Wielertransfers 2015 -2016

1 2 ... 7 8 9 10
billi

iemand van SEG? ;)
of iemand van Cannondale?

toch wel interessant om te weten

@rahimns, jij bent de dichtste connectie bij TLJ voor nieuwtjes :)

kelderfan

'@billi
Cannodale nu met 30 renners; die zullen nu wel een paar plaatjes stijgen in de ranking.
Jammer voor TLJ, want die hadden zo'n renner best kunnen gebruiken, nu Goos nog steeds in herstelmodus zit.

ezequiel

Jesse Sergent gaat naar AG2R

Verweggistan

Er zijn nog 15 WT renners zonder ploeg voor volgend seizoen:
Santaromita (Orica): gerucht is Astana of Southeast
Brett Lancaster (Orica)
[s]Breen (Lotto-Soudal) [/s] Bretagne-Fortuneo
D. Vanendert (Lotto-Soudal)
[s]Beltran (Tinkoff)[/s] EPM
Anton (Movistar)
[s]Gadret (Movistar)[/s] Veldritteam G4
Sanz (Movistar)
Nocentini (Ag2r) wellicht naar Southeast of CajaRural
Boucher (FDJ)
Sutton (Sky)
Pozzato (Lampre) kan wellicht naar Southeast
Dyachenko (Astana)
Van de Walle (Trek)
[s]Watson (Trek)[/s] AnPost
[s]Silvestre (Trek)[/s] Leopard
Flens (Lotto-Jumbo)
Bulgac (Lotto-Jumbo)
Schelling (IAM)

Laatst gewijzigd
billi

valt mee, niet echt opvallende namen die nog zonder ploeg zitten

Verweggistan

Viel mij inderdaad ook mee, Van de Walle is de meest opvallende naam (ga er vanuit dat Pozzato wel rondkomt met Southeast); ik snap ook niet dat hij en ook Watson (pas 22) niet gewoon konden blijven bij Trek, dat volgend jaar maar 25 renners heeft.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik mis nog een paar namen: Kamyshev en TleuBayev van Astana, Delage van FDJ, Serpa van Lampre, Docker, Lancaster van Orica en Thomas Danielson ()waarvan ik verwacht dat hij zal stoppen) of ik moet wat gemist hebben, maar geen van bovenstaande zijn volgens mij al ergens bevestigd.

Verweggistan

'@rahimns: Klopt, maar het is ook nog niet bevestigd dat zij weg moeten (of wellicht nog een contract hebben). Het is een verschil in definitie, net als bij de koersdagen ;)
En Danielson wacht nog op een schorsing neem ik aan.

Ik verwacht dat Delage gewoon een doorlopend contract heeft, gezien zijn gesprek op twitter:

cyclefan76 ‏@cyclefan76 28 sep.
@mickaeldelage vous partez vers un autre équipe?

mickael delage ‏@mickaeldelage 28 sep.
@cyclefan76 non pas de changement

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Kristof Vandewalle heeft zo'n ongewoon matig seizoen gehad, dat daar haast wel een logische verklaring voor moet zijn. Ik kan me niet voorstellen dat hij geen ploeg kan vinden.

Verweggistan

-

Laatst gewijzigd
kelderfan

Australian duo {Howson en Docker} extend contracts with Orica-Greenedge WorldTour team
November 09, 2015 1:00am
bron: cyclingnews

wilco kelderman

Alles weer bijgewerkt

Verweggistan

http://bike76.com/2015/11/funvic-soul-cycles-carrefour-acerta-com-ciclistas-espanhois-e-sub23/

Volgens bovenstaand artikel keer Antonio Piedra weer terug in het peloton na een jaar afwezigheid. Hij gaat naar Funvic.

Verweggistan

http://www.velo-club.net/autres-disciplines/autre-disciplines-cyclo-cross/108387-cyclo-cross-john-gadret-rejoint-steve-chainel

Gadret naar veldritteam G4 van Chainel.

Verweggistan

http://cycling.leopardnatural.com/fabio-silvestre-returns-leopard-development-team

Silvestre (Trek) keert terug naar Leopard.

kelderfan

Volgens Tuttobiciweb.it is Vegard Breen de laatste aanwinst voor FORTUNEO.

zoetepap

Ik denk dat Fortuneo gemakkelijk Cofidis en zelfs FDJ zal voorbijsteken in resultaten. Hopelijk gaan ze nog ooit richting WT.

heuvelcolombia

'@zoetepap, dat is dan op behoorlijk lange termijn. Voorlopig blijven ze een leuk ploegje met leuke aanvallers maar geen sterke kopmannen.

Hakkie2

'@zoetepap: want CA Sorensen of Sepulveda is beter dan Pinot en Hutarovich beter dan Bouhanni? Zoiets?

Zowel FDJ als Cofidis hebben absolute wereldtoppers in dienst, Fortuneo heeft vooral een groep renners die je veel in de aanval zult zien maar weinig winnen.

zoetepap

Een fan mag toch dromen? Beetje pech voor de toppers en een paar verrassingen bij Fortuneo,het kan rap keren met die toppers.

Hakkie2

Dromen is heel wat anders dan "ik denk dat ze ze makkelijk voorbijsteken". Ik snap trouwens niet dat je kunt dromen van pech voor renners als Pinot.

Verweggistan

16 renners tot nu toe voor Southeast:
http://www.tuttobiciweb.it/?page=news&cod=85092&tp=n

Ze halen een Italiaanse neoprof Draperi (24) die nog niets gepresteerd heeft en een totaal onbekende Venezolaan. Ook de Venezolaan Gil (39) heeft zijn contributie (schijnt zo'n 50.000 te zijn) weer betaald, want die mag blijven.

Verweggistan

Santaromita naar SkyDiveDubai

billi

verrassend :o

Verweggistan

Koen de Kort naar het Australische continentale team Charton Mason [/url]
Voor 2 criteriums :)

1 2 ... 7 8 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.