Omdat ik een ziekelijke obsessie voor muziek en muziek delen heb, fvtende. En ik weet dat Klootje een hiphophead is, dus hem doe ik er regelmatig een plezier mee. Maar dat is niet m'n insteek. Het interesseert me ook nada wanneer anderen mn muziek niks vinden, dat gaf ik hier eerder al meermalen aan. Muziek komt binnen bij je, of niet. Dat jij het als een positieve week hebt ervaren is fijn. Maar kan ik persoonlijk verder niets mee, behalve blij voor je zijn.
'@Gregje.
Nee. Ik ben geen fan van Yellow Claw. Ik ben eigenlijk uberhaupt maar zelden fan van artiesten die je vaak op de radio hoort. Komt ook vaak gewoon door de 'loudness-war' waar ik al eerder over had. Het moet alleen maar harder, sterker en lomper. Elk detail raakt in de muziek verloren daardoor. Dit is voor vrijwel elk genre het geval, maar voor nummer die je op de radio hoort is het tegenwoordig volgensmij een voorwaarde ofzo
Derde editie dansfestival voor 40-plussers in Papendorp ( Utrecht)
https://www.duic.nl/uitgaan/derde-editie-dansfestival-40-plussers-papendorp/
De voetjes mogen van de vloer deze zomer tijdens het 40UP festival op de Grasweide in Papendorp. Tijdens dit evenement dat speciaal voor 40-plussers wordt georganiseerd, staat veertig jaar dansmuziek centraal. Vrijdag begint de kaartverkoop. Onder andere Kool & The Gang staan op het programma
@8.6 Over Zappa. Ik weet dat ie geniaal is. Maar het is me nooit gelukt er lang naar te luisteren. En ga het ook niet meer proberen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.