Voorspel de laatste

1 2 ... 8 ... 22 23
Don Hamstre

Ik ga voor een prachtige naam, de Est Gert Jõeäär werd vorig jaar nog vijf-na-laatste, dus ik heb alle vertrouwen in hem!

MvL

Omloop het Nieuwsblad: Christoph Pfingsten

Stefan1995

Omloop het Nieuwsblad: Vegard Breen

ZwartebroekengeIetrui

Omloop het Nieuwsblad: Enrique Sanz.

Tinkerbell

Aangezien Andreas Schillinger van de startlijst is verdwenen last minute, valt mijn keuze op Manuel Belletti

Koenvdw

Omloop: Kai Reus

123poetertjes

Edi Grosu (Nippo). Haalt vaak de finish niet in dit soort koersjes, maar ik verwacht dat hij dit jaar wel een stap gaat maken en in elk geval in de bus kan overleven.

rolei

Robert Wagner

coolietje

Nils Politt

tom_vb

De uitslag volgt in de loop van dit weekend.

Ik ben het vergeten plaatsen gisteren maar de deadline is voorbij (aanpassen heeft dus geen zin meer).

Tinkerbell

Helaas oversteeg Belletti zichzelf, na een 101e plaats vorig jaar werd hij dit jaar 55e :(

woutie

Le Bon 86e van de 142, wordt dus 50 strafpunten.

nielsvdg

Wagner op een hele teleurstellende 61e plaats. Ik mag hopen dat ik dit seizoen nog een keer geen 50 punten haal.

pirazzi

Achteraf had ik dezelfde moeten nemen als in Qatar; Kenneth van Rooy werd nu 114de.

123poetertjes

Paar puntjes voor Grosu, die een verdienstelijke 106 plek noteerde.

Naspa

Kuboki deed niet eens mee :-( Weer 50 punten aan mijn broek. Zo zie je maar weer, je moet echt in de haarvaten kruipen van de mindere teams wil je het wel en wee van de zwakkere renners volgen.

Don Hamstre

Dnf voor Gert, ik ben niet boos, alleen teleurgesteld.

anonymous

Duchesne veel te hoog geëindigd...

Tinkerbell

Voor Parijs-Nice valt mijn keuze als vanouds weer op Cheng Ji. Hij viel wat tegen in Qatar maar ik heb er vertrouwen in dat hij in Parijs-Nice weer zal schitteren in de strijd om de laatste plaats.

Naspa

Quentin Pacher gaat mij in Paris-Nice weer op de goede weg helpen.

rosencrantz

Parijs-Nice : Stijn Vandenbergh

hofsje

Parijs-Nice
ROWE, Luke

anonymous

Parijs-Nice: Fumiyuki Beppu

ZwartebroekengeIetrui

Parijs-Nice: Cyril Lemoine.

Verweggistan

Parijs-Nice: Antoine Duchesne

1 2 ... 8 ... 22 23

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.