Het 'wat-luister-je-nu' topic

1 2 ... 257 ... 263 264
Wheely

Toen Pinkpop nog echt leuk was!

Als je goed kijkt zie je af en toe een jonge Wheely over the crowd surfen. ;)

 

Raul Alcala

Toen Lowlands nog tof was. Ik sta daar in het publiek met petje op te bouncen. Petje af hoor.

Raul Alcala

Chips, verkeerde topic

Wheely

Teeuwen is ook muziek! "The singer songwriter, zo knap!" 😀 

Raul Alcala

Klinkt me als muziek in de oren, Wheels.

esims2.0
Raul Alcala
#6402
Toen Lowlands nog tof was. Ik sta daar in het publiek met petje op te bouncen. Petje af hoor.

"Nederlandstalige hiphop neemt überhaupt een aparte plek in het muzieklandschap in. Hoewel het genre veelvuldig in de Spotifylijstjes voorkomt, komen deze nummers vaak slecht uit testen onder luisteraars van de radiostations. Die draaien het daarom minder."

https://nos.nl/artikel/2483726-hitlijsten-vergane-glorie-of-springlevend-we-meten-nu-beter-dan-ooit

Ik vind dit dus ook vreselijke rotzooi.

Raul Alcala

Ik ook hoor, mbt nederhop

Maar Opgezwolle staat op eenzame hoogte. Voor mij is het een soort van dagbesteding 

Wheely

Ik begin nog steeds elke dag met zwarte koffie.

Klootje Kriekeljon

Opgezwolle.. dan een hele tijd niks. Dan wat leuke uitspattingen hier en daar. 

 

 

Klootje Kriekeljon

Nlse Hiphop roots. Wie kent deze gasten nog:

 

 

 

Wheely

Deze dan! :)

Raul Alcala

Die track van Deams is gruwelijk 

Wheely

King Bee hebben we onlangs al gehad toch?

Klootje Kriekeljon

Haha lekker Wheely. Nog 2 van die oude dan.

 

 

 

Wheely

Geen hiphop, wel vette rap op dikke funk. Misschien wel de beste Nederlandse band ooit.

Klootje Kriekeljon
Wheely
#6414
Geen hiphop, wel vette rap op dikke funk. Misschien wel de beste Nederlandse band ooit.

Met jouw RATM. en deze kom ik vanzelf bij die andere NLse uit. Dat 1e album ooit vooral voor het hoesje gekocht met de brandende monnik. Mgoed.

Raul Alcala

Hij was een jochie nog

Raul Alcala
Wheely
#6413
King Bee hebben we onlangs al gehad toch?

Yep, maar It must be the music, nog niet 

Raul Alcala

Jacco van Stierop

Nog wat uit de  Nederlandse klei:

Romāns Vainšteins

Urban Dance Squad trad vroeger vaak op in een triple bill met Heideroosjes en de Osdorp Posse: ten tijde van dat stagediven nog toegestaan was. Ik ben er een paar geweest waarvan de allergekste op de Waalkade in Nijmegen plaatsvond, wat een avond was dat joh. Alle 3 de bands wellicht wat gedateerd klinkend vandaag de dag maar destijds was het helemaal de shit.

Raul Alcala

Oef Jacco. Dan liever het echte werk 

Romāns Vainšteins

En trouwens : voor wie RATM tof vindt raad ik aan om de band hed(PE) eens te luisteren, die stonden klaar om de fakkel over te nemen van ze en toen ineens was het genre dood. Zo lullig want ze waren prima. Heb ze 2 jaar geleden als redelijk ouwe lullen zijnde eens gezien in de Simplon te Groningen. Was een regelrechte Masterclass van het (grotendeels ter ziele gegane) genre crossover. Temidden van een uiterst raar publiek dat met geen mogelijkheid hun ooit lonkende grootsheid kon inzien.

https://www.musicmeter.nl/artist/7

Raul Alcala

Klassieker

Laatst gewijzigd
esims2.0

Tony Scott toch niet in een rijtje 'Ken je deze gasten nog?' Die is zeker niet vergeten op een zender als NPO Radio 2, meestal met The Chief of Get Into It.

1 2 ... 257 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.