Aanstormende spaanse wielertalenten

Fondista

Ik zoek een specifieke reactie op een artikel waarin een van jullie een mooie uiteenzetting geeft van alle Spaanse talenten die er aan zitten te komen, ook van de wat minder bekende puur spaanse ploegen. Er stond volgens mij ook een link in de reactie vermeld. Het moet ergens begin januari zijn geweest, als ik het goed heb kort na het artikel over "10 neoprofs om te volgen in 2016".

Hopelijk weet een van jullie welke reactie ik bedoel en waar ie is geplaatst. Mogelijk heeft een van jullie hem zelfs zelf gepost.

Bedankt voor de hulp!

Silent Hill

[URL=http://www.wielerflits.nl/nieuws/130672/tien-neoprofs-om-op-te-letten-in-2016.html/comment-page-1]Deze ?[/URL]

A nee ... ben verkeerd. Dit zoek je dus niet. Effe verder meezoeken.

Laatst gewijzigd
Fondista

'@ Silent Hill: Nee. Ik weet ook niet meer of het een reactie was op een artikel of op een forum topic.

Er waren iig meerdere leden die het een interessant overzicht vonden.

Strekking was dat diegene een mooi overzicht gaf van enkele bekende en vooral minder bekende Spaanse renners met talent.
Sommigen rijden momenteel nog puur Spaanse rittenkoersen.
Er werd volgens mij ook nog een URL in vermeld.
En iemand anders complimenteerde ook die reactie en gaf daarbij aan dat ook het artikel over de neoprofs, waar jij ook naar verwijst, ook heel interessant was en leuk om te lezen. Moet dus ná d.d. van artikel neoprofs zijn geplaatst. O.b.v. nieuwsarchief zie ik niet snel een nieuwsartikel wat het zou kunnen zijn, dus mogelijk een forumtopic, dat wordt al lastiger.

Mezelf kennende zal het mogelijk ook een van de topics rondom de wielerspellen zijn geweest, maar welke?

Via de zoekfunctie kom ik ook niet echt verder, dus heb zojuist ook ff de redactie een mailtje gestuurd.

123poetertjes

Vervelende is dat de reacties (en ook het gehele forum) niet te achterhalen zijn via bijvoorbeeld Google, vanwege het vereiste inloggen. Ik heb me soms ook rot gezocht om oude reacties terug op te sporen, meestal zonder succes.

Maar goed, ik ben ook wel benieuwd geworden. Ken het desbetreffende reactie niet (weet je zeker dat het op WF gestaan heeft?) maar ik help wel even mee zoeken.

Sowieso is dit wel een leuk draadje om het over de toekomst van het Spaans wielrennen in het algemeen te hebben.

Laatst gewijzigd
Fondista

Yep weet ik zeker. Volgens mij gaf LaatsteMan of Wim Kruithof (not sure) ook nog n reactie op de post dat t interessant was en die verwijzing dat ook het artikel over neoprofs leuk was en soortgelijk.

Laatst gewijzigd
tom_vb

Klik [/url]

Dit is niet wat je zoekt maar is ook wel een best interessant artikel. In de reacties is er ook iemand die een leuk overzichtje geeft over de Spaanse neo-profs in 2016.

Fondista

Potverdorie, nu begin ik toch echt hevig te twijfelen of ik het in het Nederlands op WF heb gelezen of dat het dit artikel gewoon was tom_vb.....

Lijkt er idd verdomd veel op, strekking is iig hetzelfde.

Nogmaals, ik weet nu echt niet meer of ik eigenlijk dit artikel bedoel of dat er ergens op WF een soortgelijke post is gedaan....

Thanks iig!

Update/edit: ik heb alles nog eens doorgelezen, tom_vb, en je hebt gelijk: het moet dat artikel zijn geweest. Thanks voor het je niet laten misleiden door mij ;-)

Laatst gewijzigd
tom_vb

Geen probleem Fondista, ik volg het Spaanse circuit al een tijdje van dichterbij vandaar dat ik mij dit artikel nog kon herinneren ;)

Van de 9 Spaanse neo-profs verwacht ik het meeste van Rosón en Arcas.

Fondista

Adhv het artikel/de reactie zou je moeten letten op Rodriguez, Rosón en Gallego (allemaal klimmers als ik het goed heb). Waarbij ik niet weet wat voor type renner een Lastra en Arcas gaan zijn. Die laatste wordt beschreven als een knecht?

tom_vb

Arcas zal inderdaad vaak moeten knechten in zijn eerste jaar bij Movistar. Maar hij heeft echt wel sterke prestaties geleverd in het Spaanse nationale circuit. Wie weet mag hij in de toekomst wel vaker voor eigen kans gaan.

Lastra is vooral een klimmer. Hij koerst nog niet zo lang op de weg (voorheen was hij veldrijder, 2x nationaal kampioen bij de beloften).

tom_vb

Het is trouwens net bekend geraakt dat Gallego positief heeft getest op doping...

Fondista

Waar zie je dat zo snel?

tom_vb

Ik zag het eerst op de Twitter van procyclingstats maar het wordt nu ook gemeld door verschillende andere media (o.a. BiciCiclismo)

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.