Onderzoek: Waarom wielrennen wij?

Student_M

Goedemorgen mede-wielrenners,

Ik ben student Sportmarketing en ik onderzoek motivatie achter sportdeelname. In dit geval ook wielrenners! Het is enorm interessant om inzicht te verkrijgen waarom wij deze sport beoefenen. Ik heb daarvoor wel uw medewerking nodig! Het kost maar een paar minuten (ongeveer 6 minuten)en u maakt kans op leuke wielren- gerelateerde prijzen die achteraf verloot worden.
Hieronder vindt u de link naar de vragenlijst:

http://www.thesistools.com/web/?id=472351

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Mart Scheper

kartje

Toevallig genoemd naar Mart Smeets ;) En Enquête aan het invullen.

Laatst gewijzigd
Marakus

Ik heb hem ingevuld, wel grappig en koste me weinig tijd!

Student_M

Ik geloof van niet hah!;)

Student_M

Super! Bedankt.

kartje

'@Student_M Heb hem ook ingevuld alleen zijn een paar dingen te zwart-wit bij eens of oneens (bv is je sport moeilijk, wielrennen is gemakkelijk om aan te leren maar de tactiek en hoe je moet trainen is wel iets moeilijker.) Ook de top 3 is moeilijk omdat bijvoorbeeld Liefhebberij en omdat je het leuk vindt wat op elkaar lijken.
Ook de overgang naar paardensport vond ik geniaal :)

Student_M

'@kartje bedankt voor het invullen! Ik ben me hiervan bewust, maar dat is bewust gedaan. Het heeft te maken met een bepaalde onderzoekstechniek. Dat geldt ook voor de overgang naar de paardensport;)

Student_M

Maar fijn dat je er kritisch naar kijkt hoor! Bedankt nogmaals

achtpuntzes

ik snap de link met de paardensport niet helemaal....
edit; ach, een bewust gekozen bepaalde onderzoekstechniek. zou ik mogen weten welke?

Laatst gewijzigd
Lamme Frans

Ingevuld. Ik ben zelf onderzoeker, maar deze techniek is mij onbekend en ben er ook wel benieuwd naar.

Laatst gewijzigd
Student_M

Ik bedoelde meer dat deze manier van vraagstelling/onderzoeken in overleg met de opdrachtgever specifiek zo is samengesteld. Sorry, verkeerde formulering.