Ik denk dat ook billi deze tweevoudig NK en Schot Brian Smith (de general manager en architekt van MTN-Qhubeka) ) ook wel goed zal keuren. Heeft billi inmiddels gedaan zag ik en hij had ook al juist gezocht.
Nadat Spruch er met Douglas Ryder (is de Team Principal) eerst ook al heel dichtbij zat, heeft hij nu de juiste oplossing met deze ex renner en de juiste nationaliteit.
Op zich een wat vreemde quote van Brian Smith die aanvang seizoen in febr. 2015 werd gepubliceerd en waarmee het met beide renners dit jaar wel heel anders verliep.
Ben benieuwd of er deze winter een nieuwe opvallende quote van Brian Smith volgt inzake de komst van Cavendish.
Ook bij deze ploeg zie je ook weer dat het vaak een klein wereldje is en ploegleiders, renners, (ex) sponsormerken en overig personeel elkaar steeds weer terugzien op andere plaatsen en met nieuwe merkploegen.
Ik kwam afgelopen dinsdagavond thuis na bezoek bij een andere MTN medewerker en lid van onze wielerclub. Ik was dus al wat in de MTN sferen
Ik scoorde daarna bij billi’s quote met een Nederlandse sprinter (Barry Markus) en vond bij het zoeken van geselecteerde quotes deze over een andere sprinter Theo Bos.
@kartje . Misschien volgen er nog meer want we hebben nog meer (top)sprinters in Nederland. :p
'@simplex
Ik moet ruiterlijk toegeven dat de prestaties op de fiets van Brian Smith mij destijds volledig zijn ontgaan. Maar ja, dat was nog in de tijd dat slechts zwijgzame zonderlingen het aandurfden Het Kanaal over te steken om op het continent in het peloton plaats te nemen. Nog steeds, ook dat dien ik te bekennen, moet ik de nodige moeite overwinnen om coureurs van Angelsaksische komaf serieus te nemen. Een hardnekkig vooroordeel waar ik inmiddels voor word behandeld.
De stand:
Spruch 2
Pédaleur de charme 1
Jacco van Stierop 1
billi 1
simplex 1
De nieuwe quote:
"Het was belangrijk voor mij om zo vroeg al een overwinning te boeken, omdat ik in een nieuw team zit en ik moet bewijzen wat ik kan. Vorig jaar werkte ik voor anderen, nu werken anderen voor mij en heb ik resultaten nodig."
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.