Tour de France woonruimte huren/verhuren

Gesloten
congoranks

Beste leden,

Ik weet niet of het geaccepteerd is om een onderwerp te beginnen als deze en direct reclame te maken. Indien gewenst zal ik deze uiteraard weer verwijderen.

Tijdens de start van de tour in het weekend van 2 t/m 6 juli in Utrecht ben ik naar een festival en ik verhuur mijn appartement voor bezoekers die graag van het evenement willen genieten. Mogelijk zijn er nog andere die een woning aan willen bieden of meerdere die een slaapplek zoeken, want Utrecht is volgeboekt. Dit is mijn advertentietekst, prijs in overleg:

Woonruimte beschikbaar in Utrecht, Overvecht tijdens de start van de Tour de France in Utrecht op 3/4/5 juli. Alle ruimte zijn beschikbaar, behalve de slaapkamer. Ik heb tijdens de start niet thuis. Het appartement bestaat uit 4 kamers, waarvan de slaapkamer dus gesloten blijft. Ik kom maandagavond weer thuis, eventueel kan er wel langer gehuurd worden in overleg.

Space to live available in Utrecht, Overvecht during the start of the Tour de France in Utrecht at 3/4/5 juli. All spaces are available, except my bedroom. I am not at home during the weekend. The apartment consists out of 4 rooms, and minus the bedroom 3 rooms are for rent. I'll be home on monday evening again, so if you want to stay longer we can talk about it.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik weet niet of het geaccepteerd is om een onderwerp te beginnen als deze en direct reclame te maken. Indien gewenst zal ik deze uiteraard weer verwijderen

Bij deze. Liever gebruiken we het forum niet voor commerciële doeleinden.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.