Megaflits Wielerspel Voorjaar 2016

1 2 3 4 5 6
Peter Post Forever

Gaat er nog iemand dit spel organiseren voor de Giro?? Ik zelf sla over (wil wel weer de Vuelta variant organiseren)

Silent Hill

Ik wil graag terug [URL=http://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/megaflits-wielerspel-tour-2015]de Tour[/URL] doen.
In een Giro en Vuelta heb ik gewoon minder interesse.

Laatst gewijzigd
Senioralex

@ Peter Post Forever: Wil U wel helpen...

Senioralex

@ Peter Post Forever :

Wil U wel hierbij helpen.Ben alleen en heb zeeën van tijd.Alleen m'n kat van zeven kilogram doet nogal eens lastig (Maine-Coon) maar is een schat.

Silent Hill

Aah ...leuk ! Ik heb ook een katje: Hatchie. Dus telkens iemand niest, is ze daar. Best grappig.

Peter Post Forever

Ik kan je mijn excelbestand mailen van de vuelta van vorig jaar Sernioralex. Als jij dan de giro doet, doe ik de vuelta. Bij vragen kun je me natuurlijk altijd mailen of berichten op deze site

Laatst gewijzigd
Senioralex

@ Peter Post Forever:

O.K.

Peter Post Forever

Ben door Senioralex gewezen op een foutje, hij heeft Cavendish en die werd 2e in de Scheldeprijs. Per abuis zijn hiervoor geen punten gerekend aangezien er in mijn Excelbestand Marc stond i.p.v. Mark. Bij Senioralex komen dus nog 1500 bij zijn totaal van 15010 en dit wordt dan 16510.

Sorry hiervoor (Senioralex bedankt voor de oplettendheid!!).

Peter Post Forever

Luik-Bastenaken-Luik is gewonnen door Hofsje, die als enige vertrouwen had in Zakarin. Het algemeen klassement is gewonnen door Zwiebeln, van harte gefeliciteerd!!!!! Het podium wordt compleet gemaakt door Silent Hill en RIMENNO.

1 Zwiebeln 42105
2 Silent Hill 39750
3 RIMENNO 35710
4 Peter Post Forever 33325
5 team billi 32955
6 Reyn 32795
7 krypton 31535
8 dustin 31130
9 waggie 29565
10 Laatste man 27845
11 De Ezel 27385
12 rahimns 26630
13 pirazzi 20660
14 Senioralex 16630
15 hofsje 12915

Bedankt voor het meespelen!!!

pirazzi

Ook bedankt voor het organiseren en het tellen van de punten, Peter Post Forever! Voor Luik-Bastenaken-Luik zou ik nog punten moeten krijgen van Romain Bardet die dertiende werd (450?) dus dan zou mijn totaal op 21110 komen. :)

Silent Hill

Mooie overwinning, Zwiebeln.
Het beste en meest complete team, dus dik verdiend !

Laatst gewijzigd
rimenno

Bedankt voor het organiseren leuk spel !!

Laatste man

Bedankt voor de organisatie.

10e is een mooie plaats ;)

Zwiebeln

Dikke merci!!! Bedankt voor het organiseren van dit spel. Hopelijk komt het volgend jaar terug.

billi

bedankt Peter Post Forever :)
leuk dat je het wilde organiseren, klasse

zelf zeer tevreden met m n 5e plaats :)

gefeliciteerd Zwiebeln, klasse, mooie zege, verdiend gewonnen, wel spannend tot het laatst toe

Laatst gewijzigd
Zwiebeln

Het was inderdaad zeer spannend, maar gelukkig had ik nog Kittel achter de hand en Daniel Martin voor de heuvelklassiekers. Na de Scheldeprijs was het dus al vrij zeker dat Silent Hill me niet meer kon inhalen :-)

Peter Post Forever

Pirazzi moet er inderdaad nog 450 punten bij hebben, veranderd verder gelukkig niks in de stand. Ik zal dit spel volgend jaar weer organiseren!

Senioralex

Megaflits Wielerspel Giro 2016.
Daar Peter Post Forever op rust gaat tot voor de aanvang van de Vuelta,is het Senioralex die de zaken op zich neemt voor wat de Giro betreft.Het is dus ook bij hem dat je zou moeten inschrijven,liefst eerstdaags...Het reglement wordt nog voor de aanvang van de Giro gepubliceerd..Het maximum is nog steeds de 20 deelnemers voor het klassement.

Laatst gewijzigd
Peter Post Forever

Ik doe mee!!

Zwiebeln

Ik doe mee!!

Silent Hill

Reserveer me maar een plaatsje !

Laatste man

Doe mee, alleen vanaf volgende week veel in buitenland. Als ik eerder kan insturen, graag.

Laatst gewijzigd
pirazzi

'@ Senioralex, is het niet handiger om een nieuw onderwerp te starten in de afdeling wielerspellen met de titel Megaflits wielerspel Giro 2016 o.i.d. dan kun je de spelregels, puntentelling, deadline etc. in de openingspost zetten en ook aanpassen/bewerken.

Laatst gewijzigd
Peter Post Forever

Lijkt me een goed plan!

Senioralex

@ Pirazzi /Peter Post Kijk;daar was ik toevallig mee bezig,maar denk op de verkeerde plaats;Waar kan ik een nieuw wielerspel lanceren?

dank bij voorbaat.
senioralex

1 2 3 4 5 6

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.