Klein Nieuws Topic

« 1 2 3 4 ... 9 10
Verweggistan

Topic voor klein nieuws, nieuws dat waarschijnlijk de voorpagina van WF niet gaat halen, maar wel interessant is.

Verweggistan

Andrei Krasilnikau ontslagen na winst in Wit-Russisch kampioenschap
Hij versloeg ploegmanager en teamgenoot Kuchynski en is daarom per direct ontslagen.

123poetertjes

Lol!
Maar aan de andere kant wel erg treurig. Ik vond Kushynski altijd wel een leuke renner, maar het blijkt in zijn nadagen dus een maffiabaasje te zijn.

Poeksel

Het is maar 1 kant van het verhaal, maar het klinkt treurig, hopelijk vindt hij een nieuw team.

achtpuntzes

wow, die kan slecht tegen zijn verlies!
nou ja, verlies... zijn team heeft toch gewonnen?

123poetertjes

Invloed volgauto's achter de renners groter dan gedacht[/url].

Laatst gewijzigd
Verweggistan
Laatst gewijzigd
Verweggistan

Oud- Lampre renner Graziato naar Parkhotel Valkenburg [/url]

BarbaStok

Overzicht van de bijnamen van alle tourrenners...:
http://www.inl.nl/onderzoek-a-onderwijs/webrubrieken/gelegenheidswoordenboekjes/1179-bijnamenboekje-tour-de-france-2015

jb4bruges

Het Noorse talent Odd Christian Eiking (Joker) wordt volgend seizoen neoprof bij FDJ. Hij tekende een contract voor 2 seizoenen. (Bron: Officiële facebookpagina FDJ)

Werd dit jaar 2e op het nationaal kampioenschap bij de profs na Boasson Hagen en vorig jaar 2e in het eindklassement van de Giro della Valle d'Aosta.

achtpuntzes

ik vind hem maar een rare, die Odd. ;)

Onie
Verweggistan
Verweggistan
Stelvio-fan

Sander Helven wint GP José Dubois - Isières.

Top-10:
1. Sander Helven (Topsport Vlaanderen-Baloise)
2. Dylan Groenewegen (Roompot Orange Cycling)
3. Moreno Hofland (Team LottoNL-Jumbo)
4. Loic Pestiaux (Wallonie-Bruxelles)
5. Roy Jans (Wanty-Groupe Gobert)
6. Laurent Evrard (Wallonie-Bruxelles)
7. Tom Van Asbroeck (Team Lotto NL-Jumbo)
8. Yauheni Hutarovich (Bretagne-Séche Environnement)
9. Michael Van Stayen (Cofidis)
10. Baptiste Planckaert (Roubaix-Lille Métropole)

Verweggistan

Ik vond het al opmerkelijk dat de Colombiaan Villegas niet meer voor Smartstop reed (ik wilde hem namelijk opstellen in TroisRivieres, maar dat terzijde)
Hij is gestopt omdat hij bedreigd wordt vanuit Colombia, omdat hij eea over doping in het Colombiaanse wielrennen vertelde.
Hier het verhaal in drie delen,
http://www.alpsandes.com/posts/2015/7/26/threats-and-the-end-of-a-dream-juan-pablo-villegas-speaks-out-about-being-forced-to-retire
http://www.alpsandes.com/posts/2015/2/17/juan-pablo-villegas?rq=villegas
http://hetiskoers.nl/de-droom-van-juan-pablo-villegas/

Onie

Krankzinnig verhaal (alleen de onderste link gelezen). En als ik de uitslagen zo bekijk, zit er wel wat in. Buiten Colombia heeft ie mooie resultaten gehaald, in Colombia zelf rijdt ie niet bij de top 100.

Mooi dat hij zijn principes niet verloochend, jammer dat het zijn einde als professioneel wielrenner betekend.

iLLan

Bedankt Verweggistan voor de links. Wat ongelooflijk triest en mooi in z'n triestheid is dat verhaal.

djoriana

er is een voetballer betrapt op doping. er staat een stuk op nos.nl maar daar staat ook dit in:

In het Nederlandse voetbal (betaald en amateurvoetbal) werden vorig jaar in totaal 204 dopingcontroles uitgevoerd. Volgens het jaarverslag van de Dopingautoriteit betrof het alleen urinecontroles. Op bloed werd niet gecontroleerd.

dit is toch niet normaal? volgens mij zijn er wielrenners die zo vaak per jaar getest worden bijna

iLLan

'@djoriana, niemand heeft er belang bij dat er dopinggevallen zijn in het voetbal. De sport is veel te groot en er zijn veel te veel mensen die er hun brood mee verdienen, dus reken er maar niet op dat er binnenkort iets gaat veranderen. Dopingsport nummer 1? Voetbal, daar twijfel ik niet aan.

albertooo

Een maskeringsmiddel dus. Zou me niks verbazen als er in voetbal hele cocktails worden gebruikt.

Trouwens erg stom dat hij zich in competitie dopeerde, terwijl je buiten competie bijna nul kans hebt om gecontroleerd te worden in het voetbal.

djoriana

gekeken naar aantal voetballers in nederland, wat is dan het gemiddelde? 1 x per 10 jaar een test?

billi

zonet op eurosport (weet niet of het al ergens gemeld is)
europcar heeft nieuwe sponsor gevonden (officieus)
op zondag volgt meer info

remco2103

Over voetbal[/url] en doping

Verweggistan

Bevestiging Hart en Peters stagiairs bij Sky
Michael Gogl (Tirol) waarschijnlijk stagiair bij Tinkoff (bron startlijst Ronde van Denemarken)

« 1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.