Quotes raden XVI

1 2 ... 7 ... 51 52
Sagan=hulk

Alberto Losada?

Spruch

Jullie dwalen weer wat af. Wel zie ik een link in het verleden, maar die was van korte duur.

Spruch

Het gaat om een vrij bekende renner. Aan het begin van zijn carrière was zelfs regelmatig de verwachting dat hij zijn illustere voorganger zou kunnen opvolgen. Maar dat is alweer een tijdje geleden...

billi

Contador ??

Spruch

Nee, verkeerde illustere voorganger.

ZwartebroekengeIetrui

David Arroyo?

Sagan=hulk

Samuel Sanchez?

billi

Cunego?

Spruch

Nee, nog steeds niet. Deze renner rijdt niet meer op WorldTour-niveau.

Sagan=hulk

Amets Txurruka?

billi

Pellizotti?

Spruch

Nee, anders dan de nationaliteit zie ik zo snel ook geen directe link met de gequote.

Sagan=hulk

Danilo Napolitano?

billi

Mancebo?

Spruch

Goed gedaan billi! Het gaat om Mancebo die dit in een interview in, ik meen, 2014 aangaf. De vele links kwamen uit Banesto en de opvolgers daaruit voort. Na zijn betrokkenheid bij operacion puerto raakte Mancebo echter steeds meer op de achtergrond en via AG2R en Relax-GAM, kwam hij in het Amerikaanse circuit uit. En nog steeds behaalt hij met enige regelmaat zijn successen in kleinere koersen ondanks zijn 39 jaar.

billi

mooie opgave :) de tips en hints brachten me op het juiste spoor
-vermoede op een gegeven moment dat het een spanjaard (of italiaan) was
-wat later kreeg ik het idee/gevoel dat het een podium kandidaat voor een grote ronde betrof
-actief/niet wt gaf de doorslag, twee renners kwamen direct in me op, Mancebo en Sevilla, en de eerste keus was direct raak :)

ik herinner me Mancebo vooral uit de tour, had op een gegeven moment het gevoel dat ie nog wel is de tour zou winnen, maar zijn loop nam een andere wending

spoedig een nieuwe opgave

billi

Stand:
Pédaleur de charme 1
Jacco van Stierop 1
Spruch 1
billi 1

Nieuwe quote:
In Australie ging het al goed, voelde me ook goed. Een tijdje later kreeg ik een vrije rol in een meerdaagse wedstrijd, wat resulteerde in wat mooie uitslagen, dat was boven mijn verwachting, het verbaasde mij ook. Andere renners kregen daardoor ook meer respect voor mij.

simplex

Tom Jelte Slagter?

LutsenkoFan

George Benett?

Sagan=hulk

Tom Dumoulin?

Jacco van Stierop

Gorka Izagirre?

ZwartebroekengeIetrui

Ruben Fernandez?

billi

5x nee

geen tijd voor linken nu, volgt later

billi

link 1: 1
link 2: 2
link 3: 3
link 4: 1
link 5: 0
4 op 5 hebben een link of meer

Laatst gewijzigd
kartje

Geraint Thomas?

1 2 ... 7 ... 51 52

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.