Bagagedragerspel - Cyclocrosseditie 2023-2024

« 1 2 3 4 5 6 7
Maillot à Pois

Om de koersloze wintermaanden te overbruggen, organiseer ik een 2de crosseditie van het Bagagedragerspel.

De [B]kalender[/B] ziet er als volgt uit:
04-05/11/2023 UEC European Championships Pontchâteau
12/11/2023 UCI World Cup Dendermonde
19/11/2023 UCI World Cup Troyes
26/11/2023 UCI World Cup Dublin
03/12/2023 UCI World Cup Flamanville
10/12/2023 UCI World Cup Val di Sole
17/12/2023 UCI World Cup Namur
23/12/2023 UCI World Cup Antwerpen
26/12/2023 UCI World Cup Gavere
30/12/2023 UCI World Cup Hulst
07/01/2024 UCI World Cup Zonhoven
21/01/2024 UCI World Cup Benidorm
28/01/2024 UCI World Cup Hoogerheide
03-04/02/2024 UCI World Championships Tabor

Je selectie geef je door via een mailtje naar [B][email protected][/B] en bevat telkens jouw forumnaam, een renner en een renster. Deadline is telkens de dag van de wedstrijd om 12 uur, tenzij anders meegedeeld.

De [B]regels[/B] zijn dezelfde als bij elk ander bagagedragerspel op dit forum:
– Elke wedstrijd klim je achterop bij een renner én renster - zowel de mannen- als de vrouwenrace tellen dus telkens mee
– Je krijgt qua tijd wat deze renner/renster rijdt in deze koers
– Je moet elke wedstrijd een andere renner/renster kiezen. Dus als je van der Poel en Van Empel in Antwerpen kiest, dan kan je deze 2 niet meer gebruiken tijdens het WK in Tabor.
– Een renner of renster die gedubbeld wordt, maar wel in de uitslag opgenomen wordt, krijgt de tijd van de laatste renner of renster die zonder gedubbeld te worden de aankomst bereikt.
– Deelnemers met renners met DNF, DSQ of DNS in de uitslag krijgen de tijd van de laatst gekozen gefinishte renner of renster + 1 minuut
– Ook deelnenemers met een ongeldige (= al eerder gekozen renner) krijgen de tijd van de laatst gekozen gefinishte renner of renster + 1 minuut
– Deelnemers die niets of te laat inzenden, krijgen de tijd van de laatste renner in de uitslag. Je mag 2x missen, bij een 3de gemiste wedstrijd wordt je uit het klassement geschrapt.

Maillot à Pois

Voorlopige deelnemerslijst:
1. BlingSagan (indien compacte editie)
2. Arry1338 (voorkeur voor uitgebreide editie)
3. Koekebakker (voorkeur voor uitgebreide editie)
4. Ceramiche Ariostea
5. Wielervolger
6. JefGodfather
7. ditisdavid
8. Mithrandir
9. Rimenno
10. Pier Tol

Laatst gewijzigd
jefgodfather

ik wil ook wel meedoen. uitgebreid of niet, laat ik over aan de organisator

Koekebakker

Mooi, we zijn al op 40% van het benodigde aantal deelnemers :)

Oproep aan anderen: sluit je aan! Heb je ook in de winter een leuk wielerspel. En ga je het veldrijden beter en met nog wat meer plezier volgen.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Ik sluit me bij deze ook aan. Qua hoeveelheid wedstrijden: WMB hoe meer, hoe beter.

Koekebakker

Oproep: sluit je aan, sluit je aan! Nog een dag of 5 tot de deadline en we zijn bijna op de helft van het aantal deelnemers!

Laatst gewijzigd
Mithrandir

Ondanks mijn beperkte kennis van de cross wil ik het wel weer proberen.
Mij maakt het niet uit welke variant.

rimenno

Wil het proberen,schrijf mij maar op.

Maillot à Pois

Alvast bedankt voor je enthousiaste aansporingen, @Koekebakker! ;-)

Limal

Ik vond dit vorig jaar een leuke winterbezigheid, maar merk dat ik net zoals de meeste renners nu toch een pauze nodig heb. Mijn welgemeende excuses dat ik daarom pas, Maillot, ik duim dat er zich genoeg geïnteresseerden aanmelden!

Rabbiej

Ik sluit me aan bij Limal. Ondanks dat ik in het crosseizoen nog wel een aantal wedstrijden wil kijken ben ik ook wel toe aan een winterpauze. Hopelijk komen er toch genoeg aanmeldingen want het spel is wel erg leuk. Succes allen!

Pier Tol

Ik wil ook wel meedoen, al heb ik net als Mithrandir beperkte kennis van het veldrijden. Maar wel leuk om me daar in de winter eens in te verdiepen. Welke versie het wordt laat ik aan de organisatie.

Maillot à Pois

Hoewel we niet aan het vooropgestelde aantal aanmeldingen zitten, zijn 10 deelnemers ook voldoende voor een leuk spel en heb ik beslist om door te gaan met de organisatie.

Om wat ademruimte te laten na het wegseizoen, laten we de twee eerste WB crossen voor wat ze zijn en gaan we van start op Europees kampioenschap in Pontchateau op [B]zaterdag 4 november[/B]. Vanaf dan tellen alle WB crossen en het WK mee, goed voor in totaal 28 wedstrijden (14 mannelijke en 14 vrouwelijke picks).

De volledige kalender en regels vinden jullie in de eerste post.
Verdere aanmeldingen zijn nog steeds welkom, al heb ik uiteraard alle begrip voor zij die toe zijn aan een winterslaap/spelletjespauze ;-)

Laatst gewijzigd
Koekebakker

Top! Ik verheug me er al op :-)

Arry1338

Ach pauze, we hebben nog 2 weken pauze voordat dit spel begint dus men moet niet piepen en gewoon meedoen :p

Maillot à Pois

'@Arry1338
Het doel van die 2 weken pauze is uiteraard dat een aantal mensen met afkickverschijnselen te kampen krijgen en alsnog beslissen deel te nemen ;-)

Maillot à Pois

Volgend weekend gaat dit spel van start met de Europese kampioenschappen in Pontchâteau. De voorlopige deelnemerslijsten vind je hier: https://cyclocross24.com/race/european-championships/

De deadlines voor de eerste inzendingen zijn:
Voor de dameswedstrijd: [B]Zaterdag 4 november - 14 uur[/B]
Voor de herenwedstrijd: [B]Zondag 5 november - 14 uur[/B]
Je deelnemer insturen doe je via een mailtje naar [email protected] - 1 mailtje voor beide keuzes mag natuurlijk ook ;-)

Ik stuur in de loop van de week ook nog een reminder via e-mail. Ik denk dat ik van iedereen al een mailadres heb van bij een vorige gelegenheid, behalve van @Pier [B]Tol[/B] en @ditisdavid. Dus als jullie graag een reminder krijgen, stuur al even een mailtje.

Bijkomende deelnemers zijn uiteraard ook nog steeds welkom.

Laatst gewijzigd
Arry1338

Ik heb mijn keuzes gemaakt en verstuurd. Alvast bedankt voor de organisatie en hopelijk melden zich nog wat verrassende deelnemers zich!

Maillot à Pois

Nog een kleine 24 uur te gaan voor de eerste deadline.
EDIT: de organisatie maakt net bekend dat alle wedstrijden naar zondag opschuiven - de deadline dus ook, precieze uur wordt vastgelegd als het volledige nieuwe programma bekendgemaakt wordt.
3 van de 10 deelnemers die zich opgaven hebben intussen een renster doorgestuurd.
Je kan nog steeds meedoen indien je wilt.
Arry1338 00:00:00
BlingSagan #N/A
Ceramiche Ariostea 00:00:00
ditisdavid #N/A
JefGodfather #N/A
Koekebakker #N/A
Mithrandir #N/A
Pier Tol #N/A
Rimenno 00:00:00
Wielervolger #N/A

Laatst gewijzigd
VincentK

Na 7 oktober was ik toe aan een wielren-luwe periode. Dat is slechts ten dele gelukt en ik ben er nu ook wel helemaal klaar mee. Kan ik nog meedoen?

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

Heel graag @VincentK !
Stuur je keuzes maar door naar [U][email protected][/U].

VincentK

Mooi, de eerste renners zijn verstuurd!

Maillot à Pois

Intussen is de nieuwe programmering bekend.
De deadline voor het inzenden van je keuze voor [B]zowel mannen als vrouwenwedstrijd[/B] verschuift naar [B]zondag 5 november - 12 uur[/B] .
Ik ben zondagnamiddag niet thuis, en kan op die manier nog de keuzes publiceren voor de start van de wedstrijden. Uitslag volgt dan 's avonds laat of maandag.

Op dit moment heb ik van 6 spelers een keuze ontvangen.
Arry1338 00:00:00
BlingSagan 00:00:00
Ceramiche Ariostea 00:00:00
ditisdavid #N/A
JefGodfather #N/A
Koekebakker #N/A
Mithrandir #N/A
Pier Tol 00:00:00
Rimenno 00:00:00
VincentK 00:00:00
Wielervolger #N/A

ditisdavid

Renners voor het EK zijn verstuurd.

Maillot à Pois

10 inzendingen ontvangen, nog 2 uur te gaan voor de eerste deadline voor @Koekebakker en eventuele last-minute enthousiastelingen :-)

« 1 2 3 4 5 6 7

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.