Megaflits Wielerspel Vuelta 2015

1 2 ... 5 6 7 8 »
Fondista

Davidavid, gefeliciteerd met deze mooie overwinning!

De mooiste overwinningen zijn de huup-huup-barbatruuk overwinningen :)

De andere deelnemers ook bedankt voor het wederom spannend maken van de poule.

PeterPostForever (en bijspringers), bedankt voor de organisatie.

En nog even dit: na mn eerste schermutselingen in de Tour, toen ik voor het eerst meedeed, dacht ik snel te hebben geleerd....is ook wel zo natuurlijk, maar nu ik de eindwinst op een haar na ben misgelopen, ben ik dus genoodzaakt om mij een half jaar te gaan opladen en met revenge terug te striken in de Giro 2016...I'll be back! ;) :)

Laatst gewijzigd
shyguy

Gelijk davidavid. En organisatie bedankt. Redelijk debuut vindt van mezelf 😁

shyguy

Feli davidavid. En organisatie bedankt. Redelijk debuut vindt van mezelf 😁

davidavid

Haha deze zag ik niet aankomen. Ik ging de hele tijd natuurlijk wel lekker maar dat ik door de eindklassementen nog naar de hoogste trede van het podium zou springen had ik niet verwacht.

En organisatie inderdaad hartelijk bedankt! Leuk spel!

Goozbabs

Super bedankt voor de organisatie en proficiat met de overwinning davidavid!

Ik vind het een leuk spel en zou graag weer mee willen doen met de giro 2016 en een beter eindklassement behalen. Misschien eventueel voor etappezeges gaan.

Reyn

Felicitaties voor Davidavid.

PPF en assistentie bedankt voor de organisatie.

Vic413

Ow ja,vergeten: proficiat daviddavid!
Plaza meest waardevolle renner, heb hem de laatste dag nog uit mijn selectie gegooid.
Is inderdaad een leuk idee om voor kleinere rondes dit ook te doen.

Laatst gewijzigd
Noud89

Erg leuk spel dit! En proficiat david(x2)

billi

bedankt Peter Post Forever, voor het op je nemen van het organiseren van dit spel, chapeau, goed gedaan :)
ook Silent Hill en Goozbabs, bedankt voor jullie inbreng, jullie assistentie, klasse, mijn waardering

gefeliciteerd davidavid, chapeau, winnaar van het megaflits vuelta wielerspel 2015, is niet niks, overall duidelijk de beste, klasse

Fondista, net niet, toch een mooie 2e plek net voor PPF, voor beide de felicitaties

zelf, tja, wat dagzeges, dat wel :)
maar qua AK wat magertjes, 16e :o
er is werk aan de winkel

tot slot, bedankt iedereen voor jullie deelname cq bijdrage

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@PeterPostForever bedankt voor de organisatie en Davidavid gefeliciteerd met de overwinning.

Zelf zal ik nog eens goed over mijn tactiek moeten nadenken, was nog niet goed doordacht.

1 2 ... 5 6 7 8 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.