Afvalkoers Klassiekers 2025
Heren,
Vanwege drukke werkzaamheden en andere drukke verplichtingen is het mij tot op heden nog steeds niet gelukt om hier tijd voor vrij te maken.
Als ik eerlijk ben zie ik dat de komende maand ook zeker niet gebeuren en dus moet ik helaas passen. Wel heb ik mijn bestand van de afgelopen jaren beschikbaar wat ik kan delen mocht iemand anders de organisatie op zich willen nemen.
Het spijt mij geweldig, ook ik vind dit een fantastisch spel, maar het gaat mij echt niet lukken.
Als iemand het wil overnemen, meld je je dan!
Ai, lees het net,
Jammer Ab, je afvalkoersen waren wel een van de allermooiste wielerspellen.
Bedankt voor het vele werk wat je er in het verleden in hebt gestoken.
Maar als je er de tijd niet meer voor kunt vinden, houdt het inderdaad op.
Hopelijk staat er iemand op om het stokje van je over te nemen. Zelf heb ik daar helaas de tijd niet voor.
Nogmaals dank voor dit leuke spel.
Ten eerste bedankt Ab voor de vele edities spelvreugde!!
En ik wil hierbij graag aangeven dat ik tijd en zin heb om dit te organiseren! Moet ik nog ergens een sollicitatiebrief van 2 kantjes sturen om aan te tonen dat ik genoeg kennis van het spel heb, enthousiast en nauwkeurig ben en ook nog een redelijk stukje proza kan schrijven?? (ik ga uiteraard Ab niet imiteren).
En niet onbelangrijk: Ab, ik hoop dat je wel deelneemt mocht dit mooie spel georganiseerd worden!
Ha Ab, ik heb eigenlijk nooit meegedaan aan deze spellen maar tussen de regels door wel meegekregen hoe je hier telkens heel veel ziel en zaligheid in gepompt hebt. Dat was mooi om te zien.
Ik hoop dat het goed met je gaat en de drukte zich beperkt tot de positieve kanten van je leven buiten Wielerflits :)
Veel succes met alles!
Veel dank, Ab. En Japie super als je het overneemt. Hopelijk kan er een soepele overdracht plaatsvinden en het spel toch nog doorgaan. En hopelijk zien we Ab dan wel terug als deelnemer, en dan meteen grote kanshebber!
@nasibal: aanrader mee te doen, een van de leukste wielerspellen wat mij betreft.
Top dat dit in orde lijkt te komen! Ab's schoenen zijn gigantisch om te vullen @JapieJapo en ik zou dat zeker niet een heel jaar lang kunnen, maar als je ooit eens een invaller nodig hebt laat je het maar weten. (er vanuit gaand dat het excel-bestand niet té ingewikkeld is 😊)
Oja, ik doe dus ook heel graag terug mee!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.