WF Wegritspel Voorjaar 2016 wordt gewonnen door Nick Nuyens - opvolger gezocht?

1 2 3 4 ... 12 13
nathancouw

Ik ben na een tijdje wikken en wegen ook gejoined!

wilco kelderman

Al 28 deelnemers

billi

is een mooi aantal, goed bezig :)

rimenno

Heb team gemaakt hoop dat het er goed in staat ?

wilco kelderman

Staat er goed in rimenno

wilco kelderman

Nog 2 dagen

billi

k zie, al 31 deelnemers :o

zijn het er wel is meer geweest?
edit: ja dus, zie dat er in een vd eerste zo een 50 deelnemers waren, dat zal niet gaan lukken

Laatst gewijzigd
wilco kelderman

'@billi
Ik had ook niet op zo veel mensen gerekend.

Peter Post Forever

Ik doe ook mee!!

wilco kelderman

Het team van Hofsje staat er nog niet helemaal in, dat van mees ook niet. Zij hebben nog tot vanavond 8 uur.

Er zijn verder nog maar 4 plekjes over. Daarna zit het bestand vol. Dus als je mee wil doen, moet je je snel aanmelden.

wilco kelderman

Er zijn nog 2 plaatsjes vrij. Maar als die 2 bezet zijn mag nog 1 iemand zijn team hierneerzetten. Voor het geval dat hofsje geen team meer indient. Mees heeft wel renners geselecteerd dus hij doet sowieso al mee.

wilco kelderman

BelgianGangsta heeft 5 punten budget te veel geselecteerd. Hij moet dat ook nog aanpassen.

wilco kelderman

Er is nu nog 1 plaats over.

wilco kelderman

Toch nog 2 plaatsen extra aan het maken

coolietje

Ik schrijf me ook nog in, maar krijg het niet ingevoerd (kan niet bewerken)

wilco kelderman

Zet je team maar hier neer coolietje. Dan zijn er nu alleen nog de 2 extra plaatsen over

coolietje

'@wilco spreadsheets app gedownload, zou nu wel moeten lukken om het in het bestand te zetten...

wilco kelderman

'@coolietje
Ik zie dat je het nu wel kan bewerken.

Skedel

Heb me ook aangemeld.. krijg alleen nog geen puntenaantal bij Rosas.

wilco kelderman

'@skedel
Is opgelost

TiesW

Ik heb belgiangansta (een vriend van me) even gealarmeerd, als hij het niet voor achten aanpast wil ik dat wel voor 'm doen als 't mag?

wilco kelderman

Dan moet je dat hier in dit topic doen en moet BelgianGangsta het hier bevestigen voor de eerste uitslagen binnen zijn.

coolietje

'@wilco kan jij de waardes aanvullen, krijg ze niet ingevoerd...

wilco kelderman

'@coolietje
Die worden automatisch ingevuld bij een goede spelling van een naam en er geen spatie achter de naam staat. Het staat er dus al in bij jou. Dit kan je waarschijnlijk niet zien op een telefoon.

wilco kelderman

hofsje is bezig om zijn team aan te vullen. Alleen Belgiangangsta en mees moeten zich nog melden.

1 2 3 4 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.