Wielermaster CQ Spel 2016 - Einduitslag: Nummer 20 - 16! + Talentencup Teams

1 2 ... 33 ... 42 43
wilco kelderman

In dit bestand https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qQwrooj8LFWtSwxkRwx0TXuS4cVnz71bNgOv9w4CHsk/edit#gid=0&vpid=A1
zal ik de standen bij gaan houden.

wilco kelderman

Stand na 17 januari:
hofsje 50
javier 30
noud89 30
waggie 23
heuvelcolombia 18
Davidavid 0
Djoriana 0
Edjahh 0
ezequiel 0
homme 0
joachim 0
kartje 0
laatste man 0
leukefans 0
luuuuuuukk 0
peter post forever 0
rahimns 0
rolei 0
shiraz 0
tom_vb 0
Wicky 0
wilco kelderman 0
zwartebroekengeletrui 0

hofsje

gelijk al prima begonnen

Leukefans

Zo, Haile toont zich meteen door in de vroege vlucht mee te schuiven in Gabon, dat is alvast niet onaardig!

Edjahh

Da's niet zo'n mooi begin Down Under, lekke band voor Matteo op 11km van de meet. Gelukkig komen er nog zat kansen!

Luuuuuuukk

Petit al 1x in de punten!

Leukefans

Ik blijf nog wachten op mijn eerste puntjes, maar voorlopig ook nog geen zorgen, iedereen draait lekker mee en maalt zijn kilometers, de kansen van mijn renners komen nog in de drie koersen van dit moment...

hofsje

Palini 2 etappe zeges La Tropicale Amissa Bongo
Boaro bergtrui Tour Down Under
Dennis top 5 (tot nu toe ) Tour Down Under

Laatst gewijzigd
waggie

Bevin gaat goed mee in Down Under :o

Noud89

Goed bezig Gerro! Met 74 punten toch al in de buurt van zijn seizoenstotaal van vorig jaar. ;)

Laatste man

Ik ga als een raket!

5 voor Viviani.

Laatst gewijzigd
ezequiel

Met Henao had ik vandaag 1 van de sterkste renners in koers in de TDU. Dat ziet er dus goed uit voor een top 5 in het eindklassement :)

Ook Dayer Quintana staat nog goed in het AK van San luis.

Laatst gewijzigd
hofsje

sepulveda wint etappe en pakt leiderstrui in argentinie

billi

'@ezequiel, Dayer Quintana, geen verkeerde keuze, doet het verrassend goed :)

Noud89

Common Gerro! Ga voor die derde op rij man! Ze hadden je hier al afgeschreven, had je bijna gratis op kunnen pikken, maar we gaan ze laten zien dat jij mij te hoge bod meer dan waard bent! ;)

billi

ha ha, Gerrans kan wel is een (g)noudhaantje worden ...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Mijn start is weer eens ouderwets waardeloos ;)

Luuuuuuukk

Petit al bijna zijn aankoopbedrag geëvenaard!

Leukefans

Voorlopig nog niet veel soeps, enkel Talansky zal enkele puntjes scoren als hij heelhuids en in het peloton aankomt morgen.
Ach ja, het is natuurlijk maar wat warmdraaien en misschien moet ik gewoon al blij zijn dat al mijn renners ongeschonden uit de zware valpartijen van de laatste dagen gekomen zijn.

Daarnaast heeft iedereen zich al wel eens getoond, in vluchten (Haile en Oliveira) of door het leveren van geweldig ploegwerk (de spurtvoorbereiding van Impey bij die zege van Gerrans! :o ), dus dat is alvast hoopgevend!

waggie

Ik kan niet meer dan tevreden zijn met Ewan en zijn ritzeges en de 10e plaats van Bevin in het klassement.

Noud89

Erg lekker begin van het seizoen met de nummer 1, 8 & 16 in de eerste WT koers van het jaar. Gerrans zit al op de helft van zijn aankoopbedrag, en kan wel eens een gouden greep worden. Valls krijgt zoals verwacht vrijheid bij Lotto, en scoort zijn eerste punten op een terrein waar hij niet meteen op zijn best is. Meintjes kon ook heel aardig mee komen, terwijl ook hij beter is als het echt een tijd omhoog gaat. Enige minpunt is dat Roglic uit viel, daar had ik wel het e.e.a. van verwacht op Willunga.

Laatste man

Kopman is voorlopig uitgeschakeld. Sterkte John!

rolei

Januari? Nee, mijn team begint februari pas met het seizoen..

ezequiel

Dayer Quintana wint Tour de San Luis en betaalt zijn geboden bedrag al dubbel en dik terug :)

Laatst gewijzigd
Leukefans

Talansky werd deze nacht ziek en besliste niet te starten, daar gaan de weinige punten die ik al dacht te scoren...

1 2 ... 33 ... 42 43

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.