DPG wielerspel van de dagbladen

jp.vanoosterhout

waarom is er dit jaar geen tour de france spel bij de dagbladen AD,bn de stem,en alle andere dagbladen ! vond ik ieder jaar leuk om te spelen ??

 

jp.vanoosterhout

zweeler kunnen we ook al niet meespelen,zo jammer dit!!

Poeksel

Misschien komt die nog? Al was er dit jaar ook geen Girospel.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.