Zesdaagse van Gent
Er wordt helaas weinig aandacht aan besteed op TV (en op WF lijkt er ook niet veel animo voor).
Of weet iemand waar de Zesdaagse van Gent wel wordt uitgezonden?
Voor de liefhebbers is dit een poging tot een volgtopic!
Keisse en Morkov begonnen sterk en wonnen de eerste vier onderdelen.
Stand na gisteren:
Nr. Team R. Pt.
1. 4 Morkov Michael 0 86
Keisse Iljo
2. 1 Vergaerde Otto 0 78
De Buyst Jasper
3. 8 De Pauw Moreno 0 76
Kneisky Morgan
4. 2 Van Hoecke Gijs 0 73
De Ketele Kenny
5. 5 Hester Marc 1 26
Rasmussen Alex
6. 12 Morkov Jesper 2 20
Stopler Nick
7. 3 Van Zijl Melvin 3 23
Havik Yoeri
8. 7 Grasmann Christian 3 13
Kalz Marcel
9. 11 Lawless Christopher 5 15
Pieters Roy
10. 9 Thomas Benjamin 6 6
Marguet Tristan
11. 6 Steels Stijn 7 12
Muller Andreas
12. 10 Muntaner David 8 7
De Vilder Lindsay
Als je van sport en spellen houdt, moet je zeker Mostbet proberen. Via de mostbet nl deposit kun je eenvoudig en snel geld storten met populaire betaalmethoden zoals bankkaarten, e-wallets en cryptovaluta. Het proces is erg gebruiksvriendelijk, en het geld staat direct op je account, zodat je meteen kunt beginnen met spelen. Wat ik ook fijn vind, is dat nieuwe spelers hier vaak een mooie bonus krijgen bij hun eerste storting.
Hey iedereen! Ik was op zoek naar een betrouwbaar entertainmentplatform en ontdekte LalaBet, waar je meer kunt vinden over een breed scala aan interactieve activiteiten, van digitale spellen en live ervaringen tot sportvoorspellingen. Wat me direct opviel, is de samenwerking met topaanbieders, wat een eerlijke en soepele gebruikerservaring garandeert. De site is intuïtief en biedt snelle transacties, wat altijd een pluspunt is. Bovendien zijn de welkomstvoordelen hier best aantrekkelijk. Zijn er hier gebruikers die hun ervaringen willen delen? Ik ben vooral benieuwd hoe de klantenservice reageert bij vragen of problemen!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.