Wielermaster CQ Spel 2016 - Einduitslag: Nummer 20 - 16! + Talentencup Teams

1 2 ... 40 41 42 43
Edjahh

Één grote teleurstelling dit seizoen. Zowel Kwiat als Aru niet naar verwachting gepresteerd. Daar had toch het gros van mijn punten weg moeten komen.

Wilco Kelderman alvast bedankt voor het organiseren, hoop dat er een vervanger komt om het spel te leiden. Heb er zelf helaas de tijd niet voor.

Misschien ook mensen een idee om het spel wat interactiever te maken? Tis toch veelal stil hiero. (maak ik me zelf ook schuldig aan)

Laatste man

Dank voor de update wederom!

Gister nog een klapper gemaakt in de Sparkasse Münsterland Giro. Degenkolb 1 en Trentin 4.

elrio

Even een vraagje: wanneer vinden de veilingen (ongeveer) plaats voor volgend jaar (als het weer wordt georganiseerd, wat ik wel hoop)? Want vorig jaar wilde ik al graag meespelen maar toen had ik even niet opgelet en toen ik op het forum keek was de eerste ronde van de veilingen alweer geweest en ik zou niet willen dat dat dit jaar weer zou gebeuren.

Edjahh

'@elrio meestal zo rond begin december.

Als er echt niemand opstaat om te organiseren zou ik de biedrondes wel op kunnen pakken.

Ik ben trouwens wel voorstander van meer deelnemers. Maakt het nog lastiger om een team samen te stellen.

Wellicht dat we dan wel met kleinere budgetten moeten gaan werken.

Noud89

Wat mij betreft niet de veel deelnemers. Spellen waarbij de meerderheid van je team bagger is speel ik al genoeg. Leuke aan dit spel is dat je in ieder geval een team kunt samenstellen met een aantal renners waarmee je veel hebt.

Laatste man

Meer deelnemers is voor mij ook niet per se nodig. Wellicht kunnen we met de huidige groep wat meer mensen bereid krijgen om standen te posten. Wellicht 1/2 maanden voor één van de deelnemers (aangezien iedereen drukker wordt).

Laatst gewijzigd
djoriana

ik neem aan dat de standen worden doormiddel van een voorgeprogrameerd excel bestandje worden uitgeteld. of is dit niet te maken?
nu gebeurd het per maand. maar op de cq site zie ik standen van elke week staan. als dit eenvoudiger word misschien niet meer per maand maar een in de 5 weken een totaal stand maken en geen maandstanden meer. werllicht word het zo een stuk minder werk.

een andere vraag over dit jaar. had niet iemand gezegd die wel een klassement wilde maken over de grote ronde's?

kartje

Wow heb de maand september met voorsprong gewonnen, maar wat dan te zeggen over de maand augustus waar ik laatste werd. :p Met een betere augustus maand kon ik zelfs nog hoger staan, maar ben nu al zeer tevreden met mijn goeie positie. Het belooft nog een felle strijd te worden met maar 30 punten voor op Homme en kleine 300 punten op Djoriana. Er zal gebikkeld worden tot het einde vrees ik!

In elk geval bedankt voor de top organisatie, en hopelijk kunnen we inderdaad volgend jaar opnieuw bieden en een leuk spel beleven. We kunnen bijvoorbeeld ook werken dat iedereen zijn eigen stand bijhoudt van zijn team?
Of met een beurtsysteem dat we het elk één maal updaten in een jaar? (zelf te bepalen door middel van reizen, examens, werk,etc.)
We hebben wel nog eventjes om te brainstormen.

Luuuuuuukk

Met 25 man moet je wel eens per 2 weken een update kunnen doen. Ieder zijn eigen beurt. En met frequentere updates blijft het topic wellicht ook interactiever

Leukefans

Meer deelnemers heb ik liever niet, vind het nu eigenlijk net goed, je kan echt een mooi uitgebalanceerd team maken.
Is het niet mogelijk om een soort gedeeld bestand te maken in Dropbox of iets dergelijks waarin ieder zijn eigen punten bijhoudt?

Edjahh

'@Leukefans Dat moet wel kunnen geloof ik.

@iedereen Ik wil de biedrondes wel op me nemen als de rest van de deelnemers (of in ieder geval een aantal) de standen met regelmaat wil bijwerken. Even inventariseren wie dat allemaal wil doen 1x in het seizoen. Stel het zijn er 5 dan hebben we over het gehele jaar gewoon 5 tussenstanden. Hoe meer hoe beter natuurlijk.

Edjahh

Der Tony! Toch een lichtpuntje in dit sombere seizoen! :D

Leukefans

Zo, Villella knalt op een van de laatste koersdagen nog even naar een zege in de Japan Cup, knap! Een enorm sterk najaar van mijn Italiaanse youngster, benieuwd of dit zijn definitieve doorbraak inluidde.
Hopelijk nog een paar puntjes sprokkelen in de Tour de Rwanda en dan zit voor heel mijn team het seizoen erop.

wilco kelderman

Over de Tour de Rwanda zal ik je helaas moeten teleurstellen. Waarschijnlijk heb ik de uitslag dan al openbaar gemaakt.

Laatste man

Het WK was als het seizoen. Degenkolb, Mezgec en Cort Nielsen met pech uit de eerste groep. Viviani als knecht voor Nizzolo. Stuyven opgebrand voor Boonen.

ezequiel

Slecht seizoen voor mij. Nizzolo was het enige lichtpunt, renners als Navardauskas, Uran en Hesjedal vielen zwaar tegen. Verder ook veel pech met o.a. Henao en Malori.

Laatste man

Op de valreep nog punten met Mohoric. Wellicht zelfs nog meer. Hup Matej!

Edjahh

'@Wilco gaat een eindstand nog lukken denk je?

@iedereen ik heb alvast een nieuw topic geopend voor volgend seizoen, als iedereen weer mee wil doen graag daar even bevestigen zsm. (uiterlijk voor donderdag 1 dec)

Als iedereen akkoord is lijkt me het verstandig om op 2 december met de eerste biedronde te beginnen.

Laatst gewijzigd
wilco kelderman

De einduitslag gaat zeker lukken! Ik ga er bijna mee beginnen want volgens mij rijden er bijna geen profs in China in de laatste wedstrijden.

wilco kelderman

En alle uitslagen zijn berekend!

Als eerste de nummer laatst:
Naam - Punten 2015 - Geboden punten - Punten 2016
Edjahh
KWIATKOWSKI Michal 1133 1611 611
MARTIN Tony 624 935 657
ARU Fabio 1756 2128 777
PELUCCHI Matteo 312 414 45
MEERSMAN Gianni 276 676 521
BONGIORNO Francesco Manuel 187 217 74
ENGER Sondre Holst 86 163 464
SIMON Julien 317 325 231
RUFFONI Nicola 64 74 254
OFFREDO Yoann 53 54 174
DASSONVILLE Flavien 5 8 64
MÜHLBERGER Gregor 202 245 125
SIMION Paolo 20 20 127
KLARIS Magnus Bak 4 4 0
BIDARD François 16 26 43
4167

elrio

'@wilco kelderman, ik heb zojuist gepost in de 2017 thread dat ik hier de resultaten van mijn python script zou posten, maar ik wil de spanning wat betreft de uitslagen niet verpesten, dus laat ik het aan jou om de scores te posten.

djoriana

de laatste wedstrijden van dit jaar tellen niet mee? niet al mijn renners hebben al vakantie

Leukefans

Bij mij hetzelfde, Haile gaat misschien nog enkele puntjes pakken in de Tour Du Faso en ook in Rwanda heb ik misschien nog wel een renner of twee. Misschien nog even wachten tot het er helemaal op zit, seizoen is nog niet helemaal gedaan en stel dat er ergens nog iets beweegt zou het zonde zijn dat het niet meetelt...

wilco kelderman

Als er nog punten worden gescoord zal ik dat achteraf nog bijwerken. De echte winnaar is dus pas na de laatste wedstrijd bekend.

Edjahh

Dapper gestreden, helaas laatste. Op naar volgend seizoen! Het kan alleen maar beter gaan! ;)

1 2 ... 40 41 42 43

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.