Onderzoek: Waarom wielrennen wij?

Student_M

Goedemorgen mede-wielrenners,

Ik ben student Sportmarketing en ik onderzoek motivatie achter sportdeelname. In dit geval ook wielrenners! Het is enorm interessant om inzicht te verkrijgen waarom wij deze sport beoefenen. Ik heb daarvoor wel uw medewerking nodig! Het kost maar een paar minuten (ongeveer 6 minuten)en u maakt kans op leuke wielren- gerelateerde prijzen die achteraf verloot worden.
Hieronder vindt u de link naar de vragenlijst:

http://www.thesistools.com/web/?id=472351

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Mart Scheper

kartje

Toevallig genoemd naar Mart Smeets ;) En Enquête aan het invullen.

Laatst gewijzigd
Marakus

Ik heb hem ingevuld, wel grappig en koste me weinig tijd!

Student_M

Ik geloof van niet hah!;)

Student_M

Super! Bedankt.

kartje

'@Student_M Heb hem ook ingevuld alleen zijn een paar dingen te zwart-wit bij eens of oneens (bv is je sport moeilijk, wielrennen is gemakkelijk om aan te leren maar de tactiek en hoe je moet trainen is wel iets moeilijker.) Ook de top 3 is moeilijk omdat bijvoorbeeld Liefhebberij en omdat je het leuk vindt wat op elkaar lijken.
Ook de overgang naar paardensport vond ik geniaal :)

Student_M

'@kartje bedankt voor het invullen! Ik ben me hiervan bewust, maar dat is bewust gedaan. Het heeft te maken met een bepaalde onderzoekstechniek. Dat geldt ook voor de overgang naar de paardensport;)

Student_M

Maar fijn dat je er kritisch naar kijkt hoor! Bedankt nogmaals

achtpuntzes

ik snap de link met de paardensport niet helemaal....
edit; ach, een bewust gekozen bepaalde onderzoekstechniek. zou ik mogen weten welke?

Laatst gewijzigd
Lamme Frans

Ingevuld. Ik ben zelf onderzoeker, maar deze techniek is mij onbekend en ben er ook wel benieuwd naar.

Laatst gewijzigd
Student_M

Ik bedoelde meer dat deze manier van vraagstelling/onderzoeken in overleg met de opdrachtgever specifiek zo is samengesteld. Sorry, verkeerde formulering.
Ik snap overigens de opmerkingen, maar ik licht alleen deze redenen liever niet toe aangezien dit in goed overleg is gebeurd.
In ieder geval, er is over nagedacht, ondanks dat het niet direct die indruk wekt misschien.
Nogmaals bedankt voor het invullen en de medewerking!

achtpuntzes

het begint een beetje wazig te worden. ik krijg nog spijt dat ik de vragenlijst ingevuld heb.

Student_M

Niet nodig! Het is een super interessant onderzoek waarbij verschillende Nederlandse sportbonden bij gebaat zijn.
Jammer dat u zich nu zo voelt, mijn excuses in dat geval.

nafnikleb

'@8.6, op zich snap ik best dat je de redenatie achter een vragenlijst niet wilt toelichten als je nog hoopt dat mensen via hetzelfde medium de vragenlijst nog gaan invullen. Anders beïnvloed je je resultaten waarschijnlijk behoorlijk.

De vragenlijst was wel lastig voor mij als wielrenner (wat ik vooral individueel doe) en volleyballer. ;-)

achtpuntzes

verder snap ik niet hoe ik nou kans maak op een prijs? stel, ik win iets, hoe kom je dan bij mij terug voor die prijs? of moet je je dan eerst aanmelden voor dat eupanel van je bedrijfje?

remco2103

Waarom kun je bij de eerste vraag niet meerdere antwoorden geven? Want dan is de vraagstelling op dit moment onjuist.

Onie

Ingevuld. Ben gek op paarden...

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Niet ingevuld, ik heb een bloedhekel aan paarden alhoewel ik een heerlijke http://fratello-sorella.nl/bistecca-alla-tartara-tartaar-van-romina/ zeker niet laat staan!

achtpuntzes

---

Laatst gewijzigd
Verweggistan

Ingevuld. Het is wel een vage vragenlijst. Onderzoeken hoeveel mensen er bereid zijn het ene zadel te verruilen voor het andere? ;)

Student_M

Bedankt!

Daan°

Ingevuld :). Alleen die vraag over paarden.. -.-

kkv81

Ingevuld!

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.