Megaflits Wielerspel - Tour 2015 !

1 2 3 4 5 6 »
fietskoen1

Grandioos Silent Hill! Erg leuk georganiseerd en leuke teksten ook bij de uitslag!

Zelf niet echt tevreden met mijn........laatste plek.

Silent Hill

Graag gedaan. En ik heb het ook met heel veel plezier georganiseerd. Dat het spannend bleef tot het einde was een super gegeven natuurlijk. Iedereen bedankt om mee te spelen en voor de input. Zonder zou het niet hetzelfde geweest zijn.

Dan rest er nog 1 weetje om af te sluiten: het ideale team. Het is geen exacte wetenschap, zelf een beetje gezocht, dus misschien doet iemand beter ? Maar deze komt in elk geval zeer dicht in de buurt:

Sagan (1606) 5966
Quintana (1551) 6040
Froome (1437) 6574
Pinot (1023) 3540
Cavendish (642) 2230
Hagen (429) 1366
Vuillermoz (358) 1000
Gesink (274) 1788
Jungels (240) 1380
Pantano (205) 664
Plaza (94) 1080
Pauwels (92) 1192

Goed voor 32800 punten, en als je kijkt naar Reyn (30218), dan scheelt dat toch niet zo gek veel.
Maakt zijn overwinning alleen maar indrukwekkender.

Laatst gewijzigd
Reyn

Het zag er in de eerste helft van de Tour echt niet naar uit dat mijn team dit spel ging winnen. Met name het Franse deel van de ploeg presteerde zeer matig. Hoe anders werd dit in de tweede helft van de Tour, ze werden steeds beter. En ja, Bardet maakte verschil.

Silent Hill bedankt voor de organisatie! Klasse!

Fondista

Het was n leuke 1e kennismaking. Smaakt naar meer. Hoop dat iemand de tijd en zin heeft om de organisatie voor n vuelta variant op zich te nemen.
Silent Hill bedankt voor deze tour variant, top! Billi en MvL, bedankt voor het gezamenlijk warm houden van de podiumplekken tot het moment dat de prijzen worden verdeeld ;).
Ik weet iig wat ik volgende keer moet doen en moet laten: niet gokken op verrassingen, geen rittenkapers wat geen GC mannen zijn en dus eigenlijk enkel de topsprinters en top GC proberen dr in te frotten. Appeltje-eitje....;) of toch niet?
Verder alle overige deelnemers bedankt voor de spanning en de fun!

pirazzi

Less is more, blijkt weer. Reyn heeft met een team van 7 renners (7926) de meeste punten gescoord, proficiat!

Laatst gewijzigd
billi

ha ha, 10e
top 10 klassering, altijd mooi :)
de klassementen, welke de doorslag gaven, waren het breekpunt, dat kostte me wat plaatsen, maar was te verwachten
ben blij met mijn 4 dag zeges en aantal dagen dat ik eerste mocht staan in de tussenstand

weeral Reyn :o, hoe doe je dat :o
de enige die er zo bovenuit steekt, grote klasse, mijn felicitaties voor jou

bedankt Silent Hill, perfect georganiseerd, leuk dat je het oppakte

Silent Hill

Eens polsen of iemand interesse heeft om het Megaflits Wielerspel - Vuelta 2015 te organiseren.
Er is interesse genoeg om mee te spelen, ook van mezelf, maar nu nog een organisator vinden.

Volgend jaar doe ik graag terug de Tour, maar voor een Vuelta pas ik.

Peter Post Forever

Is er een standaard Excel spreadsheet om alles bij te houden?

billi

Peter Post Forever, mijn hoop is op jouw gevestigd :)

Peter Post Forever

Als er een standaard spreadsheet is wil ik het wel doen!!! Kan alleen niet elke dag de standen geven

Peter Post Forever

Ik ben alleen wel t/m maandag op vakantie!

Peter Post Forever

Ik doe het gewoon!

Silent Hill

Held !

Er is geen standaard spreadsheet, maar ik stuur je nog een pm met enkele tips. Succes !

Peter Post Forever

Dank!

1 2 3 4 5 6 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.