Wielerjaaroverzicht 2015

MME

Dag allen,

Inmiddels kunnen we terugkijken op een prachtig wielerjaar, althans dat zou ik graag willen.
Sporza heeft namelijk een wielerjaaroverzicht gemaakt. Helaas heb ik deze niet via de tv kunnen kijken. Nu heb ik nog wel een linkje:

http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/v-wielrennen/1.2532520

Iemand enig idee hoe ik deze in Nederland kan bekijken of een andere link heeft? Hola werkt helaas niet

Verweggistan

Schijnt 10 januari herhaald te worden.

LinusGerdemann

Ik vond m persoonlijk overigens tegenvallen dit jaar. Ben beter gewend van Sporza.

Het was in teveel net niet wat ze van een koers lieten zien. In de Giro bijvoorbeeld de tijdrit en vervolgens de sprong naar de voorlaatste rit over de Finestere. De rit over de Mortirolo geen woord erover..

De Tour was ook beperkt. Net als de Vuelta. De prachtige ritzege van Dumoulin en de angst die de top voor hem had en toch de uiteindelijke overgave in de 20e etappe. Had veel en veel beter in beeld gebracht kunnen worden.

Klassiekers idem. Ineens lagen Terpstra en Kristoff op kop, bij de Amstel was het amper meewerken van Fugslang tov Van Avermaet zo beperkt te zien. Allemaal beslissende momenten van grote koersendie niet goed in beeld gebracht werden.

Laatst gewijzigd
petoi

Tijd is geld op TV. Wat dat betreft deed Sporza het nog best redelijk. ES zend deze week samenvattingen van de grote rondes uit. Maar daar is de helft gedubte interviews en amper koersbeelden.

kartje

Ik vond het wel weer goed, maar inderdaad het programma moet in om en bij anderhalf uur in beeld gebracht worden. En er zijn 150 koersdagen op tv geweest,... Ik zou er wel uren naar kunnen blijven kijken, maar tv kost geld en vind het nog altijd knap wat ze presteren.

Avatar of
Nick Doup
admin

Hier schijnt het te vinden te zijn. Ook voor Nederlanders ;)
http://cyclinghub.tv/tdfvod/jaaroverzicht

stibadi

Niemand die weet waar dit online voor Nederlanders terug te zien is?

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.