Adopteer een debutant in de World Tour

Jeje

Ik kies Jack Haig,

Een klimmer die de meeste waarschijnlijk wel kennen. Reed vorig seizoen vaak in dienst van Power, maar liet in de L'avenir zien dat hij zelf ook een geweldige klimmer is. Verwacht dat deze jongen over 5 jaar wel top 10 rijdt in een grote ronde.

In de Sun Tour staat hij nu 4e in het AK.

Stijnveldrijder

Daniel hoelgaard kies ik

Stijnveldrijder

Ik wil wisselen en Louis meintjes in plaats van Daniel hoelgaard

woutie

'@stijnveldrijder

Oke, aangepast

Senioralex

...SORRY

Laatst gewijzigd
Senioralex

ik neem Laurens de Plus (° 4 september 1995) .ETIXX haalde hem weg bij de U23 van Lotto Soudal (nadat Lotto dat in het verleden reeds enkele
keren bij Etixx deed)

wolfje

Castelijns heeft geen gelukkige seizoensopening. Lotto Jumbo heeft zich laten verrassen in qatar en had niemand mee in de voorste waaier. Castelijns heeft in de achtergrond ook nog een harde val gemaakt.

Stijnveldrijder

Meintjes met een redelijke seizoensopener werd 16de in het eindklassement van de santos tour down under

RainbowJersey

Søren Kragh Andersen werd gisteren in zijn eerste race bij de profs 10e, mag vandaag in de witte trui rijden in de Tour of Qatar. Hopelijk rijdt hij een goed klassement, zou mooi zijn voor mijn prono ook..

billi

Jhonatan Restrepo: Volta a la Comunitat Valenciana
133e rit 3, 96e rit 4, 78e rit 5 en 87e in het algemeen klassement op 14.13
de eerste wedstrijd zit erop, uitgereden op een degelijke manier, en de nodige ervaring opgedaan

volgende wedstrijd: 13.02 Vuelta Ciclista a la Region de Murcia 'Costa Calida'

Stijnveldrijder

Meintjes werd 4de op het zuid Afrikaans tijdrit kampioenschap.

Senioralex

...SORRY

Laatst gewijzigd
Senioralex

...En Sorry

Laatst gewijzigd
Senioralex

...En sorry....

ik zag te laat dat er al waren met de renner die ook ik verkoos,en deed dan de nodige stommiteiten. Leergeld,
vanaf volgende week afgeschaft.

Laatst gewijzigd
woutie

'@senioralex

wat scheelt er?

pirazzi

Ik kies voor Robert Power van Orica - GreenEDGE. Afkomstig van Elite-2 maar dit seizoen nog geen wedstrijden gereden.

billi

'@woutie, Senioralex is al behoorlijk op leeftijd

vind het zelf leuk dat hij actief online is, heeft mijn waardering :)

anonymous

Bernard heeft al even geen wedstrijden gereden sinds de Herald Sun Tour waar hij vrij anoniem 47e werd. Volgens ProCyclingStats gaat hij Catalonië, Romandië, Dauphiné en de Vuelta rijden, een goed programma dus. Eerstvolgende wedstrijd is de Classic Sud Ardèche. Wellicht mag hij daar al voor zichzelf rijden.

Verweggistan

Kiel Reijnen, met zijn 29 jaar een van de oudere debutanten, werd 122e in de Tour Down Under, maar reed heeft daarna nog geen andere wedstrijden gereden.

ThommieCyclist

Koen Bouwman
Werd al 19de in tijdrit van volta a la comunitat valenciana

gavirialaphilippe

Gaviria heeft zijn seizoen opnieuw sterk geopend met ritwinst in tour de san luis. Nadat ze enigszins verrassend de ploegentijdrit wonnen klopte hij daar onder meer Sagan en Viviani in een sprint. De etappe daarna was zwaarder, en het viel te bezien of Gaviria de klim van 2e categorie zou overleven, het verbaasde me dan ook dat hij makkelijk naar boven reed en in de afdaling even hard als een Nibali naar beneden zoefde. Voor de overwinning sprinten kon niet meer, maar hij legde met de glimlach op zijn gezicht opnieuw iedereen erop in de sprint om plekje 2. Helaas brak hij zijn spaakbeen in de 6e etappe en kon daardoor niet meer van start gaan in de slotrit. Hoe dan ook was het een sterke start van het seizoen dus.

woutie

Contreras start op 20 februari terug in de ronde van de Haut Var na zijn val in de Tour de San Luis. 3 dagen later start hij ook in Tour Cycliste International La Provence.

Coma Cat

Jorge Arcas, neoprof bij Movistar van 23 jaar. Heeft in het Spaanse circuit wel wat resultaten behaald de laatste twee seizoenen, maar ik weet verder totaal niet wat voor soort renner het is. Ik laat me dus maar verrassen.

billi

goed nieuws :)

Jhonatan Restrepo - Team Katusha
- 22e in de lastige wedstrijd Vuelta Ciclista a la Region de Murcia op slechts 6.16
de eerste uci pnt zijn binnen
- de dag daarna laten lopen, veel te veel wind: dnf in Clasica de Almeria

volgende wedstrijd: Tour Cycliste International du Haut Var

hofsje

groenewegen rijdt morgen in portugal ,na een x 1ste en 2de plek in spanje hopelijk komt het nog een keer tot een sprint

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.