Proloog Tour de France

De Bezemwagen!

De start van de Tour de France komt steeds meer in zicht. In het mooie Utrecht zal uiteraard de proloog starten dit jaar. Ik ben benieuwd waar iedereen deze proloog gaat kijken!
Voor de tv of in Utrecht langs het parcours en waar langs het parcours ga je dan staan?

De Bezemwagen!

Ik ga de proloog zeker in Utrecht zelf bekijken net als de ploegenpresentatie maar ben ik er nog niet helemaal uit waar ik precies ga staan. Op bepaalde plekken komen de renners 2x voorbij maar zal het drukker zijn dan op andere plaatsen waar ze maar 1x voorbij komen.

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

Ik heb nog nooit een tijdrit of proloog in het echt gezien. Maar dit jaar ga ik dat wel doen in Utrecht.
Maar hoe kan je als je ergens langs het parcours staat ook de stand van de tijdrit bijhouden. (hangen er speakers langs de wegen?)

nafnikleb

Iedereen moet Dumoulin vooruit schreeuwen natuurlijk! Beetje extra adrenaline en de winst is binnen. Zo vaak hebben we geen thuisvoordeel ;-).

martbiemans

Vorig jaar bij de individuele tijdrit in de tour geweest, even bij alle teambussen gekeken en een praatje gemaakt met een aantal renners waaronder vanmarcke, boom, ten dam en nog een aantal renners van andere teams. Veel van de race op zich zie je niet maar ik verwacht dat je deze in Utrecht ook op grote schermen kunt volgen.

pirazzi

De ploegenpresentatie lijkt me wel eens leuk om live mee te maken, die zaterdag tijdens de tijdrit zal het wel erg druk zijn dus dat kun je beter via tv bekijken.

ZwartebroekengeIetrui

Ik ga naar de tijdrit. Ik ben en een paar jaar terug naar de proloog van de Eneco tour geweest in Steenwijk. Dat vond ik al heel mooi. Ik heb er veel zin in en hoop Dumoulin te zien winnen.

Rahim Vlasblom
admin

Ik ga zeker naar de proloog. Ik kijk wel of ik een plekje langs het parcours kan vinden en anders ga ik naar een van de plekken waar de schermen staan. Ook de 1e etappe ga ik bezoeken. Eerst naar de start in Utrecht dan met de trein naar Rotterdam om ze daar voorbij te zien komen, en daarna gezellig met wat vrienden de rest van de etappe in een cafe afkijken. Gaat een fantastisch weekend worden. Heb er al zin in.

Materazzi

Ik ga ook zeker kijken. De proloog in Utrecht denk ik ergens in de buurt van Galgewaard. En dan op een punt dat de renners de bocht uitkomen aan de buitenkant. De 1e etappe komt de Tour de France letterlijk door mijn straat heen, dus dat is makkelijk.

wilco kelderman

Ook ik ga naar de proloog. Ik heb er al zin in. De 1e etappe komt ook door mijn straat.

mhp88

Ik ga ook dit jaar. Vind het nog altijd jammer dat ik in 2009-2010 de trilogie niet heb gedaan. Was naar de Vuelta 2009 in Assen geweest. In 2010 Giro in Amsterdam en Tour in Rotterdam niet geweest vanwege niemand die mee wou/kosten. Maar nu de Tour en volgend jaar de Giro ga ik de trilogie toch afmaken 😊

rubenvvs1999

verwachte top 10 voor proloog?

RubenVB

Ik zal staan op de Abraham van Rijckevorselweg in Capelle aan den IJssel :) bijna in mijn achtertuin.

Ik hoop op Dumoulin als winnaar, maar ik denk dat het daar te kort voor is.

Daan°

Ik ga aan de start staan van de Utrecht-tijdrit, kom met z'n allen als Wielerflits zijnde aan de start en dan echt de Nederlandse renners aanmoedigen! Bijvoorbeeld met z'n allen Jalalalalalala Tommmm Dumoulinnn!

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.