Procyclingstats Game

1 2 ... 16 17 18 19 »
pirazzi

Zevende algemeen en eerste bij Wielerflits met 45 punten, dankzij Calmejane. :)

pirazzi

Oei, 99 punten vandaag, McCarthy werd vijfde. Twee spelers hadden hem wel in hun team en haalden 100.

sjaspatat

Goud eindstand Tsjechie , goud eindstand Colorado en goud eindstand Noorwegen ..... zo gaat hij goed

Laatst gewijzigd
Pacino

Vanaf volgend seizoen enkel nog WT-koersen in Procyclingstats Game, wat wel een beetje jammer is.
Kvond de 1.1 en 2.1 koersen eigenlijk de leukste om te voorspellen wegens de toch wat minder bekende renners die eraan deelnemen.

Weet iemand vergelijkbare games waar er wel nog kan gepronostikeerd worden op 2.1 en 1.1 koersen ?

lnnrt

Ik vind persoonlijk www.dewielerstrijd.net het leukste pronostiek spel. Alle koersen van .1 en hoger tellen mee. Je moet voor acht periodes in het jaar een team opstellen van 20 renners, binnen een budget, en that's it. Je hoeft dus niet iedere dag iets te doen, vind ik een groot voordeel, maar wel alle koersen en uitslagen zijn interessant, want tellen mee.

Silent Hill

Ben je dat zeker, Pacino ?
Het is niet omdat enkel de TDU, Abu Dhabi, OHN enzo klaarstaan, dat de andere niet komen. Dit seizoen werden er vaak last minute nog wedstrijden aan toegevoegd.

Indien het wel enkel WT is, zou dat inderdaad wel zonde zijn.
Die kleinere continentale koersen waren heel erg leuk. Op die manier heel wat nieuwe renners leren kennen ... heel verruimend allemaal.

Proficiat trouwens aan Billi en Dustin ... net Top 10 was het ? Impressive !

Piet Lut

Als ik de nieuwe regels voor 2018 lees op http://www.procyclingstats.com/race/tour-down-under/2018/ staat er

The game is active for pro races (.1 level and up). Other races, if active, are outside competition.

Via twitter hebben ze wel aangegeven dat ze meer wedstrijden op laatste moment zullen cancellen als er geen startlijst is op tijd

Vermoedelijk dis maar de helft van .1 koersen dan want dientijdslimiet van 12 uur voor de start wordt door meeste .1 koersen niet gehaald

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Misschien ook nog de .HC wedstrijden heb ik begrepen.

Luuuuuuukk

'@Pacino op http://grupetto.forumotion.com/ wordt ook een aardig uitgebreide kalender aangeboden qua pronostiek

coolietje

Blijkbaar toch een uitgebreide kalender dit jaar (dus WT, .HC en .1 koersen) gelet Tropicale Amissa Bongo ook al openstaat.

Blijkbaar wel een paar (kleine) wijzigingen : "There are 9 stars available to allocate. The bonus for extra riders is decreased from 10 to 5. Also TTTs are included in the game."

maartenfct1965

Ook een invite gestuurd voor komend seizoen, lijkt me tof om bij te houden:)

WCEendT

Ook aangemeld.

Piet Lut

zo te zien alle World Tour en .HC koersen in 2018

https://www.procyclingstats.com/game.php?id=&c=7

Ik denk een goed besluit want. werklozen' of mensen met veel tijd overdag waren in het voordeel omdat startlijsten van vooral .1 koersen op hel laatste moment nog wel eens konden veranderen

Laatst gewijzigd
Silent Hill

De vrouwenwedstrijden blijven daarentegen wel staan.
Vreemde beslissing.

Piet Lut

Vrouwen WWT toch alleen?

sjaspatat

Piet Lut , je vergat ook de freaks ... want ik ben geen werkloze en heb niet zo veel tijd overdag :):)

Piet Lut

Ik ben er idd mee gestopt omdat het een game voor freaks is. Pak nu gewoon soms een wedstrijd die ik leuk vind om te doen

billi

ondanks beperkte tijd ga ik toch weer een poging wagen

.1 en .2 wedstrijden hebben wel hun charme vind ik, maar ik begrijp het wel ....
WT is vrij voorspelbaar

Silent Hill

You scored 21 points. You came in 1024th out of 1141 players.

Het AK was er duidelijk teveel aan.

coolietje

De lijst met games is uitgebreid, er staan er nu 105 op. Naast de WT ook alle HC-wedstrijden als ik het zo even snel bekijk !

Volgende wedstrijd : Dubai

sjaspatat

hoe meer hoe liever :)

pirazzi

Al een paar maanden doe ik mee met dit spel en dan zie ik staan:
0 players picked the same team as you.

Maar dat klopt niet, bij Wielerflits bijvoorbeeld waren er 7 spelers met 89 punten:


1
simpla
89
01/05 13:10
view team
2
-
2
2
Standard de Liège
89
05/05 17:08
view team
7
▲2
9
3
sjaspatat1
89
05/05 17:08
view team
1
-
1
4
Pacino
89
05/05 18:47
view team
4
▲3
7
5
Nielsboy
89
05/05 22:21
view team
8
▲2
10
6
pirazzi
89
05/05 23:35
view team
3
-
3
7
Junglzz
89
06/05 11:03
view team
5
▲3
8

Simpla koos Guardini ipv Bonifazio dus minstens 6 spelers kozen hetzelfde team.

Pacino

dat werkt al een hele tijd niet meer ... er staat altijd 0 players picked the same team as you

PCS is niet meer wat het geweest is ....

Maia

Hebben jullie daar ook last van?

Vroeger kon ik lang ingelogd blijven (maanden), nu wordt ik bijna dagelijks automatisch uitgelogd.

1 2 ... 16 17 18 19 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.