Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 249 ... 282 283
Robertje

Misschien leuk om te vertellen dat Scatman Joe een enorme stotteraar was en dat hij zijn spraakoefeningen verwerkte in nummers van hem, zo ook in het nummer hierboven. 

kleomantre
Arry1338
#6110
Nooit verwacht hier een fellow DNB luisteraar te vinden :o

Het kan verkeren, soms zit het ook in tracks die ik luister en veel plezier aan beleef. Overigens is hiervan het origineel qua sfeer ook top in orde, maar das geen dnb. Het beatloze stuk van grofweg 4:40 tot 7:00 is het mooist imho. 

Laatst gewijzigd
Robertje
Wheely
#6200
Ga je nu 90s met me Robertje? Eat this ( track kan eigenlijk niet meer maar fuk it )

Nummer werd "misbruikt" door Duitsers met een bepaald politiek standpunt toch? 

In mijn tijd werd Jan Vennegoor of Hesselink toegezongen als dit nummer gedraaid werd in de club, verschil moet er zijn.

esims2.0
Wheely
#6197
Speciaal voor Esims nog even de tekst! First man to die For the flag we now hold high Was a black...

Moet ik de boodschap zien als: denk niet wit, denk niet zwart, maar in de kleur van je hart? Het klinkt leuk idealistisch maar je ziet in dit topic dat het niet werkt. Net als in de Top 2000 overigens.

Jacco van Stierop

“Stevie Wonder vond Isn't She Lovely helemaal niks en wilde het daarom nooit op single uitbrengen.”

Heb je een bron voor deze bewering? 

Stevie Wonder heeft deze song tot op heden op zijn speellijst staan, dus zo erg vindt hij het blijkbaar niet. Volgens verschillende bronnen zou het niet op single verschenen zijn omdat Wonder het niet wilde inkorten.

Gaaf vroeg werkje van Stevie, niet in minst door de ondersteuning in het laag van de legendarisch James Jamerson:

 

Wheely
kleomantre
#6202
Het kan verkeren, soms zit het ook in tracks die ik luister en veel plezier aan beleef. Overigens is...

Ik kan je track niet afspelen kleo.

Raul Alcala

Erg getalenteerde jonge dame. Jonge jonge, wat bounct ze gesmeerd als een hamer

Laatst gewijzigd
Wheely
esims2.0
#6204
Moet ik de boodschap zien als: denk niet wit, denk niet zwart, maar in de kleur van je hart? Het kli...

Het is een aanklacht tegen racisme op een hele mooie pure manier. 

Raul Alcala

Maakt je dag goed

esims2.0
Jacco van Stierop
#6205
“Stevie Wonder vond Isn't She Lovely helemaal niks en wilde het daarom nooit op single uitbren...

Die vermaledijde Top 2000..

Raul Alcala

Het is een ongelooflijk catchy nummer over de geboorte van zijn dochter. Met misschien wel een verwijzing naar zijn blindheid?

Jacco van Stierop

“Die vermaledijde Top 2000..”

Vertellen ze daar ook dat Elvis nog leeft?

 

Raul Alcala

Mon bon bon bloc

esims2.0
Jacco van Stierop
#6212
“Die vermaledijde Top 2000..” Vertellen ze daar ook dat Elvis nog leeft?  

Vind je het zelf ook niet een beetje kinderachtig? Ik kom met het gevraagde bewijs en dan doe je alsof Wouter van der Goes minder betrouwbaar is dan Jacco 'trust me bro' van Stierop. Ik heb zijn bewering niet nagetrokken maar toon dan aan dat hij ongelijk heeft, of erken je eigen ongelijk.

Raul Alcala

Op internet kan ik er niets over vinden. Zelfs niet op Facebook 

Wheely

Wisten jullie dat de vader van Wouter van der Goes mijn leraar Engels was?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ja, nu je het zegt. 😊

Wheely

George Michael, wat een geweldige performer was die man.

kleomantre
Wheely
#6206
Ik kan je track niet afspelen kleo.

Ik heb mijn post aangepast, nu kun je 'm wel afspelen. 

Raul Alcala
Wheely
#6218
George Michael, wat een geweldige performer was die man.

Ja, heerlijk. Altijd goed contact met hem gehad bij openbare wc's. Het is belangrijk wat tender, loving en care in je koffer te hebben.

Jacco van Stierop

“Ik kom met het gevraagde bewijs”

Nee, het is geen bewijs maar het napapegaaien van een bewering die je zonder te verifiëren klakkeloos aanneemt van een of ander joch van de radio. Altijd meerdere bronnen raadplegen en een inschatting maken van hun betrouwbaarheid, en voor de zekerheid het in de voorwaardelijke wijs schrijven is mijn tip voor jou.

Wheely
kleomantre
#6219
Ik heb mijn post aangepast, nu kun je 'm wel afspelen. 

Dat beatloze stuk is inderdaad mooi, komt ook weer door die chaos ervoor, fraai gedaan.

Wheely

Nog eentje van Nia dan voordat ik ga stemmen.

Raul Alcala

Het raakt nooit opgedroogd 

esims2.0
Jacco van Stierop
#6221
“Ik kom met het gevraagde bewijs” Nee, het is geen bewijs maar het napapegaaien van een...

O Wouter van der Goes is dus maar "een of ander joch van de radio". Wheely heeft meteen ook niks meer op trots op te zijn wat betreft zijn leraar Engels. Overigens is bewijs inderdaad niet de juiste term. Je vroeg om een bron.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 249 ... 282 283

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.