WF Wegritspel Najaar 2015 - eindwinst voor Davidavid

1 2 3 4 ... 7 8
Spruch

'@Wicky

Ik wist nog niet wie er precies op achterstand zijn binnen gekomen, behalve uit de reactie van Billi over Kocjan, dus daar heb ik met opzet ook niet naar gekeken, maar gewoon gekozen op blanco, om het zo eerlijk mogelijk te houden. En Kocjan heb ik juist wel gekozen want die had ik anders ook gekozen, juist ook om het zo eerlijk mogelijk te houden. Daarbij kunnen die renners in de komende etappes natuurlijk ook nog gewoon punten halen, al zal het niet voor het AK zijn.

@Wilco Ik heb mijn selectie nu net definitief gemaakt.

billi

Spruch, ik twijfel niet aan jou, je zou nog eerder enkel renners op achterstand kiezen dan ergens voordeel uit proberen te halen.

enkel, denk niet dat je dit gelezen hebt in de topic tekst:
"Later inschrijven:
Je mag ook nog na de deadline inschrijven. Je hebt dan alleen geen beginbudget (je begint dus op 0). Ook mag de renner in de periode van inschrijven nog geen punten hebben gehaald. Je moet je team dan op het forum posten omdat de goede rij beschermd is."

mij maakt het niet uit, maar om misverstanden (discussies) te voorkomen

Spruch

'@billi
Ja, dat klopt toch? Ik heb een geheel team uit 0 punten opgesteld toch? En ik heb geen 50 punten aan budget. Dus dan voldoet mijn team toch aan de tekst? Of zie ik iets over het hoofd?

billi

"Ook mag de renner in de periode van inschrijven nog geen punten hebben gehaald."

Reijnen had gister punten, maar t kan ook zijn dat ik het verkeerd begrijp, of dat die punten niet meetellen, als je het zeker wil weten, moet je het even aan wilco kelderman vragen

van mij mag je hem houden, maar om misverstanden te voorkomen heb ik dit meegedeeld

wilco kelderman

'@billi en @Spruch
Die regel heb ik gemaakt omdat het niet in het bestand te verwerken is en je die punten van gisteren anders ook krijgt. Eigenlijk moet je nog een andere renner kiezen in plaats van Reijnen.

Spruch

Aha, oké, daar heb ik over heen gekeken. Dan kies ik nog een andere renner ipv Reijnen.

Spruch

Ik heb Reijnen vervangen door Grosu.

billi

Davidavid :o
Bookwalter, een goede keuze, punten nu al ruimschoots terug verdiend

davidavid

Ja hopelijk gaat hij nog veel meer punten scoren. Mijn andere renners in de states zijn echter niet de beste keuze's...

krypton

Ik baal zelf best wel... Ik had Bookwalter er in staan, maar ik dacht dat ze bij BMC misschien wel voor Caruso of Dennis zouden rijden en ik wilde het risico niet lopen. Davidavid kan aardig uitlopen zo als enige met Bookwalter in z'n team.

Laatst gewijzigd
wilco kelderman

Stand in de Tour de Limousin na 2 van de 4 ritten:

Niemand heeft punten gehaald in de eerste etappes van de Tour de Limousin.

wilco kelderman

De stand in de USA Pro Challenge na 3 van de 7 ritten:

Krypton 33
MvL 33
wilco kelderman 28
Casperge 28
davidavid 28
billi 28
Rosencrantz 28
Wicky 5
Rolei 4
Silent Hill 4

Krypton en MvL nemen gelijk de leiding met Reijnen en Morton en Reijnen en Skujins. Daarachter zitten wilco kelderman, Casperge, billi en rosencrantz met alleen Reijnen en Davidavid met alleen Bookwalter.

billi

ben content :)
al 28 pnt

Laatst gewijzigd
Peter Post Forever

Ik ben minder content met mijn 0 punten tot op heden :-(

Peter Post Forever

Had ik maar de voornaam van Lammertink gecontroleerd, dan had ik de juiste genomen........

billi

k zag het ook, geen pnt bij de tussenstand, terwijl ik wist dat iemand Lammertink had, toen zag ik dat het de andere was, scheelt toch wel wat punten :o

wilco kelderman

Uitslag in de Tour de Limousin:
Niemand heeft punten gehaald in de Tour de Limousin.

De 10 best scorende renners:
COLBRELLI Sonny 42
LAMMERTINK Maurits 31
HERRADA LOPEZ Jesus 28
VACHON Florian 27
MOLLARD Rudy 26
SPRENGERS Thomas 22
DUPONT Timothy 19
PASQUALON Andrea 18
PRADES REVERTER Eduard 17
EDET Nicolas 16

Laatst gewijzigd
wilco kelderman

Stand in de USA Pro Challenge na 5 van de 7 ritten:
davidavid 55
MvL 40
Krypton 37
wilco kelderman 35
billi 31
Rosencrantz 31
Silent Hill 29
Casperge 28
Rolei 10
Wicky 9
Spruch 3
Peter Post Forever 0

Davidavid is de enige met Bookwalter en heeft al 52 punten aan hem verdient. De andere 3 punten komen van Norris. MvL haalt zijn punten met Reijnen, Norris en Skujins. Krypton doet dat dan weer met Reijnen, Norris en Morton. Buiten davidavid en Silent Hill heeft heel de top 7 Reijnen.

billi

davidavid zal nog meer uitlopen vrees ik, zal straks de renners voor het uitkiezen hebben, terwijl wij moeten puzzelen om een volwaardig team op de benen te brengen.
het is je gegund, je hebt de juiste keuze gemaakt met Bookwalter.

al 11 in de pnt :)
nu ppf nog, maar dat zal wel komen

wilco kelderman

Uitslag Vattelfall Cyclassics:

Niemand heeft punten gehaald.

De renners met punten:
GREIPEL André 30
KRISTOFF Alexander 26
NIZZOLO Giacomo 22
BOONEN Tom 18
VAN AVERMAET Greg 14
DEMARE Arnaud 10
BRESCHEL Matti 8
SINKELDAM Ramon 6
BONIFAZIO Niccolo 4
GULDHAMMER Rasmus 2

wilco kelderman

Uitslag USA Procycling Challenge:

davidavid 97 (+5)
Silent Hill 83
Krypton 77
MvL 71
billi 53
Rosencrantz 53
wilco kelderman 42
Wicky 42
Casperge 35
Rolei 28
Spruch 18
Peter Post Forever 0

davidavid wint de USA Procycling Challenge omdat hij de enige is met Bookwalter. Silent Hill wordt knap 2e doordat hij als enige Rob Britton heeft. Op Peter Post Forever na heeft iedereen al punten gehaald.

De renners met de meeste punten:
DENNIS Rohan 86
BOOKWALTER Brent 79 **davidavid**
MANNION Gavin 40
BRITTON Rob 37 **Silent Hill**
REIJNEN Kiel 35 **wilco kelderman, Casperge, Krypton, billi, MvL, Rosencrantz**
PHINNEY Taylor 33
MORTON Lachlan 24 **Wicky, Krypton**
MURPHY John 19
SKUJINS Toms 18 **MvL**
CLARKE Jonathan 18

Laatst gewijzigd
wilco kelderman

De budgets:
Silent Hill 133
davidavid 127
Krypton 122
MvL 116
billi 98
Casperge 85
wilco kelderman 82
Wicky 82
Rosencrantz 58
Rolei 58
Peter Post Forever 20
Spruch 18

wilco kelderman

Het medailleklassement:
WF Naam 1e 2e 3e Totaal
davidavid 1 0 0 3
Silent Hill 0 1 0 2
Krypton 0 0 1 1

Laatst gewijzigd
billi

laatste wedstrijd zal ook geen, of weinig punten met zich meebrengen voor een ieder, met gevolg dat de meesten onder ons moeten wisselen met een beperkt budget, inventiviteit is nu belangrijk, kan nog alle kanten op

maar de felicitaties gaan naar davidavid, succesvol dankzij Bookwalter

Peter Post Forever

Nog steeds 0 punten :-(

1 2 3 4 ... 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.