Raad de renner uit het blote hoofd VIII

« 1 2 3 4 ... 11 12
Ceramiche Ariostea

De vorige editie was klaar, dus ik start een nieuwe op. Intussen al weer toe aan editie 6. Het is de bedoeling dat je puur een resultatenlijst (met jaartal) noemt en dat je uit het hoofd gaat raden wie de bedoelde renner is.. Je hoeft natuurlijk niet elk resultaat te noemen, maar wel voldoende om te raden

Het is een voorwaarde dat iedereen dit doet (uit het hoofd raden), anders is het spel veel te makkelijk..

Heb je het antwoord goed, krijg je een punt en bedenk je een nieuwe opgave.
Wie het eerst 10 punten heeft, wint deze editie van dit spel.

Dus zonder opzoeken, op zoek gaan naar de renner..
Het gaat om renners in WT of Pro-continental

Winnaars:

1e editie: Jeje
2e editie: LinusGerdemann
3e editie: Sagan=hulk
4e editie: Fotex
5e editie: Rolei
6e editie: park111982
7e editie: park111982

Ik neem de vrijheid om gelijk een nieuwe opgave te maken

2015

8e - Etappe 5 - Tour of Britain
14e - Etappe 5 - Tour de Pologne
6e - Etappe 4 - Tour des Fjords

2014

28e - Luik/Bastenaken/Luik
37e - Waalse Pijl
37e - Amstel Gold Race

heuvelcolombia

C.A. Sorensen?

Ceramiche Ariostea

Ja is goed, die was blijkbaar te makkelijk 😀

tom_vb

Hahaha ik vind dit wel een grappig spel. Ofwel ken ik niets van wielrennen, ofwel zijn jullie de levende Procyclingstats :p

heuvelcolombia

Denk niet dat die te makkelijk was, park. Normaal als ik er een goed heb ben ik wel vrij zeker van mijn antwoord. Nu was ik dat niet, maar gokte ik gewoon meteen goed :)

@tom_vb, ik zie de grap niet, maar ik vind dit wel een leuk spel. Een van de weinige raad-spellen hier op wielerflits waar ik een beetje goed in ben, omdat het enkel over wielrenners gaat en omdat het bijna nooit over personen voor mijn tijd gaat.
Voor dit spel hoef je trouwens geen uitslagen in je hoofd te hebben hoor, dus als ik alleen naar mezelf kijk (ben geen levende PCS) ben ik bang dat je niets van wielrennen kent :p. (Ik denk eigenlijk dat het meer is dat je de opgave niet handig genoeg bekijkt.

Anyway:

1 heuvelcolombia

2015
9e etappe 4 Vuelta Ciclista al Pais Vasco
25e Tour de Romandie
24e GP Quebec
26e GP Plouay

Laatst gewijzigd
dustin

B Hermans?

heuvelcolombia

nee

matwiel

Rui Costa

heuvelcolombia

Goed, matwiel. Een renner die je volgt, of hoe wist je het?

matwiel

Op dezelfde manier waarop iedereen het meteen weet. En Costa volg ik wel een beetje. Wielrenner uit een niet wielrenland wekt mijn interesse.

heuvelcolombia

Ik denk dat mijn manier een beetje ander is.
C.A.Sorensen bijvoorbeeld: Het moest een WT ploeg zijn die in Brittain en Fjords rijdt. Ik kwam uit op Tinkoff, Sky en Lotto-Soudal. Dan weet je zijn niveau als het gaat om de heuvels gezien zijn uitslagen in de heuvelklassiekers. Vervolgens moet je gokken en ik kon me herinneren dat ik C.A.Sorensen in een heuvelrit in Brittain een keer in de aanval heb gezien, dus dat werd mijn eerste gok. Meteen goed :)
Ik kan alleen renners raden op die manier en ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie het aanpakken @matwiel @park...

matwiel

Ik zoek de uitslagen op via google..... Geintje....

matwiel

1 heuvelcolombia
1 matwiel

2015:
16e Arctic Race of Norway
10e Tour of Japan
2e Vuelta a España, Etappe 7

2014:
8e Nationaal kampioenschap

ZwartebroekengeIetrui

Koshevoy?

matwiel

Tjah dat is correct.

ZwartebroekengeIetrui

1 heuvelcolombia
1 matwiel
1 ZwartebroekengeIetrui

2015:
12e AK Ronde van Zwitserland
17e AK Ronde van Catalonië

2014:
14e AK Ronde van Polen
8e Strade Bianche

2013:
17e AK Ronde van Polen
18e AK Dauphiné

heuvelcolombia

Tomasz Marczynskiy?
Edit: laat maar, kan niet goed zijn.

Laatst gewijzigd
dustin

i izagirre?

ZwartebroekengeIetrui

Beide niet.

Ceramiche Ariostea

Is dit misschien Barguill

nielsvdg

Heuvelcolombia, dat is meestal ook mijn manier als het geen gemakkelijke is waarvan je de uitslagen al weet. Ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe vooral park het doet, want die domineert dit spel de laatste 2 edities. Dus park? Ik gok trouwens op Reichenbach.

Laatst gewijzigd
matwiel

Moeten mensen hier serieus uitleggen hoe ze hier punten pakken? Dan kun je je wel bij alles vragen gaan stellen. Soms worden er renners geraden waarbij ik met de beste wil van de wereld niet op kan komen. Hoe weten jullie precies welke ploegen er mee hebben gedaan aan de ronde van west venezuela en wie daar dan was opgesteld. Uitleg hoeft niet als het aan mij ligt.

ZwartebroekengeIetrui

Punt Park.

heuvelcolombia

Hoe ik het meestal probeer te raden heb ik net uitgelegd. Jij weet blijkbaar vaak niet welke ploegen aan de start staan van de betreffende wedstrijd, dus ben ik benieuwd hoe je het dan wél doet. Maar als je dat niet wilt moet je dat vooral niet doen, matwiel. Een goede goochelaar verklapt zijn trucs ook niet ;) Gewoon nieuwsgierigheid van mijn kant.

matwiel

Van jou misschien wel, maar vanuit Niels niet.

« 1 2 3 4 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.