Tourchampion Tour 2015

1 2 »
shyguy

Ik ontdek net ik ontdek net dat er een automatisch gegenereerde teamnaam staat.
Nu is de vraag hoe ik die kan veranderen in "Snekurs".
Wordt vervolgd.
Voorlopig sta ik op de mooie 4598e plaats :-)

droomteam

ik heb ook gekeken de automatische naam is droevig die staat er wel 100 maal in net als een paar andere zoals rugn - kopgroep -internationalfieldwerk wat een puinhoop

shyguy

Het is bij mij @internationalfieldnetwork wie zou het niet als naam willen hebben :-(

kartje

Kartje3 staat op dit moment op een 25ste plaats in onze subleague. Dakke staat op dit moment op nummer 1.

shyguy

En mijn ploeg heet nu Snekurs.
Voeg me maar toe aan de subleague.

Othello

Gaat beter als nooit tevoren: plaats 268 in het alg. klassement! Dankzij ontsnappingen van Bardet, Martin en Meintjes. Nu Gallopin wegzakt voor het AK en ik alleen nog Froome over heb als AK-man zal het in de Alpen lastig worden. Hopelijk komen er nog wat aardig ontsnappingen zodat bovengenoemden en Gallopin en Simon Yates nog aardig wat tijd kunnen pakken... Arredondo zie ik vooral knechten voor Mollema, wat erg jammer is gezien zijn mogelijkheden.

Laatste man

314. Dit jaar gaat tot nu toe vrij goed.

kartje

Goh dit gaat helemaal niet goed, 3347ste plaats,...Verkeerde kop en schaduwkopman gekozen.

shyguy

Ik sta 2241

Poeksel

In etappes zoals vandaag wordt Tourchampion beslist...

Kingstown

'@Poeksel:

Maté heb ik in mijn team juist vanwege dit soort ontsnappingen, maar had helaas geen 3 renners in de kopgroep.

shyguy

Kan iemand mij trouwens nog toevoegen in de subleague, de teamnaam is inmiddels Snekurs.

shyguy

Ik ben toch nog redelijk geklommen, een 863e plekkie :-)

rosencrantz

niborzerrop trouwens winnaar in de Wielerflitspoule

rosencrantz

VUELTA!

kartje

Zo nieuw topic aangemaakt

Onbekende gebruiker

Lekker begin met Chaves, Dumoulin en Dan Martin. Gedeeld eerste in de Subleague, gedeeld 10e overall.

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.