Nieuw topic is aangemaakt | Giro

« 1 2
Daan°

Zie het nieuwe topic!

Don Hamstre

Ik ben er sowieso bij in m'n eigen woonplaats Apeldoorn, hoop ook nog op de Posbank en in Hoenderloo langs de kant te staan.
Sfeeractie lijkt me erg leuk, het lijkt me sowieso wel leuk eens een keer wat wf'ers in het echt te zien.

Spartacus

Uiteraard ga ik kijken, maar waar precies enzo dat weet ik nog niet hoor

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Je bent er al vroeg bij Daan. Ik ga zeker kijken, maar om nu al te bepalen waar ik ga staan... eerst maar eens rustig het parcours en alle details afwachten.

Ab Normaal

Misschien een WF ontmoetingsplaats ergens?
Eerst Giro kijken en daarna een drankje doen?

LutsenkoFan

Misschien.. nog niet over nagedacht.

zoetepap

Als jullie eentje of twee trakteren dan wil ik wel 500km rijden van uit Belgie. Als ik verlof kan nemen natuurlijk.

Romāns Vainšteins

Ik ben ergens langs het parcours aanwezig met wat andere mongolen die wielrennen erg belangrijk vinden. Waarschijnlijk ga ik ook wel een beetje rondrijden dus wanneer jullie duidelijk en op tijd aangeven wanneer jullie waar en met wie zijn overweeg ik wel degelijk om hoi te komen gaan zeggen.

Daan°

We moeten inderdaad eigenlijk precies de details hebben, op welke wegen ze komen enzovoorts!
Daarna kunnen we eventueel een WielerFlits-Fanpoint afspreken en een sfeeractie doen. Maar weten jullie wanneer die details (de echte route) openbaar worden?

Ik ga zelf alle 3 dagen kijken, in Apeldoorn waarschijnlijk net iets na de start.
In Nijmegen en Arnhem moeten we nog de wegen afwachten, Posbank lijkt me wel wat. Ben er ook sowieso aan de start en finish in etappe 2.

Etappe 3 waarschijnlijk aankomst en ergens langs de kant.

Maar zoals ik al zei, eerst even de route afwachten!

Don Hamstre

We hebben de precieze details ook :)
De andere etappe's zijn hier ook te vinden[/url]

Daan°

Maar @Don Hamstre. Ik bedoel straatnamen en iets meer ingezoomde kaart ;). Bestaat er ergens een kaart van de etappes waar je kunt inzoomen?

Laatst gewijzigd
Don Hamstre

Ik wil best een bikemapje van de Apeldoorn -route maken zometeen, dan zet ik die hier.
Het routeboek was ook ergens te vinden, maar kan dat nu op m'n mobiel in college ff niet opzoeken :p

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

Ben wel benieuwd wie de rondemiss zal zijn ; opnieuw een Nederlandse net zoals in 2010 ? Heb niet zoveel met haar op maar ik moet zeggen toen ik haar in het echt zag: ze is wel bloedmooi!
Misschien een poll: wie moet de Giro-miss 2016 worden?

Daan°

Jacco..., nee gewoon niet.

@Don Hamstre, laat ff weten waar ik dat rondeboekje kan vinden!

jerteg

Leuk initiatief. Lijkt me wel raar (en ongemakkelijk) om jullie in het echt te zien hahaha

"Hoi"
Hoi
"Hoe heet je?"
Ik heet Jeroen, jerteg op wielerflits. Hoe heet jij?
"Ik ben Daan, Daan° op wielerflits."
O jij bent dat dus.
"Ja"

Ab Normaal

Hahaha, allemaal een naamkaartje op met je WF naam...

Laatst gewijzigd
Don Hamstre

Ik kom wel verkleed als hamster ;)
Heb het routeboek trouwens niet terug kunnen vinden, dat zal wel een 'figment of my imagination' zijn geweest...
M'n detailkaartje van de route door Apeldoorn zal ik vanmiddag maken.

Romāns Vainšteins

Ik heb ervaring met dat voorstellen en ontwapende alter-ego ontluiking, een verschrikkelijke ervaring waar je nog maandenlang nadien elke dag mee geconfronteerd wordt.

Daan°

Hahaha. Gewoon naar dat punt gaan en met z'n allen die renners aanmoedigen, af en toe een praatje maken. Het hoeft heus niet zo te gaan: Hoi, hoe heet jij op WF? O, leuk ik ben die en die.

slice

Je kunt er ook een spelletje van maken. Raad het lid live

Loek de Rooij

Ik committeer me nog nergens aan, maar het lijkt me wel grappig. Ben sowieso van plan om te gaan kijken in Apeldoorn.

Don Hamstre

Daar is ie dan[/url]
Zelfgemaakt kaartje waarop de straatnamen dus wel duidelijk te zien zijn, nu nog een leuk plekje uitzoeken ;)

LutsenkoFan

Het zal wel bomvol zitten bij het kanaal. Of eigenlijk gewoon overal..

Don Hamstre

Bij het kanaal lijkt het me juist het rustigst, daar is namelijk niet echt plek en het is een vreselijk lelijke plek. Maar vol zal het inderdaad wel overal zitten, in de Parken is daar alleen wel genoeg ruimte voor.

xistnc

'@Don Hamstre
Thanks, handig kaartje!

Twee haakse bochten uit de start, twee halverwege als het kanaal wordt overgestoken en dan 3 naar het einde. Verder is het doortrappen, heel hard doortrappen. Mij lijkt de haakse bocht op de kruising van Paslaan en Kerklaan zeer interessant. Een niet te brede weg, waardoor de renners toch flink in de ankers moeten.

Misschien is er een dealtje te sluiten met de bewoners van het pand op nummer 19. De makelaar die daar zat is verhuisd naar nummer 20 een stukje terug, maar er zijn nieuwe huurders.

« 1 2

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.