Goed gedaan billi! Het gaat om Mancebo die dit in een interview in, ik meen, 2014 aangaf. De vele links kwamen uit Banesto en de opvolgers daaruit voort. Na zijn betrokkenheid bij operacion puerto raakte Mancebo echter steeds meer op de achtergrond en via AG2R en Relax-GAM, kwam hij in het Amerikaanse circuit uit. En nog steeds behaalt hij met enige regelmaat zijn successen in kleinere koersen ondanks zijn 39 jaar.
mooie opgave :) de tips en hints brachten me op het juiste spoor
-vermoede op een gegeven moment dat het een spanjaard (of italiaan) was
-wat later kreeg ik het idee/gevoel dat het een podium kandidaat voor een grote ronde betrof
-actief/niet wt gaf de doorslag, twee renners kwamen direct in me op, Mancebo en Sevilla, en de eerste keus was direct raak :)
ik herinner me Mancebo vooral uit de tour, had op een gegeven moment het gevoel dat ie nog wel is de tour zou winnen, maar zijn loop nam een andere wending
spoedig een nieuwe opgave
Stand:
Pédaleur de charme 1
Jacco van Stierop 1
Spruch 1
billi 1
Nieuwe quote:
In Australie ging het al goed, voelde me ook goed. Een tijdje later kreeg ik een vrije rol in een meerdaagse wedstrijd, wat resulteerde in wat mooie uitslagen, dat was boven mijn verwachting, het verbaasde mij ook. Andere renners kregen daardoor ook meer respect voor mij.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.