Zweeler Vuelta spel

1 2 »
HF2013

Ik heb me aangemeld.... lastig genoeg allemaal. Doe op Zweeler mee met het 15+5 spel, daarnaast nog een Scorito-teampje maken en wat gokken op Unibet.
En misschien nog een ander spel op Zweeler... gokken hoort bij sport en vica versa.

Poeksel

Goeie selecties heb je dit keer LL!

Noud89

zo met Nibali in mijn budget team kan ik een prijs al weer vergeten. ;)

LyndaLid

'@ poeksel

We hebben allebei Henao zag ik, dat wordt duur...

Ik sta bij het budget spel 7e geloof ik :), daar ga ik zonder pech (tja..) voor winst mee doen!

Poeksel

Ik dacht slim te zijn door Pelucchi en Ewan te nemen. Ze pakken punten in de eerste week, stappen dan af, dan komen mijn mannen voor de tweede en derde week in de selectie (waaronder Dumoulin).

Enfin, Dumoulin had ik beter meteen kunnen opstellen. Erger nog, ik heb al mijn wissels gebruikt terwijl Ewan straks gaat afstappen...

Hup Henao dan maar!

LyndaLid

Ja, met het afstappen van Martin en Bouhanni is mijn budget spel om zeep. Terwijl ik nog gewoon tiende sta :(.

Dumoulin ook als wissel, en geen Chaves dus voor winst doe ik toch niet mee. Wel eerste in de subleague, ook belangrijk natuurlijk ;).

Laatste man

Mmm. Ik had toch echt Dumoulin als 3e wissel doorgevoerd. Ook Sagan voor Gerrans. Blijkbaar niet opgeslagen op zaterdag, zonde.

1 2 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.