Bespreek hier alles over de Tour of Guangxi 2024

1 2 3 4 5
kraamhol

Frans?

Avatar of
Redactie WielerFlits
admin

Tijdens het WK wielrennen 2024 in Zürich wordt de hele week gekoerst, met eerst de tijdritten, dan de Mixed Team Relay en vervolgens de wegwedstrijden in alle leeftijdscategorieën. In dit forumtopic kan je alle WK-wedstrijden bespreken!

Voor de Mixed Relay en de wegwedstrijden van de beloften mannen, elite vrouwen en elite mannen hebben we een WielerFlits Liveblog.

kraamhol

Dan weer liveblog, dan weer bespreek hier, wat is de logica wf? Hebben jullie een geheime knakenteller die zegt dat het bespreek hier werkt? De kraamteller vertelt me dat het niet werkt, weten jullie meer dan wij?

Romāns Vainšteins

Eens met Kraam. Hou hier eens mee op want het klopt niet qua vormgeving. Je kan niet op deze manier een koers bespreken, veel te traag en non-intuïtief. De blog vind ik persoonlijk weer veel te snel (comments verdwijnen in no time). Het gouwe ouwe volg hier wat het beste, dit hier is een doogelopen weg.

kraamhol

Ik ben Dolfy nog steeds dankbaar voor zijn bijdrages in het volg hier, altijd een goede bron voor me geweest. Maar ook dat is niet meer van deze tijd. Het liveblog is vaak traag en matig in info, daar is nog een hoop te winnen, de bijbehorende chat is mooi, iets te klein gedeelte van het scherm, en ik snap wat je bedoelt met dat het te snel gaat. Vooral bij een belangrijke koers richting het einde, gaat het veel te snel. Dan poppen ook de gnomes op uit het donkere bos.

Gedurende de dag helemaal prima.

Il Leopardo della Primavera

Ja dit is precies niks.

Romāns Vainšteins

Maar er wordt dus getijdridt vandaag?

eddyvv

deze categorie gaat helemaal nergens over

kraamhol

Frans?

kraamhol

Frans?

SprintMaster

Bauer?

kraamhol

Casa?

Romāns Vainšteins

Vandaag wordt er weer getijdridt?

kraamhol

Frans?

Romāns Vainšteins

Tussentijden?

Romāns Vainšteins

Henk?

 

Frans Casagrande

Frans?

SprintMaster

Zwitserland onderweg.

Zen Hooligan The Shakra Jugend

Is dit de plek waar je kan bespreken hoe ongeloofelijk dom de nederlandse dames hun koers rijden?

Arry1338

Het is keer op keer niet te geloven hoe dom die Vollering is. Ik snap niet hoe Vollering begeleid wordt, wat ze denkt in voorbereiding en tijdens de wedstrijd. Ze heeft perfect 1 voor 1 haar ploeggenotes de nek omgedraaid en Longo Borghini en later ook Kopecky naar de eindsprint geloodst.

Ik ben blij dat ze niet heeft gewonnen, maar teleurgesteld dat de andere dommerik ervan profiteert.

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois
Arry1338
Het is keer op keer niet te geloven hoe dom die Vollering is. Ik snap niet hoe Vollering begeleid wo...

Nou ja, je kan van alles van Kopecky vinden, maar toch niet dat ze dom reed.

Ze zei zelf dat ze compleet dood zat de laatste twee ronden, heeft haar energie op de optimale manier gebruikt en werd gewoon optimaal geholpen door hoe Nederland en Vollering in het bijzonder reed.

Laatst gewijzigd
Arry1338
Maillot à Pois
Nou ja, je kan van alles van Kopecky vinden, maar toch niet dat ze dom reed. Ze zei zelf dat ze com...

Nee Kopecky deed vandaag alles goed, en werd daarbij goed geholpen. Maar, ook zij heeft echt heel veel rare beslissingen genomen in eerdere races. 

De frustratie die ik uit komt voort uit teleurstelling. Wat mooie wedstrijdsituaties zijn worden zo vaak vernaggeld door de coureurs in de vrouwenwedstrijden. Het is alsof er niet gesproken word door de oortjes, niet geluisterd of dat het gewoon niet werkt. Ik weet het niet, maar het is heel jammer zo... tactisch is het eigenlijk vaak beter bij de junioren mannen dan de elite vrouwen. Hoe kan dat?

Laatst gewijzigd
kraamhol

Negatief gebral, het was een prachtige koers!

Arry1338
kraamhol
Negatief gebral, het was een prachtige koers!

Of je bent gewoon niet in staat om kritisch te zijn. Misschien moet je solliciteren om de nieuwe bondscoach te zijn bij de vrouwen. 😉

Avatar of
Redactie WielerFlits
admin

Deze week wordt in Nederland op het allerhoogste niveau gekoerst in de Simac Ladies Tour 2024, een zesdaagse rittenkoers in de Women's WorldTour.

Met Lotte Kopecky staat de wereldkampioene en titelverdediger aan de start, evenals Lorena Wiebes, Elisa Longo Borghini, Ellen van Dijk, Elisa Balsamo, Charlotte Kool, Riejanne Markus, Lieke Nooijen, Eva van Agt, Karlijn Swinkels en Thalita de Jong.

Bespreek hier op het forum het verloop van de zes etappes tussen Gennep en Arnhem.

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.