Hallo,
Ik wil graag weten wat jullie van deze lijst met klimmers vinden?
Ik heb nog 2 plekken open. Wie denken jullie dat daar nog bij hoort te staan?
Of wie er misschien uit de lijst moet?
Bij het spel waar ik aan mee doe krijg je punten als een klimmer in de top 10 van de uitslag is geëindigd.
Dus ik heb ook klimmers nodig die misschien door te aavallen in de bergetappes vaak top 10 kunnen rijden
Klimmers:
1. Chris Froome
2.Nairo Quintana
3. Alberto Contador
4. Vincenzo Nibali
5. Thibaut Pinot
6. Romain Bardet
7. Tejay van Garderen
8. Daniel Martin
9. Joaquim Rodriquez
10. Pierre Rolland
11. Andrew Talansky
12. Alejandro Valverde
13. Rafael Majka
14. Wilco Kelderman
15. Bauke Mollema
16. Rui Costa
17. Warren Barguil
18. Jakob Fuglsang
19.
20.
R. Mattias Frank, Arrendondo, Simon Yates, Daniel Navarro, Peraud, Poels, Uran, Roman Kreuziger, Meintjes
Van wie verwachten jullie meer van Tinkoff Saxo?
Kreuziger of Majka?
of denken jullie dat hun de hele ronde niet voor hun eigen kans in de aanval mogen gaan en op kop moeten rijden.
Want als Sky op kop rijdt kunnen hun toch mee rijden naar een goede klasseringen.
Ik denk dat je pas met Majka of Kreuziger kan scoren als Contador valt of uit de TDF is om een of andere reden.
Zelf zou ik Peraud kiezen omdat die vorig jaar ook erg sterk reed en ik zou kiezen voor Arredondo of Yates omdat ik van beide wat verwacht.
Al zou ik eerder voor Yates kiezen omdat die een goede vorm laat zien en Arredondo niet (vandaag de rit Zwitersland ).
Uhh dat is een lastige dan denk ik toch dat het Arredondo of Meintjes gaat zijn.
Ik denk dat Meintjes niet goed genoeg is voor een top 10 klassering dus zal hij veel in de aanval gaan in Bergetappes en zo toch nog een top 10 klassering kunnen halen in etappes. Arredondo is denk ik de betere maar zijn vorm dat hij nu laat zien is natuurlijk niet goed maar als hij in vorm zal hij zeker een paar top 10 klasseringen halen denk ik.
Frank zou voor mij sowiesio afvallen omdat hij van een minder niveau is.
Uran en Majka zijn risico's omdat ik denk dat Majka pas een kans krijgt als Contador valt etc.
Uran heeft zich voornamelijk op de Giro gericht maar dat ging pas de laatste etappes goed dus als hij mee zou doen ( wat ik niet denk ) zou hij denk ik wel een redelijke goede Tour rijden.
Dus ik zou zeggen dat je zelf een keuze moet maken tussen Arredondo en Meintjes.
Meintjes zullen natuurlijk niet veel mensen invullen dus zo zou je hoog kunnen eindigen als hij het goed zou doen maar ook natuurlijk laag ;d.
Er is hier weinig zekerheid in maar ik zou dan toch gaan voor Meintjes als gokje.
'@janne6,
Bedankt voor je mening!
Maar wat je zegt over Frank is niet waar.
Frank is zeker niet van een lager niveau als Meintjes of Arredondo.
Als je kijkt naar wat Frank vorig jaar heeft gepresteerd (2 Tour de Suisse, 4 Ronde van Romandie, 2 Criterium Internationaal)
En hij is dit jaar ook al 12 geworden in de Ronde van Romandie.
Ik zeg niet dat Frank een slechte renner is maar ik vind Frank wel van een minder niveau dan de renners waaruit ik een keuze maakte want die hebben toch betere prestaties laten zien dan Frank.
Op Meintjes na maar Meintjes is een groot talent die toch in de Dauphine heeft laten zien met de toppers mee te kunnen en 2 jaar geleden 2e werd op het WK bij de beloften.
Ik twijfel nog alleen over fuglsang.
Hij heeft dit jaar al veel goede resultaten laten zien.
Maar hij mag denk ik niet voor zijn eigen kans gaan met nibali in hun team.
Maar kan hij misschien wel door bij nibali te rijden veel top 10 klasseringen binnenhalen (want je weet het nooit bij Astana)
'@paapke,
Hier staat iets over Frank.
Maar ik kan niet lezen wat er precies staat (want de vertaler vertaalt het heel slecht)
http://www.nzz.ch/sport/weiterer-sport/mathias-frank-ich-bin-frustriert-1.18562127
Weet iemand misschien wat er ong. staat en of het invloed gaat hebben op zijn Tour de France deelname?
'@ Jelle
Er staat dat ie een voorhoofdholteontstekiong had waardoor ie moest opgeven in de Dauphiné. Hij vindt het heel vervelend zodat hij nu niet de Tour-etappes kon verkennen. Je kan er echter niets aan doen, want ziek is ziek.
Verder staat er weinig in over hoe het nu verder zal gaan tot de Tour.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.