Quotes raden XVI

1 2 ... 44 ... 51 52
billi

M.Indurain?

simplex

Allan Davis?

Pédaleur de charme

2x nee.

Met Indurain het ene linkje dat al eerder is genoemd, met Davis het andere. Nog geen links gezien op ploegniveau.

billi

F Escartin?

Pédaleur de charme

Nee, ook 'de krab' is het niet. Wel 2 linkjes, waaronder een nieuwe.

simplex

Angel Edo?

billi

Roberto Heras?

Pédaleur de charme

Jullie zoeken in de goede hoek, maar hebben nog niet de juiste naam. De quoter is bepaald geen veelwinnaar. Ook geen opvallende renner. Toch is hij redelijk bekend.

kartje

Marzio Bruseghin?
edit: Het was geen Italiaan,...

Laatst gewijzigd
simplex

Juan Llaneras?

billi

Isaac Galvez?

dustin

Hernan Buenahora Gutierrez?

Pédaleur de charme

3x nee. Linkjes met de laatste 2.

Jullie hebben de klok(kenluider) gehoord, maar weten niet waar de klepel hangt. Aan de quote kun je al een beetje zien dat deze ex-renner teleurgesteld is in het wielerwereldje.

billi

Javier Ochoa Palacios?

Jacco van Stierop

Ezequiel Mosquera?

Sagan=hulk

Igor Astarloa?

Pédaleur de charme

Nee, ook in deze drie-eenheid ontbreekt de klokkenluider.

Met Astarloa zie ik geen directe link, met Ochoa wel. Met Mosquera is er een nieuw linkje. Het betreft een van de schaarse overwinningen die de quoter in zijn carrière behaalde.

billi

Antonio Tauler Llull?

simplex

José Luis Arrieta ?

Pédaleur de charme

Nee.

Qua aantal overwinningen zitten jullie wel ongeveer goed nu. Het was passend geweest als deze renner met Kerst geraden zou zijn, maar dat zit er niet meer in. Nu maar hopen dat ie geraden wordt voor de appelbomen bloeien....

Jacco van Stierop

Jesús Maria Manzano?

Pédaleur de charme

Punt voor Jacco!

Jesus Maria Manzano (ofwel Jezus Maria Appelboom) is de renner die ik zocht. Klokkenluider in de zaak-Fuentes, voor sommigen een Judas, voor anderen een held. Linkjes waren Ronde van Catalonië, Ronde van de Rioja, betrokkenheid zaak-Fuentes en Kelme.

Jacco van Stierop

Ik vermoedde dat het iets met Fuente te maken had; de laatste hints zorgden voor een niet te missen inkopper.

Binnen 5 dagen een nieuwe quote.

Laatst gewijzigd
billi

leuke quote .....

ik kwam niet verder dan Kelme

Jacco van Stierop

Pédaleur de charme 8
Sagan=hulk 6
Spruch 4
Jacco Van Stierop 4
kartje 3
Simplex 3
Billi 3
Zwartebroekengeletrui 2
Vic413 1
Wolfje 1
dustin 1

“De favorieten rijden hun eigen koers, daar kan ik niet aan tippen. Een renner zoals ik zal moeten proberen te profiteren van waar zij het laten liggen. Er liggen altijd mogelijkheden en die zal je moeten grijpen.”

1 2 ... 44 ... 51 52

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.