Quotes raden XVI

1 2 ... 23 ... 51 52
Jacco van Stierop

Warren Barguil?

Pédaleur de charme

Très bien, Jacco. Het was inderdaad Barguil die dit zei, in een interview met een Franse krant vlak voor de Tour van dit jaar.

Spruch zat er vanaf het begin dichtbij (Olivier, Degenkolb) maar vond uiteindelijk niet de juiste naam. Linkje met Van Baarle: beiden nationaal kampioen bij de junioren.

Jacco van Stierop

Was een gokje; kan deze relativerende uitspraak achteraf wel met hem rijmen.

Pédaleur de charme 4
Spruch 3
Jacco Van Stierop 3
Simplex 2
kartje 2
Billi 2
Sagan=hulk 2

“Het was ook de enige keer dat ze me hebben bespuugd, op het Carrefour de l’Arbre. Daarna hebben ze de regels aangescherpt, nu is er politie die de dronkenlappen in toom houdt.”

simplex

Om te beginnen met ...... Boonen?

Spruch

Dan zeg ik George Hincapie?

Jacco van Stierop

Nee, Tommeke is het niet. Hincapie evenmin.

Laatst gewijzigd
simplex

Raas?

Jacco van Stierop

Nee, de uitspraak is in het huidige millennium gedaan. De renner is nog actief.

Spruch

Roger 'in den tijd van' Vlaeminck?

Edit: dan kan onze grote vriend Roger niet. Maar als hij het had gewild dan had Roger vandaag de dag gewoon nog met de besten meegereden.

Laatst gewijzigd
kartje

Pippo Pozzato? Toen hij het duel aanging met Boonen?

Laatst gewijzigd
simplex

. Cancellara?

Jacco van Stierop

Nou, dat is snel. Punt voor @kartje!

Inderdaad, Pippo heeft het over de editie van 2009 die Boonen won. Pozzato maakt zich de laatste tijd wat meer druk over de veiligheid van de renners.

Sagan=hulk

Inderdaad Pippo zijn uitspraak én die editie zitten nog scherp in mijn geheugen. Vond het toen serieus balen dat Boonen won omwille van valpartijen van anderen ;).

kartje

Er was hier heel wat rond te doen in die tijd, daarom dat ik het nog kon herinneren :)

kartje

Pédaleur de charme 4
Spruch 3
Jacco Van Stierop 3
kartje 3
Simplex 2
Billi 2
Sagan=hulk 2

Na mijn carrière wil ik in plaats van van de ronde van Vlaanderen of de Tour De France, de ronde van de festivals doen. Ik heb al optredens van the Rolling Stones en Madonna gemist omdat ik ver weg was. België ismeer dan enkel wielrennen, je hebt de Belgische cultuur, het bier, maar ook de muziek. Ik hou van Dimitri Vegas & Like Mike, Triggerfinger en zelfs Milow.

Laatst gewijzigd
Sagan=hulk

Vanmarcke?

billi

Johan van Summeren?

Spruch

Ik wou bijna weer Roger zeggen. Maar ik kies toch Tim Wellens?

simplex

Eric Vanderaerden?

kartje

Allemaal niet.

Jacco van Stierop

Tyler Farrar?

billi

DE CLERCQ Bart?

Sagan=hulk

Adam Hansen?

dustin

Tankink?

kartje

Terug 4* nee, ik zie ook nog geen goede linken. Tip het is nog een actieve renner.

1 2 ... 23 ... 51 52

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.