Tour mogelijke outsiders en jongeren!

Keibler

Wat denken jullie van de volgende renners?

Simon Yates, Julien Alaphillipe, Warren Barquil, Wilco Kelderman, Tim Wellens, Michael Kwiatkowski...

Mijn mening

Yates is best goed bezig, maar vraag mij af hoe hij het ervan af brengt in 3 weken tour
Alaphillipe gaat misschien een van de revelaties worden van de tour, zie hem meer voor ritzeges
Barquil kan outsider zijn voor top 15-20
Kelderman net als yates goed bezig en heeft mss net dat tikkeltje meer om de 3 weken goed door te komen
Wellens na de blessure heeft zelf gezegd dat hij enkel denkt aan ritzeges
Kwiatkowski is goed maar vraag me af of hij zijn limiet qua klassement niet bereikt heeft

hiddeboi23

Alaphillipe gaat niet mee

RVG30

Ik denk eigenlijk bij allemaal net niet.
Zeker geen top vijftien voor deze renners.

Quintana10

En wat te denken van een Sepulveda, Nerz, Meintjes en Jungels? Kunnen ook verrassingen worden.

ZwartebroekengeIetrui

Wat is het verschil tussen de gebroeders Yates dan? Wie is er beter?

Laatst gewijzigd
jan.linde

Adam zou beter zijn, maar Simon etaleerde grootse vorm in de Dauphiné..

pirazzi

Barguil maakt zijn debuut in de Tour, er staat geen druk op vanuit de ploegleiding. Michal Kwiatkowski heeft dit jaar meer ondersteuning in de vorm van Uran.

Quick step minded

Ik heb zo'n gevoel dat Kwiatkowski erg gaat tegenvallen, hopelijk ben ik mis.

pirazzi

Kwiatkowski werd vandaag pas 57ste op het Pools kampioenschap. Misschien maakt het feit dat hij nog geen ploeg heeft voor volgend seizoen hem mentaal kwetsbaar.

Kristoffan

Navarro van Cofidis, outsider voor klassement. Parkour op zijn lijf maar top 10 zie ik hem nog niet doen.

Romāns Vainšteins

Meintjes leuke outsider! Kan heel veel/helemaal niks worden. Echt een outsider dus.

Romāns Vainšteins

Als Kelderman een 'outsider' is zie ik die het nog het beste doen. Ik heb vertrouwen in dat jong.

Poeksel

Kwiatkowski gaat waarschijnlijk niet voor het klassement rijden.

Kristoffan

Denk ook niet dat Kwiat kans heeft op een overwinning op Huy of Bretagne.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.