Verwachtingen 2016. OS Wegrit.

1 2 3 4 5 6
Nick Nuyens

'@Purito

Bedankt,
Ik had ondertussen ook al besloten niets meer aan te passen aangezien al wat deelnemers de tijd en moeite er hebben ingestoken om top 3's voor elke wedstrijd te maken. ;)

tom_vb

Moet er bij Zegekoning Tour ook een top 3?

Nick Nuyens

'@tom

Gewoon drie.

Nick Nuyens

De tour down under komt dichterbij! Vergeet jullie lijstjes niet. Het zou leuk zijn als we met genoeg aantal deelnemers zijn.

RainbowJersey

Ik zal mijn lijstje zo doorsturen.
Misschien leuk om de grootste verrassing en grootste tegenvaller onder de renners er bij te doen. Al is dat misschien te subjectief..

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb mijn lijstje ingestuurd ik denk dat je voor een volgende editie beter dit spel in 2 delen kan hakken. Eerst voorspellingen tot en met de tour insturen en daarna nog een 2e keer voordat de Ronde van Polen begint. Dan kan je daar zelfs nog wat HC koersen bij doen. Dan heb je een voorjaaarswinnaar, najaarswinnaar en een totaal winnaar. Nu zijn de voorspellingen van het najaar merendeel natte vinger werk.

anonymous

Ik doe ook mee.
Lijst nu ingestuurd (17:09)

Laatst gewijzigd
TiesW

Ik heb gister mijn lijstje ook ingestuurd!
@Rahimns, er zit wat in je argument maar enerzijds is het juist ook leuk om redelijk blanco je verwachtingen in te sturen en sowieso vond ik dit een briljant opwarmertje voor het seizoen. Goeie manier om te zien waar we allemaal weer naar uit kunnen kijken én juist leuk om puur gefocust op renners te kunnen 'gokken'.

Peter Post Forever

Voorspellingen net naar Nick Nuyens verstuurd!!

Nick Nuyens

Laatste dag!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@TiesW maar je kan toch pas wat insturen als er ook redelijker wijze iets is te voorspellen aan de hand van een redelijk ingevulde deelnemerslijst. Ik bedoel wat heeft het anders voor zin. Dan noem ik 3 namen op voor een wedstrijd waar men niet eens van start gaat. Zie daar niet zo het nut van in.

Nick Nuyens

Ik heb de lijstjes even in de eerste post gekopieerd (oogt behoorlijk rommelig). Aangezien ik momenteel reis heb ik nu geen tijd om dat op orde te brengen. 7 februari ben ik terug en dan giet ik alles in een proper documentje.

billi

toch 10 deelnemers, mooi zo ..... al had 15 deelnemers leuker geweest

@Nick Nuyens, heb je het eigenlijk niet te druk met de Belgian Cycling Cup ;)

Laatst gewijzigd
Nick Nuyens

'@Billi

Ik stel mijn prioriteiten het 'verwachtingen van seizoen 2k16' spel zal altijd voorrang krijgen ;) .

Laatst gewijzigd
billi

mooi, goed nieuws :)

billi

redelijk op schema .... iedereen eigenlijk wel :)

Nick Nuyens

Zoals een IS-strijder wel eens zegt: 'de kop is eraf'. De eerste world tour wedstrijd liep vroeg in de ochtend af (Belgisch/Nederlandse tijd).
Gerrans won die dankzij het sprokkelen van de nodige bonificatie seconden voor Porte en Henao verder haalde Mcarthey en Woods toch enigszins verassend de top 5. Niet enkel Gerrans won. Ook Rainbowjersey zet de TDU (in dit spel) op zijn naam.  Daarin gaat hij anonymous en homme vooraf. Enkel sepvanmarckefan blijft achter met lege handen nádat zowel Thomas, Dennis als Ulissi enigszins teleurstelden. An sich is er geen nood het seizoen is nog lang. Next up: Qatar.

Klassement.

1. Rainbowjersey 4 (Porte/Gerrans/Ulissi)
2. anonymous 3
3. Homme 3
4. Peter Post Forever 2
5. TiesW 2
6. Rahimns 2
7. Billi 2
8. Vic124 2
9. Nick Nuyens 2
10. Ezequiel 2
11. Sepvanmarckefan 0

Winnaars.

TDU: Rainbowjersey

Laatst gewijzigd
RainbowJersey

Mooi begin van het seizoen zo :D

ezequiel

Ik had trouwens ook mijn voorspellingen ingestuurd Nick Nuyens, maar ik zie dat je mij vergeten bent... ;)

Nick Nuyens

'@ezequiel Komt in orde!

Edit: vanaf nu is het dus officieel mogelijk om geen top 10 te eindigen.

Laatst gewijzigd
billi

de felicitaties voor RainbowJersey :)

zelf tevreden, eerste pnt zijn binnen
Porte bevestigd, Dennis wat minder, Thomas in dienst van Henao
geen Gerrans, is gemiste kans

moet nu toch mijn best gaan doen om top 10 plaatsje te behouden :p

RainbowJersey

Bedankt billi!

Gelukkig hoef je zelf je best niet meer te doen alleen hopen dat de renners die je hebt opgegeven ook daadwerkelijk die wedstrijden rijden en naar behoren presteren!

billi

mwahhh, toch wel een zware taak, moet m n renners goed motiveren en veel supporteren ;)
zeker als m n renners ook dit forum topic lezen :p

TiesW

Mooi begin, ook wel eens leuk zo'n wedstrijdje te hebben met een select clubje. Strijden om de top 10! 😏

Nick Nuyens

Wie bijt er in het woestijnzand van Qatar en wie leverde de mooiere verwachting af. Antwoorden krijgt u de komende week in de ronde van Qatar. Kristoff en Van Avermaet zijn voor de meeste een veilige voorspelling gebleken. Ettix dat zijn kat naar Qatar stuurt en Degenkolb die in de lappenmand ligt zorgen voor de eerste missers van het seizoen. Voorderest voorspel ik alvast koplopers Hommé en yellowjerséé deze week ontevree voor hun teevee want met het invoegen van hun verwachting voor Qatar ging er iets niet oké.

Succes voor derest.

Yellowjersey (4)
1. ?
2. ?
3. ?

Homme (3)
1. ?
2. ?
3. ?

Anonymous (3)
1. Boom
2. Kristoff
3. Van Avermaet

Tiesw (2)
1. Van Avermaet
2. Boom
3. Kristoff

Rahimns (2)
1. Kristoff
2. (Degenkolb)
3. Hofland

Billi (2)
1. Van Avermaet
2. Kristoff
3. Drucker

Vic143 (2)
1. Kristoff
2. Rojas
3. (Sagan)

Nick Nuyens (2)
1. Kristoff
2. (Brandle)
3. Van Avermaet

Ezequiel (2)
1. Kristoff
2. (Boonen)
3. Modolo

Peter Post Forever (2)
1. Kristoff
2. Van Avermaet
3. Westra

Sepvanmarckefan (0)
1. (Terpstra)
2. Kristoff
3. Van Avermaet

1 2 3 4 5 6

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.