Wielermaster CQ Spel 2016 - Einduitslag: Nummer 20 - 16! + Talentencup Teams

1 2 ... 10 ... 42 43
Laatste man

Zeer tevreden tot nu toe. Trentin alleen wat hoog, maar ik had daar wel concurrentie verwacht. Degenkolb de kopman. Ondanks zijn 2 klassiekers minder punten dan de jaren ervoor.

Edjahh

Ook gematigd tevreden over de eerste ronde.

Kwiatkowski voor het derde jaar op rij bij Team Edjahh ondanks een minder seizoen. We blijven het vertrouwen houden!

Daarnaast Is Tony (Montana) Martin aangetrokken waar zijn achternaam genoot helaas vertrokken is naar Team Laatste Man net als Degenkolb waar Team Edjahh interesse in had.

Absolute aderlating is toch wel het mislopen van Nairo Quintana. De ploeg zal nu opzoek moeten naar een nieuwe kopman voor de grote rondes.

Javier

'@Wicky

Nu nog hopen dat ze voldoende punten pakken haha.

Ben ook benieuwd naar jouw team.

Noud89

Met Yates, Yates, Gougeard, Latour en Formolo een paar leuke talenten binnen, ben er wel blij mee.

Wel moeilijk op wie ik nu de volgende ronde moet bieden haha. ;)

kartje

Ik ben wel ontzettend tevreden maar heb wel al redelijk wat budget er door gedraaid met chaves en Sagan, jammer wel dat Joachim Colbrelli nu al geboekt heeft die moest en zou in het team kartje komen. :) Succes ermee.

tom_vb

Verdorie nu moet ik nog meer dan 4 uur wachten tot ik eindelijk weet wie er in mijn team komt...

De boden van Wicky en Zwartebroekengeletrui ken ik al maar is er iemand die weet wat de boden van Waggie en Wilco kelderman zelf zijn, of op z'n minst op wie ze geboden hebben?

Laatst gewijzigd
ZwartebroekengeIetrui

Ik moet nu ook nog wachten, hopelijk heeft niemand meer geboden op Tom Dumoulin anders heb ik niemand.

ezequiel

'@Tom_vb,
Waggie heeft geboden op:
1. ALAPHILIPPE Julian
2. EWAN Caleb
3. KELDERMAN Wilco
4. GESINK Robert
5. MARTIN Tony
6. SLAGTER Tom-Jelte
7. DEMARE Arnaud
8. ROWE Luke
9. VAN BAARLE Dylan
10. BEVIN Patrick
Die van Wilco kelderman ken ik ook niet.

Persoonlijk ben ik wel best tevreden met Uran, Nizzolo en Malori. Vooral jammer dat ik Costa en Ulissi alsnog misloop, ik ging er eigenlijk al van uit dat ik ze ook allebei ging binnenhalen.

Luuuuuuukk

Tevreden met mijn aanwinsten tot nu toe, en nog een zeer redelijk budget over :)

Leukefans

Relatief tevreden over mijn boden, al baal ik wel stevig over het mislopen van Sagan!

Maar goed, met Demare heb ik een jongen die zowel in het voorjaar als in de sprints heel wat punten kan rapen, ook na een minder jaar, daar twijfel ik niet aan. Talansky is een potentiële top-10 renner voor de grote rondes die een heel pak meer kan verdienen dan ik erop bood en mijn persoonlijke favoriet Sbaragli is een beresterke spurter die elk jaar nog een of twee stappen vooruit zet en misschien zelfs de aansluiting bij de (sub-)top kan maken.

En nog een flink budget voor de resterende rondes, dus nu is het vooral uitkijken naar de lijst met renners die nog vrij zijn...

wilco kelderman

Team tom_vb:
VAN AVERMAET Greg (168/1912)
BOUHANNI Nacer (1171/1407)
MAJKA Rafal (968/1006)
WELLENS Tim (774/907)
BONIFAZIO Niccolo (561/603)
BRAMBILLA Gianluca (333/412)

Budget: 753

wilco kelderman

Team waggie:
ALAPHILIPPE Julian (826/1105)
EWAN Caleb (716/955)
KELDERMAN Wilco (620/805)
GESINK Robert (643/755)
SLAGTER Tom-Jelte (480/605)
BEVIN Patrick (397/505)
ROWE Luke (349/455)

Budget: 1815

wilco kelderman

Team Wicky:
THOMAS Geraint (1065/1234)
MARECZKO Jakub (449/450)
LUTSENKO Alexey (349/350)

Budget: 3966

wilco kelderman

Team wilco kelderman:
ZAKARIN Ilnur (767/803)

Budget: 6197

wilco kelderman

Team Zwartebroekengeletrui:
DUMOULIN Tom (1357/1500)

Budget: 5500

wilco kelderman

Ik ben zwaar ontevreden met mijn team. Met een paar punten Majka, Kelderman en Formolo verloren. Nu maar proberen een topper te halen die nog niet is gekozen als Valverde, Kristoff, Froome of Aru.

wilco kelderman

Een paar weetjes staan in de eerste reacties.

Jullie mogen straks op alle renners bieden in de 2e biedronde. De deadline is op vrijdag 4 december 23:00. (een kortere deadline, omdat mensen daar om gevraagd hadden. Eerst moet ik even mijn biedingen maken en die naar Edjahh sturen. Als ik dat gedaan heb mogen jullie.

Laatst gewijzigd
Javier

Top werk Wilco! In ieder geval heb je 1 goede renner binnen voor weinig punten. Het is een begin.

Luuuuuuukk

Mijn mail staat alvast klaar, zal deze x niet de laatste zijn ;)

wilco kelderman

Mijn biedingen zijn verstuurd, nu is het aan jullie.

waggie

Ik ben zeer tevreden met mijn team. Wordt nog wel lastig om met dat budget het team vol te maken denk ik.

Had ik trouwens een aantal renners voor veel minder kunnen krijgen? Of heb ik ze allemaal op het nippertje binnen gesleept?

Laatst gewijzigd
wilco kelderman

Bij Kelderman, Alaphilippe, Slagter, Rowe en Bevin had je 100 minder kunnen bieden.

Noud89

2de team ingestuurd! Hoppa, gas erop! Spannend. ;)

wilco kelderman

Het is niet te geloven. In de 2 biedingen die ik net ontvangen heb. Is er op 1 renner precies hetzelfde geboden. Ik hoop dat iemand daar overheen gaat.

Noud89

Haha anders ben ik eerst he?

1 2 ... 10 ... 42 43

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.