Wie is de Mol 2016

kartje

Beste Wie is de molvolgers,

Voor dit nieuwe seizoen zijn de 10 kandidaten geland in de Dominicaanse Republiek, een idyllisch eiland maar waar de mol ook vrij spel heeft.
Becommentarieer in dit topic wie de mol kan zijn, kun je tips met elkaar delen.

PS: zijn er al mensen die de App geïnstalleerd hebben en mee in een WF poule willen stappen?

Groetjes,
kartje

Don Hamstre

Ik heb de app, maar hij werkt nogal slecht, dus ik heb de punten van de 1e aflevering al gemist Edit: zie nu dat ik ze vreemd genoeg gewoon heb gekregen, dus je mag me best toevoegen, Jonne_K is de naam.
Verder vond ik het een leuke 1e aflevering, zei het een beetje tam. Volgende week begint het echt ;)

Laatst gewijzigd
kartje

'@Don Hamstre er is nog niet zoveel gebeurd, wel goed als Belg zijnde dat alle kandidaten eens werden benaderd dat mis ik soms wel wat. Alleen Taeke kende ik vanuit sterrenslag en natuurlijk zijn hockeyprestaties.
De metro-opdracht zat wel goed in elkaar, en de grote topito zijn er wel paar dingen gebeurd, maar tjah wachten tot volgende week. :)

fvtende

Ik heb de app gedownload en ben eigenlijk vooral benieuwd hoe het wat toe gaat voegen. Maar mocht er een poule komen sluit ik me aan

kartje

Btw voor de liefhebbers, in het voorjaar van dit jaar komt er opnieuw een Belgische versie daar kijk ik ongelooflijk naar uit.

fvtende

Ik vond vooral Marjolein erg opvallen. Die was echt totaal niks aan het doen bij die opdracht waar die topito door het zand werd getrokken. Een aantal momenten was het gewoon lachwekkend wat ze (niet) deed.

Don Hamstre

Marjolein was idd lekker bezig, ff bij het bordje met geld kijken om hem er daarna uit te laten slepen. Kan eigenlijk daarom wat mij betreft de mol al niet zijn, dit is toch veel te makkelijk?

Chrys

De regie maakt Marjolein nu lekker verdacht, dus die zal er binnenkort wel uitvliegen. Was verder niet een aflevering met veel spektakel. Heb het niet "live" gezien, maar vond niet dat ik veel gemist heb gisteravond.

hofsje

afgelopen 2 jaar was een vrouw de mol dus grotere kans da een mol de man is
denk zelf na gister remy in de metro zocht hij ook niet echt en met slepen van topito nog ff z'n veters strikken
titel was wijsmaken kpn zijn dat z'n veter niet los zat en hij maakt als harpspeler een wijsje

123poetertjes

Nog steeds een prima programma, al is door de montage inmiddels onmogelijk om nog er achter te komen wie het is. En de kandidaten helpen ook niet mee met al die talloze dwaalsporen, waardoor het hoofddoel om geld binnen te halen vaak ondergeschikt raakt.
Dus aan die tunnelvisie doe ik ook niet meer sinds vorig jaar, en ik moet toegeven dat het met deze insteek toch wel lekker wegkijkt.

Ik hoop wel weer op een nieuwe juniorvariant. Die vond ik twee jaar terug verrassend goed: mooie opdrachten, goed camerawerk en leuke kandidaten die de hele tijd jokers uit elkaars tassen gapten. Ben helaas wel te oud voor deelname daarvan, dan maar BN'er worden dus.

Laatst gewijzigd
waggie

Airen was ook opvallend bezig, tijdens die topito opdracht ging ze in de laatste minuut bij het bordje kijken waar ze waren (toen Remy zijn veter aan het strikken was). Ze zei echter niets tegen de groep waardoor ze doorgingen en de topito uit het geld-vak sleepten.

Romāns Vainšteins

Ik vond het programma 10, nee sorry, 58 x leuker wanneer het gespeeld werd met 10 onbekenden. WannaBN'ers zijn vaak toch een professionele aandachttrekkers (wel grote verschillen per persoon) en hebben met name het geld niet nodig dus iedereen kan 'de mol spelen' wat voor het spel natuurlijk funest is.

TIP : Speel het met 9 mensen die vies in de schuldsanering zitten en 3 x hogere bedragen per opdracht, koers !

fvtende

Dat ben ik niet met je eens. Om te beginnen zijn het overigens geen echte BNers vind ik. Het zijn wel mensen die werken in het 'publieke domein' en daardoor een zekere bekendheid hebben.

Ik zet ook mijn twijfels bij jouw uitspraak over hun salarissen. Het is niet zo dat Matthijs van Nieuwkerk of Carlo Boszhard meedoen ofzo. De deelnemers zijn vaak relatief onbekende acteurs, presentatoren en muzikanten. Waarschijnlijk hebben die sowieso een zzp/variabel inkomen. Ik verwacht niet dat deze deelnemers dik boven modaal verdienen, dus een paar duizend euro is gewoon nog altijd een paar maanden werken, ook voor hen.

Dat terzijde, het is denk ik productietechnisch veel beter te doen met deze deelnemers omdat ze toch al wat gewend zijn aan de camera.

Javier

Het gaat inderdaad een beetje door waar het vorig jaar eindigde: kandidaten die zelf op de één of andere manier gaan mollen. Dit zag je duidelijk bij Marjolein. Dit vind ik een nadeel van het spel. Als iedereen loopt te mollen, naar wie zijn we dan nog op zoek?

Justin Case

'@hofsje: "afgelopen 2 jaar was een vrouw de mol dus grotere kans da een mol de man is"

Euhm nee.

Verder heb ik geen idee en kun je inderdaad geen idee hebben op basis van het spel. Ik ga naar de geheime aanwijzingen zoeken.

Ik doe ook mee aan de app. Gebruikersnaam is JustinCase.

Milanos Kateros

Wie is de mol, genieten!
Kandidaten die doen alsof ze de mol zijn (Marjolein en vorig jaar Rik) maakt het spel lastiger, maar daardoor ook wel leuker vind ik.

Javier

Vorig jaar ook nog Martine bijvoorbeeld @Milanos

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.