Proloog Tour de France
Ik ga de proloog zeker in Utrecht zelf bekijken net als de ploegenpresentatie maar ben ik er nog niet helemaal uit waar ik precies ga staan. Op bepaalde plekken komen de renners 2x voorbij maar zal het drukker zijn dan op andere plaatsen waar ze maar 1x voorbij komen.
Vorig jaar bij de individuele tijdrit in de tour geweest, even bij alle teambussen gekeken en een praatje gemaakt met een aantal renners waaronder vanmarcke, boom, ten dam en nog een aantal renners van andere teams. Veel van de race op zich zie je niet maar ik verwacht dat je deze in Utrecht ook op grote schermen kunt volgen.
Ik ga zeker naar de proloog. Ik kijk wel of ik een plekje langs het parcours kan vinden en anders ga ik naar een van de plekken waar de schermen staan. Ook de 1e etappe ga ik bezoeken. Eerst naar de start in Utrecht dan met de trein naar Rotterdam om ze daar voorbij te zien komen, en daarna gezellig met wat vrienden de rest van de etappe in een cafe afkijken. Gaat een fantastisch weekend worden. Heb er al zin in.
Ik ga ook dit jaar. Vind het nog altijd jammer dat ik in 2009-2010 de trilogie niet heb gedaan. Was naar de Vuelta 2009 in Assen geweest. In 2010 Giro in Amsterdam en Tour in Rotterdam niet geweest vanwege niemand die mee wou/kosten. Maar nu de Tour en volgend jaar de Giro ga ik de trilogie toch afmaken 😊
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.