi,

Daar zijn we weer! Wie doet er weer mee met de Wielerflits pool op tourzomer.nl?

https://www.tourzomer.nl/nl/vuelta-2023/pool/wielerflits

Tot snel. Gr, Dirk

Ecko

Present! Erg moeilijke editie, ik ben er nog niet uit waar ik welke accenten ga leggen.

sturdysurprise

Putting the accents in the right places is proving to be really challenging in this edition. doodle baseball

Dirk

Dit wordt een hele moeilijke, succes allemaal!

Poeksel

Ik ben puur voor sprinters en punchers gegaan (helaas geen Kron) en bewaar de grote drie. Slechte ervaringen mee in de Giro (toen Evenepoel niet hebben in de eerste week je kansloos maakte) maar ik blijf koppig. Hup vluchters in bergetappes!

nicklesta

This is going to be really difficult, but we will succeed in the end!
backrooms game

Laatst gewijzigd
pirazzi

Andrea Vendrame is toch niet uitgevallen?
Wil hem selecteren voor week 2 maar er is een streep door zijn naam en het plusje ontbreekt.
Edit: Bedankt maar misschien gebruik ik hem wel voor week 3! ;)

Laatst gewijzigd
Dirk

'@pirazzi, ik had hier niet meer gekeken (druk met klussen en verhuizing), volgens mij had je gemaild en werd het automatisch opgelost door de data leverancier (die zijn niet goed).

Wel knap trouwens zeg, TJV beste ooit toch?

pirazzi

Ja het is opgelost zonder mail, had alleen hier gepost.
Ja goed van TJV, ook van Wout Poels.

pirazzi

Maar voor week 3 Poels niet gekozen, gaf de voorkeur aan sprinter Theuns. Maar toch mooi dat Poels etappe 20 wint.

lauryfriese lauryfriese

This is one of my favorite stress relief games Candy Crush .

kingalex

dit is behoorlijk spannend!

 

Alex@House Painting Parramatta

misssteven

Misschien wil je hun officiële website of sociale mediakanalen controleren voor de laatste updates. Veel fietsplezier!

-jil (Sydney Dance School)

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.