Ik ben ergens langs het parcours aanwezig met wat andere mongolen die wielrennen erg belangrijk vinden. Waarschijnlijk ga ik ook wel een beetje rondrijden dus wanneer jullie duidelijk en op tijd aangeven wanneer jullie waar en met wie zijn overweeg ik wel degelijk om hoi te komen gaan zeggen.
We moeten inderdaad eigenlijk precies de details hebben, op welke wegen ze komen enzovoorts!
Daarna kunnen we eventueel een WielerFlits-Fanpoint afspreken en een sfeeractie doen. Maar weten jullie wanneer die details (de echte route) openbaar worden?
Ik ga zelf alle 3 dagen kijken, in Apeldoorn waarschijnlijk net iets na de start.
In Nijmegen en Arnhem moeten we nog de wegen afwachten, Posbank lijkt me wel wat. Ben er ook sowieso aan de start en finish in etappe 2.
Etappe 3 waarschijnlijk aankomst en ergens langs de kant.
Maar zoals ik al zei, eerst even de route afwachten!
'@Don Hamstre
Thanks, handig kaartje!
Twee haakse bochten uit de start, twee halverwege als het kanaal wordt overgestoken en dan 3 naar het einde. Verder is het doortrappen, heel hard doortrappen. Mij lijkt de haakse bocht op de kruising van Paslaan en Kerklaan zeer interessant. Een niet te brede weg, waardoor de renners toch flink in de ankers moeten.
Misschien is er een dealtje te sluiten met de bewoners van het pand op nummer 19. De makelaar die daar zat is verhuisd naar nummer 20 een stukje terug, maar er zijn nieuwe huurders.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.