Wielerjaaroverzicht 2015
Dag allen,
Inmiddels kunnen we terugkijken op een prachtig wielerjaar, althans dat zou ik graag willen.
Sporza heeft namelijk een wielerjaaroverzicht gemaakt. Helaas heb ik deze niet via de tv kunnen kijken. Nu heb ik nog wel een linkje:
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/v-wielrennen/1.2532520
Iemand enig idee hoe ik deze in Nederland kan bekijken of een andere link heeft? Hola werkt helaas niet
Ik vond m persoonlijk overigens tegenvallen dit jaar. Ben beter gewend van Sporza.
Het was in teveel net niet wat ze van een koers lieten zien. In de Giro bijvoorbeeld de tijdrit en vervolgens de sprong naar de voorlaatste rit over de Finestere. De rit over de Mortirolo geen woord erover..
De Tour was ook beperkt. Net als de Vuelta. De prachtige ritzege van Dumoulin en de angst die de top voor hem had en toch de uiteindelijke overgave in de 20e etappe. Had veel en veel beter in beeld gebracht kunnen worden.
Klassiekers idem. Ineens lagen Terpstra en Kristoff op kop, bij de Amstel was het amper meewerken van Fugslang tov Van Avermaet zo beperkt te zien. Allemaal beslissende momenten van grote koersendie niet goed in beeld gebracht werden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.