Tourzomer.nl Vuelta 2024

Dirk

Hi, wij zijn er weer bij, heeft iedereen de ploeg voor de 1ste week al klaar staan?

John Berger

Staat klaar. Kijk uit naar deze onvoorspelbare vuelta. Kan alle kanten op gaan is mijn gevoel. 

Ecko

Present, zoals gemeld.
Aan gevoel hebben we niks ;)

Eerst alle ballen op de sprinters. 

pirazzi

We zijn pas met zes deelnemers in de WielerFlits league!

Poeksel

Waarvan nota bene Dirk zelf geen team heeft geselecteerd?!

 

Opmerkelijke kopmankeuze trouwens pirazzi. 

Dirk

Ik was het helemaal vergeten, drukke dag vandaag, heb het net wel ingevuld zonder te kijken :-) Van Aert is mijn kopman voor week 1.

pirazzi

@ Poeksel: Ja, ik had achteraf beter Brandon McNulty kopman kunnen maken!

Poeksel

Heb je wel door dat de truipunten van de kopman niet verdubbeld worden?

pirazzi

Ja hoor,ik had verwacht dat Tarling zou winnen, dat was al 100 punten geweest.

pirazzi

Wat Dirk deed is het prerogatief van de admin.

SvenVDB

Ik ben mij weer vergeten aan te melden voor de subleague.

 

@Dirk: kan je mij nog toevoegen aub?

Dank!

jappe666

@Dirk: Idem voor mij, ook ploeg aangemaakt maar vergeten aanmelden voor de subleague.
Weet niet of dat mogelijk is, maar zou wel handig zijn als de gekende Wielerflitsers automatisch bij elke grote ronde in die subleague belanden?

Dirk

@pizarri :-)

@SvenVDB @jappe666, heb jullie zojuist toegevoegd! Dit stuk automatiseren is wel lastiger, maar ga erover nadenken.

Van Aert is terug hè?

Ecko

Mijn Tourtactiek (alles op de derde week) ging volledig de mist in. 
Nu is m'n start prima, met die tijdrijders en vijf sprinters (wat me eigenlijk heel logisch leek). Denk alleen dat ik Roglic te vroeg heb ingezet. We gaan het zien. 

Poeksel

Als ik van tevoren geweten zou hebben dat Roglic vandaag met een overwinning de rode trui zou pakken, dan had ik 'm toch sterk overwogen. Al is het maar uit onzekerheid of hij de laatste week haalt.

pirazzi

Bij https://www.worldcyclingstats.com/nl/spel/vuelta-ciclista-a-espana/2024/competitie/wielerflits sta je automatisch in de league na het inloggen. Je moet daar wel vaak opnieuw inloggen, ook al vink je "onthoud mij" aan.

Ecko

Maar zoveel moeite is het niet om je aan te melden. Ik hoop trouwens dat er zoveel mensen gaan meedoen dat je je ook eens bij een andere subleague kunt aansluiten. Nu is er weinig spanning welke league gaat winnen.

Zo, als gedeeld eerste de tweede week in. Een nieuwe ervaring. Maar nou wordt het lastig. 

Ecko

Moeilijke puzzel, die derde week. De deelnemers die Roglic en/of Van Aert nog kunnen inzetten zullen een flinke sprong maken. 
Ik ben er ondertussen uit, twijfel alleen nog of ik ... zal opstellen ipv ... (de concurrentie leest misschien mee). 

Poeksel

Vierde geworden. En blij met de extra statistieken, want ik zie dat ik seizoenwinnaar ben geworden. Regelmaat is mijn tweede naam!

John Berger

3e geworden na een goede eindsprint in de laatste week. Toch niet gelukkig met enkele keuzes. De Vuelta vind ik de moeilijkste grote ronde met welk type renner(s) kunnen scoren. De 3e week toch teveel klassementrenners gekozen terwijl aanvallers een betere keuze was geweest (maar ja kies maar eens de juiste). Het was weer een leuke grote ronde. Op naar 2025 en maar eens kijken of ik in the hall of fame weer terug kan komen op de 1e plek (vanaf 2). 

Dirk

Hi allen, leuk dat jullie weer mee hebben gedaan! Dit keer heb ik helaas de 2de week niet kunnen invullen, andere zaken gingen even voor. Volgend jaar weer nieuwe kansen! En ik ga nog nadenken over het automatisch plaatsen in een groep.

Ecko

En ik eindigde tenslotte als vijfde over all. Mijn beste prestatie ooit in dit spel volgens mij, dus ik ben redelijk tevreden. 
Tot volgend jaar! 

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.