Wielerklassiekers Manager spel

« 1 2
FietsPanKrukVor

Het wielerklassiekers spel loopt al 13.5 jaar, bij het spel krijg je een ploeg tot je beschikking en renners uit je ploeg presteren naar mate hoe ze in het echt presteren. Met je ploeg kun je transfers doen met andere ploegen/managers en ook kunnen er renners aangetrokken worden van een lijst met nog niet gekozen renners, hier komen ook elk jaar de neo profs op te staan.
Je team zal nooit worden gereset en je kan dus met een lange termijn visie te werk gaan. Er spelen al heel wat mensen van Wielerflits mee en we zouden het leuk vinden als jij ook mee gaat doen!

Er is op het moment 1 team vrij (Team Lampre echter lijkt het totaal niet meer op het echte Team Lampre). In het team rijden onder andere: Ahlstrand, Hivert, Nerz, Monsalve, Norman Hansen, Porsev, Weening en Zoidl voor het volledige team kun je hier kijken: http://z8.invisionfree.com/wielerklassiekers/index.php?showtopic=10051

Als je mee wilt doen ga dan naar http://z8.invisionfree.com/wielerklassiekers/index.php?act=idx maak een account aan en schrijf je in, in het inschrijvingsforum. We hebben maar 1 plek dus wie als eerste komt mag meedoen, hierna kunnen er nog wel mensen op de wachtlijst gezet worden.

Othello

Een nieuwe ploeg is vrij: Europcar. Met toppers als Theo Bos, Bouhanni, Malori, Peraud, Turgot en Voeckler, en talenten als Skjerping en Manzin zit je helemaal goed om punten te scoren, geld te verdienen en nieuwe talenten aan te kopen. Of je kunt gelijk gaan handelen en één of meerdere van deze renners een transfer laten maken in onderhandeling met één van je medemanagers. Zo kun je bouwen aan een echt eigen team met eigen favorieten waardoor het volgen van de wielerkoersen nog leuker wordt.

Meld je aan en wij helpen je sowieso op weg om het spel te leren kennen.

Othello

Een nieuw team is vrij: AG2R La Mondiale. Dit team bevat o.a. supertalent Fabio Aru en kasseikoning Roelandts en de volgende talenten: Sean de Bie, Jonas Ahlstrand, Lasse Norman Hansen. Verder nog renners als Gatto, Belgisch kampioen van Hecke en Bouet.

Meld je aan en je kunt direct beginnen met handelen en één of meerdere van deze renners een transfer laten maken in onderhandeling met één van je medemanagers. Zo kun je bouwen aan een echt eigen team met eigen favorieten waardoor het volgen van de wielerkoersen nog leuker wordt. Begin januari is het ook mogelijk om nieuwe renners aan te trekken, met name de U23-renners die prof worden. Wij noemen dit de neoverkoop.

Meld je aan en wij helpen je sowieso op weg om het spel te leren kennen.

Peter Post Forever

Is er nog een team vrij? Wil dan wel een poging wagen!!

ezequiel

'@Peter Post Forever
Nee het laatste vrije team is net ingenomen. Je kan wel een account aanmaken en je op de wachtlijst zetten. Dan ben je de eerste kandidaat om een team te managen als er weer één vrijkomt ;)

hofsje

ik heb mezelf nu ook op de wachtlijst gezet

Peter Post Forever

Balen, had me gisteren al aan willen melden, maar net te laat dus :-(

Peter Post Forever

Sta op de wachtlijst, positie 2

Uil

Zodra er teams vrijkomen (wat wel regelmatig gebeyrd) zijn jullie de eerste ;)

Wicky

Zet mij ook maar op de wachtlijst...

Uil

Wicky moet je even op het forum van WK doen, dan is het voor iedereen bekend ;)

hofsje

ruimte genoeg op de wachlijst :)

FietsPanKrukVor

We hebben een team vrij: Bora Argon;

Renners in dit team (op ons spel) zijn o.a
Wellens, Greipel, Spilak, Kiryienka, Chavanel, Malori, Langeveld, Vangenechten.

Het gehele team kan je hier vinden: http://z8.invisionfree.com/wielerklassiekers/index.php?showtopic=10056

ALs je mee wilt doen maak dan een account aan en meld je aan in het inschrijfforum. Daarna zal je geholpen worden met de regels van het spel.

Ondanks dat het seizoen bijna afgelopen is, is dit een perfect moment om in te stappen! Dus doe gezellig mee, net als vele andere wielerflitsers al doen :)!

Noud89

Fantastisch spel dit! :)

Senioralex

Moest er nog plaats zijn....

hofsje

de wachtlijsten zijn meestal erg kort dus ,grote kans dat je gelijk met Bora mag beginnen en dat je hulp krijg van 1 van de coaches

Othello

Een nieuwe plek is vrij gekomen voor nu nog Team Colombia, maar de naam wordt gewijzigd naar Bahrein Merida Pro Team (tenzij je heel snel bent met aanmelden en een voorkeur hebt voor een andere beschikbare naam). Het team kan wel wat vers bloed gebruiken en je kunt dan ook ruim 200 miljoen besteden voor het aankopen van neoprofs. De huidige toppers van het team zijn o.a. Barta, Van den Broeck, Scarponi, Lutsenko en aardige talenten als Hepburn, Raïm en Zordan.

Meld je aan en we helpen je graag op weg!

Noud89

Enorm leuk spel om te spelen dit! Niet het allerbeste team om te beginnen, maar er is wel redelijk wat geld beschikbaar, en dat geeft je gelijk de mogelijkheid wat leuke renners aan te trekken!

Peter Post Forever

Het is echt een heel leuk spel. Meld je snel aan want de neo-verkoop gaat ook bijna beginnen en met budget van 200 miljoen kun je dan goede zaken doen!!

Othello

En we zitten weer vol. Aanmelden op de wachtlijst kan altijd.

Laatste man

Had wel een poging willen wagen. Helaas te laat kunnen kijken (Noud was op tijd met doorgeven). Succes!

hofsje

als je wilt kan je op de wachtlijst ,en als er weer een team vrij is kun je dat team zijn

Laatste man

Prima. Kan ik er wat beter in verdiepen.

Othello

Er is een nieuw team vrij gekomen: Team Roompot. Het is wel een team dat een goede en slimme manager kan gebruiken, want is namelijk één van de mindere teams op WK. Momenteel gemanaged als tweede team door een ervaren manager. Team Roompot heeft nog wel prima renners die je mogelijkheden bieden, zoals: Anacona, Zurlo, O'Connor, Norman Hansen, Arcas, Preidler en Bernard. En wie weet gaat Diaz Gallego je nog aardig verrassen. Meld je aan op ons forum, je bent welkom!

Laatste man

Heb me aangemeld en veel ingelezen. Ik twijfel toch over de hoeveelheid tijd die ik eraan kwijt ben. En vanaf maart heb ik nog weinig tijd..

Laatst gewijzigd
« 1 2

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.