Onderzoek: Waarom wielrennen wij?
Goedemorgen mede-wielrenners,
Ik ben student Sportmarketing en ik onderzoek motivatie achter sportdeelname. In dit geval ook wielrenners! Het is enorm interessant om inzicht te verkrijgen waarom wij deze sport beoefenen. Ik heb daarvoor wel uw medewerking nodig! Het kost maar een paar minuten (ongeveer 6 minuten)en u maakt kans op leuke wielren- gerelateerde prijzen die achteraf verloot worden.
Hieronder vindt u de link naar de vragenlijst:
http://www.thesistools.com/web/?id=472351
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Mart Scheper
'@Student_M Heb hem ook ingevuld alleen zijn een paar dingen te zwart-wit bij eens of oneens (bv is je sport moeilijk, wielrennen is gemakkelijk om aan te leren maar de tactiek en hoe je moet trainen is wel iets moeilijker.) Ook de top 3 is moeilijk omdat bijvoorbeeld Liefhebberij en omdat je het leuk vindt wat op elkaar lijken.
Ook de overgang naar paardensport vond ik geniaal :)
Ik bedoelde meer dat deze manier van vraagstelling/onderzoeken in overleg met de opdrachtgever specifiek zo is samengesteld. Sorry, verkeerde formulering.
Ik snap overigens de opmerkingen, maar ik licht alleen deze redenen liever niet toe aangezien dit in goed overleg is gebeurd.
In ieder geval, er is over nagedacht, ondanks dat het niet direct die indruk wekt misschien.
Nogmaals bedankt voor het invullen en de medewerking!
'@8.6, op zich snap ik best dat je de redenatie achter een vragenlijst niet wilt toelichten als je nog hoopt dat mensen via hetzelfde medium de vragenlijst nog gaan invullen. Anders beïnvloed je je resultaten waarschijnlijk behoorlijk.
De vragenlijst was wel lastig voor mij als wielrenner (wat ik vooral individueel doe) en volleyballer. ;-)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.