Voorspel de laatste

1 2 3 4 ... 22 23
nathancouw

Blythe, Adam

Naspa

Marcel Aregger lijkt me wel een gokje waard.

tom_vb

Al 31 deelnemers!

woutie

Probleem: ik had voor Ayazbayev gekozen maar die staat nu niet meer op de startlijst, dan ga ik voor Cheng Ji.

tom_vb

Ik heb het aangepast @woutie

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb hetzelfde probleem al woutie, ga nu voor de nummer laatst van vorig jaar: Giacomo Nizzolo

Verweggistan

Anthony Giacoppo.

tom_vb

WieVis heeft ook nog Ayazbayev staan, je hebt nog tot morgen 20:00 om te veranderen.

Voor de rest heeft iedereen een renner die op de startlijst staat.

123poetertjes

TDU: Alexis Gougeard (AG2R)

Stefan1995

Michael Hepburn

MvL

Graeme Brown

tom_vb

Nog 2 uur!

coolietje

Wouter Wippert

tom_vb

De deadline is voorbij. Er mogen vanaf nu geen renners meer gekozen worden.

billi

Qatar: Peter Koning 

waggie

Hepburn slaat meteen een eerste slag. Hopen dat die dit tot het einde kan volhouden :p

nielsvdg

Pelucchi ook keurig 138e van de 140. Cheng Ji overigens 136e.

billi

ehhh, Graeme Brown 127e, goed achterin, maar helaas geen tijdsverlies :p

heuvelcolombia

Fantastische prestatie meteen al van Hepburn. De vraag is of hij deze uitmuntende resultaten kan volhouden. Keizer staat bijvoorbeeld ook nog erg goed, maar ik verwacht dat die er doorheen gaat zakken als het wat bergop gaat. Ik heb ook nog wel vertrouwen in Pelucchi, die in een van de vlakste ritten al knap veel tijd verliest. Mijn Adam Blythe is echt slecht gestart met een top 5 plaats. Ik hoop dat hij dit nog recht kan zetten, hij zal aan de bak moeten morgen.

nielsvdg

Helaas, na de veelbelovende start gisteren is Pelucchi nu DNF, een slecht begin van dit spel voor mij. Cheng Ji overigens weer uitstekend een na laatste.

billi

71 Graeme BROWN, geen tijdsverlies :o :o :o

woutie

Cheng Ji doet vandaag een goede zaak door als voorlaatste te finishen, hij staat nu op 2 na laatste in het klassement, de zwaardere ritten komen er nog aan en het enige wat hij nu nog moet doen is Isaychev en Hepburn voor hem laten, dat worden zijn voornaamste tegenstanders.

Laatst gewijzigd
billi

Graeme BROWN van 89 naar 98, gaat de goede kant op, wel lekker wat tijd verloren :p

123poetertjes

Mijn Fransoos doet toch wel steeds betere zaken, en komt nu bijna de top tien binnen. Ik zie hem die zeven minuten voorsprong op Isaichev echter niet meer slechtmaken. Die strafseconden in de eerste rit blijven toch wel zonde, daar is zijn ronde volledig de mist in gegaan.

billi

BROWN Graeme van 98 naar 101
hopelijk is Willunga Hill hem slecht gezint ;)

1 2 3 4 ... 22 23

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.