Wielertransfers 2015 -2016

1 2 3 4 ... 9 10
Timocycling

Waar dan wel heen? Jammer, al dacht ik al dat het te hoog gegrepen was :(.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ga er vanuit dat hij zal bijtekenen

Laatst gewijzigd
Yeez

'@rahimns als jij dat verwacht wil het niet zeggen dat het uitgesloten is 😜

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Jessevandalen we zullen het afwachten, maar als begin juli hier al word gemeld dat ploeg en renner samen verder willen, dan is dat echt niet zo'n groot geheim hoor. Zeker gezien hoe hij daarna presteert op bijv het NK en ook weer hier in de Enecotour.

moker

Volgens Cyclingfever zou Taaramäe vertrekken bij Astana.

Laatst gewijzigd
chavanelfan

In de Noorse media wordt gemeld dat Kittel in onderhandeling is met Etixx-Quick Step. Er zijn zelfs geruchten dat hij al getekend zou hebben.

Dutch Cycling Fan

Zou mooi zijn! Kittel naar Etixx, Cavendish naar Trek, dan kan Danny van Poppel mooi naar TLJ :-p!

kelderfan

'@wilco kelderman
Reichenbach naar FDJ; bron cyclingfever

Jaizkibel2008

Taaramaë lijkt inderdaad te vertrekken, is in onderhandeling met twee ploegen en neemt volgende week een beslissing. Ik las ergens dat Team Katusha werd genoemd, maar kan de bron niet terugvinden.

kelderfan

'@DCF
Dat lijkt mij een prima idee. Dan zit Trek met een stel leuke sprinters. En TLJ heeft gelukkig zijn doel bereikt met het aantrekken van een aanvaller.

Hermannmg

Kittel heeft contract tot en met 2016 bij Giant, bron: procyclingstats.com

chavanelfan

'@hermanng Ze kunnen hem toch loskopen. Dat zal voor Etixx goedkoper zijn dan Cavendish een nieuw miljoenencontract te geven.

Sagan=hulk

Zeer vreemd van Taaramaë. Hij kwam juist opnieuw aan de oppervlakte bij astana, maar hij zal nog altijd denken dat hij het als kopman in een grote ronde kan waarmaken, waarvoor hij volgens mij niet goed genoeg voor is.

moker

http://velonews.competitor.com/2015/08/news/taaramae-set-to-leave-astana-just-as-hes-hitting-his-stride_381534

Nu ook link gevonden met bevestiging

Laatst gewijzigd
wilco kelderman

Hij is weer helemaal bijgewerkt

Poeksel

'@Sagan=hulk: in het artikel waar Moker naar linkt zegt hij juist dat hij niet goed genoeg is om in een grote ronde kopman te zijn... hoogstens reservekopman.

Laatst gewijzigd
LinusGerdemann

Er wordt in Noorse media.... als je wat roept kom dan ook met bronnen.

Sagan=hulk

Konovalovas naar FDJ. Julien Loubet (nog nooit van gehoord) naar Fortuneo Vital.
Verder 2 nieuwe neo's naar Topsport: Aime De Gendt en Maxime Farazijn.

wilco kelderman

Craig Lewis zou weer gaan wielrennen bij cannondale volgens Cycling Fever

Verweggistan

'@sagan=hulk: Bij Bretagne kennen ze hem ook niet Daar ontkennen ze het bericht.

chavanelfan

Alsjeblieft @LinusGerdemann:
https://mobile.twitter.com/CycloTransfert/status/633041243090616321
https://mobile.twitter.com/TV2Sindre/status/631792522449289216

wilco kelderman

Volgens CyclingFever gaat Dani Moreno naar Lampre.

LinusGerdemann

Sylvio Herklotz naar Bora Argon 18 aldus de ploeg zelf!

Verweggistan

Kenneth van Rooy naar Topsport Vlaanderen (volgens Directvelo)
Opvallend, want volgens mij was hij toch de beste van de 3 Lotto stagiairs.

Thoin

Monfort heeft een contract voor 2 jaar getekend maar wil zelf niet zeggen waar...
Dus na VDB ook Monfort weg bij Lotto-Soudal, tenzij hij voor 2 jaar bijgetekend heeft maar dan zou hij dat gewoon zeggen denk ik :)
Bron: sporza

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.