Wielerflits Team Manager

1 2 ... 6 ... 12 13
billi

'@Daan, je kan toch moeilijk een klassieker hoger waarderen dan een eindzege in de Tour de France :o

of vind je van wel ;)

k vind het prima zo

Laatst gewijzigd
Silent Hill

De RVV weegt al 10 keer zwaarder door dan een rit in de Eneco. Toch al veel, mijn inziens.

Ik stel voor dat Daan° een spel organiseert waar je 30 renners mag kiezen, waaronder 25 tijdrijders, waar je 5 renners mag wisselen als ze betrapt worden op doping, waar de RVV 50 keer zwaarder doorweegt dan een rit in de Eneco, en waar de regels eens rustig doorlezen niet hoeft. Klinkt als een leuk concept. Ik doe mee !

Laatst gewijzigd
Koenvdw

Bij deze de subklassementen die ik heb bedacht.

De Zegekoning
Meeste overwinningen behaald

De Grote
Meeste punten in de 3 grote rondes

De Gele Trui
Meeste punten in de algemene stand

De Groene Trui
Meeste punten in wedstrijden geëindigd in een massasprint

De Regenboogtrui
Meeste punten in kampioenschappen

De Monumentale
Meeste punten in monumenten

De Aerodinamische
Meeste punten in tijdritten

De Kasseivreter
Meeste punten in kasseiwedstrijden

Het idee is om elk subklassement een 'titel' te geven. Die titel komt achter de naam van de persoon te staan die bovenaan staat in het betreffende klassement. Een voorbeeld:
Silent Hill staat eerste in het medailleklassement, dus in de stand komt te staan: Silent Hill de Zegekoning
Wat vinden jullie van dit idee?

Laatst gewijzigd
billi

prima :) leuk initiatief

TiesW

Klinkt goed!
Vraagje over het wisselen, mag dat nu gewoon nog regelmatig of alleen bij blessures?

Daan°

'@Silent Hill ???
@billi Laat maar :p

Goed idee Koen! Gelijk invoeren zou ik zeggen!

woutie

'@tiesW
We zullen het melden wanneer er een wisselmoment komt.

Silent Hill

Enkel Dustin met zowel Palini als Hutarovich in zijn team. Dat is kassa kassa !

Laatst gewijzigd
billi

La Tropicale Amissa Bongo
punten voor team billi: Petit - Hutarovich

elders geen punten nu

edit: wat zie ik :o al veel pnt in rit 1 downunder, Ewan veel gekozen blijkbaar
(zie doc. ;) )

Laatst gewijzigd
Daan°

Ik kan niet wachten totdat Dennis en Porte aan de slag gaan :p.

Laatst gewijzigd
wilco kelderman

Ik heb Ewan in mijn team maar in het bestand staat dat ik 0 punten heb gehaald.

billi

San Luis
punten voor team billi: Sagan

La Tropicale Amissa Bongo
punten voor team billi: Hutarovich

Down Under
punten voor team billi: Dennis

de punten stromen binnen :p
(ca.33 pnt in totaal al als ik het zo globaal overzie)

Laatst gewijzigd
Koenvdw

'@Wilco goed opgelet, is aangepast
@Billi je krijgt geen punten bij etappes van. 1 wedstrijden, dus voor san luis en amissa bongo alleen eindklassement

Silent Hill

Wtf ? Dan is dat plots een nieuwe regel ?
Ik had net Palini en Gene in m'n team opgenomen voor punten in die etappes.

"Niet-WT koersen:
Punten bij etappezeges bij rittenwedstrijden. (bv. Ritzege Ronde van België, ritzege Ronde van Californië)
top-5( 5,4,3,2,1)"

Die 'NIET BIJ .1 koersen' stond er oorspronkelijk niet bij. Weet ik zeker, anders zou ik Palini en Gene nooit gekozen hebben, maar wel Petit die veel meer kans maakt op het AK door zijn sterke tijdrit.

LutsenkoFan

Ja.. dan had ik nooit Hutarovich gekozen. Ik heb dit ook niet eerder gezien.

billi

uhhhhhh, oeps, deze regel niet gezien/over het hoofd gezien .... :(
is deze regel er vanaf het begin al?
als ik t geweten/gezien had, had m n selectie er wat anders uit gezien, maar ach, t is niet anders

Koenvdw

Woutie en ik hebben dit op 3 januari besloten. We hebben het er eergisteren nog over gehad omdat ik inderdaad vond dat dit niet duidelijk genoeg in de regels stond. Toen is 'niet bij. 1 koersen' erbij gezet. Het blijkt nu dus dat het voor meer van jullie niet duidelijk was. We zullen even overleggen hoe we dit oplossen.

Daan°

'@Koenvdw
Tel alleen nog de .1 wedstrijden mee tot het volgende wisselmoment en voer dan de nieuwe regel in zodat mensen hun team kunnen aanpassen. Lijkt me een goede oplossing toch?

Koenvdw

Ja zoiets zat ik ook te denken

woutie

'@daan

Ja, voor mij is dit goed

LutsenkoFan

Is deze regel hier eerder opgezet? Want sommigen mensen zouden dat wel hebben kunnen gelezen en hebben dan weer minder punten.

Koenvdw

Oke we gaan het als volgt doen:

Deze maand zullen .1 koersen per etappe punten krijgen. Vanaf 1 februari zullen .1 koersen alleen nog punten krijgen voor het eindklassement. Bij .HC en WT koersen zal daarna nog wél elke etappe meetellen.
Dit houdt in dat jullie voor de eerste etappes van San Luis en Tropicale Amissa Bongo nog punten zullen krijgen.

De deadline voor het eerste wisselmoment is 1 februari. Jullie kunnen de teamwijzigingen doorgeven vanaf 25 januari tot 31 januari 23:59. Deze worden dan op 1 februari aangepast.

Laatst gewijzigd
billi

klaar en duidelijk :)

bedankt

Koenvdw

Ik heb inmiddels de scores van San Luis en Amissa Bongo bijgewerkt. Reyn staat nog steeds ruim aan kop met een voorsprong van 15 punten op Lent1234, die op de voet gevolgd wordt door Silent Hill.

Daan°

Ja, allemaal leuk en aardig, maar na de klassiekers en de Giro zien we pas een beetje de top 10 helder worden ;).

1 2 ... 6 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.